Kazanmak İçin.

65 6 0
                                    

Sebastian hızlı bir şekilde bana döndü ve..

-kahretsin bilmeliydim stelimi aldı.

-nasıl nasıl yaptı.

-beni duvara fırlattığında almış olmalı vede hissizlik muhuru cızdıgınden anlayamadım kahretsin!! pes etmiyeceğini biliyordum.

-sakin ol napmalıyız.

-kazanmalıyız oraya yeniden gidicem ve sen gelmeyeceksin.

-asla bende gelicem seni orada yalnız bırakamam.

-dediklerimi yapıyorsun !!

-yapıcam söz veririm.

-peki bakıcaz şimdi gitmemiz lazım.

sebastian la sarayın onune gelmiştik ama saray gorunmuyordu biz seytan avcıları ben ne kadar deneyımsız olsamda görme yetenegım vardı ama goremıyordum sebastian deneyimli olduğu için hemen içeri girdi görünmeyen yerden ve yüksek sesle kraliçe diye bağırdı ve saray gorunmeye başladı içeri girdik kraliçe onumuzde duruyordu.

-wow wow wow sebatian olaydan sonra bir daha gelmezsin sandım.

-stelimi ver.

-aaa evet  çok güzel bişiy miş ustunde adın da yazıyor altın harflerle süper benim olabılırmı?

-stelimi verin lütfen siz için değil.

-hahaha sebastian çok çekicisin .

-yeter artık annem yasındasın bırak peşimi.

-haha yas önemli değil ama genç gösteriyorum çok yakışırız .

-bırak peşimi dedim sana istesem seni öldürebilecek güce sahibim.

-evet verlac oylesın seytan avcılarının en ıyısı olman bunu sana tanıyor ama bu yanındaki ezik deneyimsiz iblis avcısı sana hiç uymuyor ama ben hem meleğim hemde melez prenses ne dersin senle çok yakışırız hadi amaa..

-bırak peşimi dedim ve kız arkadaşımın deneyimsiz olup olmaması seni ilgilendirmez .

- ozaman stelini yakala bakalım verlac yani lightwood .

kadın stel i büyük bir güçlükle havaya fırlattı sebastian duvardan sıçradı ve ters takla atarak steli yakaladı ve yere usta bir şekilde indi. sonrada sırıtarak .

-kolay oldu.

-yakında benım olacaksın lightwood yakında çok yakında bu kızdan bıkacak ve yanıma geleceksın

-senın yanına asla gelmem kraliçe o kan kırmızısı olan dudaklarından tiksiniyorum vampir gibisin ve unutma vampirler bizim düşmanımızdır.

-ama ben senın düşman ın degılım sadece sana asığım .

-neden ben neden onca yakışıklı çekici erkek varken  ben ?

-çünkü herşey sende var yakışıklılık çekicilik güçlü olman tam ıstedıgım bırısın .

-senden kucuk olsam bılemı,,?

-yaşımı gostermıyorum lightwood o yüzden evet.

-ben seni sevmiyorum fairchild.

-oo demek kraliçem demeyi bıraktın.

-aynen öyle fairchild.

-ulaşılamaz degılsın elbet benım olacaksın.

-bekle ve gör o zaman .

sebastian cebınden hançer çıkardı ve kraliçenın yan duvarına fırlattı ve kraliçe yerinden sıçradı.

-naptığını sanıyorsun

-istesem seni bir hamlede uçururum bana bulaşma .

-hahaha  benim olacaksın evet benim olacaksın!

-ah ah ulaşılamaz hayallerin var fairchild ben gidiyorum sen burda hayallerin ile yaşa.

sebastian elimden tuttu ve dışarı çıkıyoruz dedı sessizce kraliçe arkamızdan bağırdı.'durun dır lightwood  sana bişiy demem lazım' önemli bişiy geçmişinle ilgili ' sebastian arkasını döndü ve .....

Belkide Herşey Olması Gerektiği GibidirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin