Jonathan yukarı koştu ardından sebastian ardındanda ben jonathan ın annesi yerde kanlar içinde yatıyordu...
-anne!!!!
-sebastian bunu kim yaptı..
-burada bekleyin beni içeriden bir ses geliyor.
amann tanrım sebastian gitmeden sebastian ın bana similator de gösterdiği bir iblis önün de belirdi ve sebastian ı yere devirdi sebastian bana bir tane kılıç vermişti onu iblisin sırtına sapladım ama sadece çığlık attı ve bana hava püskürterek beni duvara fırlattı sebatian claryy diye büyük bir şidettle bağırdı ama çok kötü duruma gelmiştim iyiyim diyemedim sebastian ani bir hamle ile iblisin üstünden takla attı nasıl kalktığını göremedim bile bir bıçağı çıkardı ve yüksek sesle ITRUHUEL diye bağırdı ve iblisin karnını parçaladı ve iblis çığlık atarak gözümüzün önünde yok oldu .
-clary iyimisin....?
-sana bişey oldumu?
-hayır iyiyim. hadi kalk.
beni koltuğa oturttu ve jonathan ın yanına gitti.
jonathan ağlıyordu onu daha önce giç böyle görmemiştim çok ağlıyordu her yerinde annesinin o parlak kırmızımsı kanı vardı annesine sarılmıştı..
-jonathan...
jonathan aniden kalktı ve sebastian ı dubara yapıştırığ boğazını sıkmaya başladı. ama sebastian hiç karşılık vermedi sanki bişeyden emindi.
-jonathan dur...
-sus clary sen sus annem bu adamın yüzünden .
-clary sen karışma .
sebastian öyle diyince ben aradan çekildim .
-senin yüzünden öldü annem hayatımıza hiç girmeseydin bunlar olmazdı !!!
-beni dinle pislik seni ne kadar sevmesemde sana yardım edicem .
-ne için annemi gömmek içinmi ha ?
-hayır anneni diriltmek için.
-annemi dirilmek için mi????
-beni bırakırsan anlatacağım sıradan .
jonathan sebastian ı büyük bir güçlükle iterek bıraktııı .
-şimdi beni iyi dinle sıradan şeytan avcılarının özel mühürleri vardır bununla yani bunlarla canlanbilir hatta geri iyileşir görünmez bile olabilirsin bunlardan yeniden dirilme mührünü annene yapacağım ve oda 1 saat içinde uyanacak . anladınmı sıradan?
-uyanacağından emnmisin sizin yaptıklarınıza onun bünyesi nasıl dayanır...
-seninki dayamıştı dedi sebastian sırıtarak .
-ne yani ne demek istedin ?
-boşver annenin bileğini aç ve geri çekil sıradan.
jonathan annesinin bileğini açtı ve geri çekildi ....
sebastian annesinin bileğini büyük bir dikkatle ve şefkat ile tuttu ve bileğine bişiyler çizmeye başladı dövme gibi yapıyordu zaten bir nevi dövmeydi ama jonathan ın annesi bunu göremeyecekti. kadının elini yavaşca bırakan sebastian bize döndü.
-evet bitti annen bir saat içinde uyanacak sıradan .
-nasıl bu kadar eminsin seytan avcısı ?
-hadi ama sıradan bunu çok kez yaptım .
-sana ilk defa güveniyorum seytan avcısı.
-güvenmekten başka çaren olduğunu düşünmüyorum zaten sıradan.
Sebastian ın yanına gittim kolu kanıyordu.
-sebastian kolun kanıyor...
-ah öenmli bişiy değil clary mühür yaparsam geçer.
-ne olmuş kolu kanıyorsa çokmu bişiy clary..
-jonathannnnn !! dedim kızarak .
sebastian hayretle bize baktı öyle bir tepki vereceğimi düşünmemişti
-clary bu aralar neden se sebastian çok değerli oldu.
-bak jonathan beni iyi dinle biz senden gizledik ama biz sevgiliydik sen bilmiyordun sadece seni üzmek istememiştim o yüzden bana karışma.
-sen sen ? ne ara bu kadar yalan söyledin bana.
-özür dilerim ama artık bıktım sen benim dostumsun ve kararlarıma saygılı olman lazım ...
sebastian a döndüm bana hayretle bakıyordu segilimi?????? dercesine sebastian iyi biriydi nefret ettiği birine yardım edebilicek kadar iyi biriiydi koruyacak kadar iyi biriydi...
-mutluluklar sebastian.
-saol teşekkür ederiz jonathan.
-ilk defa bana jonathan dedin .
-sıradan istersen cıvıtma ne dersin?
-peki şeytan avcısı dediğin gibi olsun ..
o ara bir ses geldiii. jonathan ın annesi uyanmıştı kadın dehşet içindeydi çünkü sebastian kan içinde her yerde kan var ve iblisin ölüsü kadın pis bir sesle.
-şeytanlar bana ne yaptınız sen sen oğlumda değilsin (jonathan a bakarak ) sen şeytansınn.
sebastian şaşırarak.
-aman tanrım.
dedi ve kadını yere devirdi kadın yerde çırpınıyordu ve sebastian belinden bıçağı çıkardı.............