Akıl Oyunları

13 0 0
                                    

Odama gittim üstümü çıkardım kollarımı göstermeyecek şekilde rune çizdim bunlar akıl sağlığım içindi bunların sayesinde beni bitiremeyecekti. Kapı çalıyordu isabelle gelmişti içeri gir dedim.

-Sebastian sana bir şey söylemem lazım.

-Uzatma söyle

-Sen burdan kovuldun beceriksiz herif !!! sana ihtiyacımız yok.

-hahahahaah ne saçmalıyorsun sen kafayımı yedin beni herkes sever .

Tam o anda beni bir güç duvara fırlattı karşı koyamadım çünkü bu habersiz olmuştu birdenbire heryer siyah görünmeye başladı ve Evan oyun oynuyordu başlamıştık buraya kadar dedim içimden siyah yer bu ölümün işareti değildi bizim gibiler için ölüm beyaz renkten oluşmaktaydı aptal beynim siyah neydi ? düşündüm evet siyah korkuydu korkunun rengiydi korkmamı istiyordu kormayacaktım gelen isabelle gerçek isabelle değildi dikkatli olmam lazımdı babamın dedikleri aklıma geliyordu babam kötü biriydi zamanında kötü olmayı öğretmişti ve bana ''zamanı gelince sende kötü çocuk olacaksın'' demişti ve o zamanın geldiğini düşünüyorum bazıları için olmasada o zaman geldi. Ben bencilim tek kendimi düşünürüm benim huyum bu hem düşünsenize tek kendinizi düşünüyorsunuz biri size bir şey dediğinde kırılmıyorsunuz incinmiyorsunuz çünkü benzilsiniz herkes için ben buyum böyle olmak zorundayım ben artık eski sebastian değilim ben artık biri benim gözümün önünde kendini kesse umursamayacak biriyim bu en iyisi belki bana çok kötüsün diyeceksiniz ama ben zamanında çok kırıldım annem olmadı babam hiç olmadı ben berbat bir yaşama sahip oldum şu ana dek aşk kavramına bile inanmazdım ben. Ama artık değiştim her konuda değiştim artık ben farklı biriyim.Siz ister kötü diyin ister iyi ben böyle olmayı seçtim.

Düşüncelerim bitti herşey eski haline geldi isabelle yoktu yani sahte olan karşımda olan Evan dı.

-Yakışıklı kuzenim benim.

-Amacın ne benden ne istiyorsun ? Öldürmekmi hadi gel öldür.

-Evet öldürücem ama bu acı vererek olacak ve ben bundan zevk alacağım.

O an çok sinirlendim cebimden bıçağı alıp Evan a fırlattım koluna geldi ve kolu kanamaya başladı.

-Ahhhh piç bu çok iyiydi bilmem biliyomusun ama ben acıdan zevk alıyorum

-Bir şerefsiz den ne beklersinki dostum senin canını alıcam ve bundan ölünce haberin olacak.

-Bekliyorum o günü sabırsızlıkla ve benden sana bir tavsiye karşında eski Evan yok benden korkmalısın seni hiç beklemediğin bir anda yere düşürürüm ve bir daha kalkamazsın can yakmayı seviyorum yapacak bir şey yok değil mi ? özellikle bu can senin canınsa sebastian.

-Sen can acıtmayı seversin bense can almayı şuna emin ol süper bir ikili olacağız.

 

Belkide Herşey Olması Gerektiği GibidirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin