Bileğime göz boyama büyüsü çizdim istediğim zaman görünmez olacaktım buda beni çok kısa sürede olsa iblislerden koruyacaktı yağmur yağıyordu her yer karanlıktı ve aynı zamanda yerler çamurdu ama bana şans tanıyan tek şey Dumort arazisinin bu civara sadece yarım saatlik bir uzaklıkta olmasaydı o kötü büyücü ne düşünüyordu? benden istediği ne vardı neden benim güçlerimdi çok önceden Camille nin dediği sözler aklıma geldi ''bir gün olacak ve herkes senin o gücünden faydalanmak isteyecek sen göründüğünden çok daha güçlüsün sen tam melek ve tam bir şeytan avcısısın herkes bu kapasite ye sahip olamıyor herkes her ikisinden'de sadece yarımına sahip olabiliyor yani yarı melek yarı şeytan avcısı senin güçlerin ise hepsini yene bilecek güçte oğlum '' işte şimdi tam burada olayı çözmüştüm ben iki güce'de fazlasıyla sahibim yani beni ele geçirdiklerinde hem melek güçlerinden hemde şeytan avcısı güçlerimden faydalana bilecekler beni kendi stillerine göre yetiştirecekler bir şekilde beynimi yeniden onaracaklar işte geldim dumort uzaktan görünüyordu bence şimdiden göz boyama büyüsünü etki altına almam lazımdı ve aynen şöyle dedim ''Gündüz Geceye Gece Gündüze Dönüşsün Ve Ben Kaybolayım '' işte şifreyi söyledim ve artık görünmezdim işte dumort un kapısındaydım beni kimse göremeyeceği için içeri girdim içeride çok fazla fazlasıyla iblis vardı çantamdan hançerlerimi çıkarıp bazılarını botlarımın içine bazılarımı deri ceketimin kol kısmına yerleştirdim sonra ise büyük kılıçları sırtımdaki kılıç bölümüne ve belime taktım bir mühür daha çizdim ve görünmezliği açmak zorundaydım görünmezken iz bulma mührünü çimezdim... En sonunda yine kelimeyi söyledim ve görünmezliğim üstümden birdenbire kayboldu birdenbire iblisler beni görünce aynı anda üstüme saldırdı..
Çok büyük bir çeviklikle botlarımın içindeki hançeri aldım ve havada fırlattıp iblislerin tam göğüs hizasına gelecek şekilde fırlattım ve bu şekilde tam dört iblis öldürdüm TAM o anda bir iblis beni boynumdan yakaladı ve tam hançerimi çıkaracakken bir ses duydum bu isabelle in sesiydi ''Kardeşimden uzak dur şeytan '' isabelle !!! burda ne işin var '!!! savaş sadece !!
İsabelle kız şeytan avcılarının en iyisiydi ona herkes hayrandı ve şimdi savaşmak zorundaydım kılıcımı aldım ve çok zor olan hidra iblislerini öldürdüm bir hidra iblisi üzerime alev attı ama çizdiğim mühürler beni koruyordu yanlızca bir iblisten çok azda olsa yara almıştım ve en onunda yere çöktüm çünkü dayanacak gücüm kalmadı ve şeytanların hepsi bitmişti isabelle koşarak yanıma geldi.
-Sebastian ne oldu sana öyle boynun kanıyor buraya gel mühür çizeyim
isabelle e yaklaştım .
-burada ne işin var isabelle?
-kız kardeşini gördüğüne sevinmedinmi?
-alakası yok sana bişey olabilirdi.
-saçmalama beni nereden buldun.
-iz bulma mührünü tek sen bilmiyorsun kaç gündür yoktun seni merak ettim ve burada ne işin var.
-clary kaçırıldı onu bulmam lazım
-ah yine şu aptal kız öylemi sen neden bu kızı bu kadar koruyorsun anlamadım.
-isabelle o benim sevgilim ve aynı şey sanada olsa seni kurtarmak içinde aynısını yaparım .
-evet biliyorum yaparsın.
-şimdi buradan git kendim devam etmem lazım sana bişiy olmasına izin veremem.
-hayır asla gitmiyicem senin yanında kalıcam .
-lütfen.
-bir daha sorma asla dedim . şimdi burada bekle sana kuyudan su getireceğim .
-peki saol.
isabelle eğilip beni yanağımdan öptü ve gitti onu bekleyecektim ki tam bekliyordum birdenbire bir ses yayıldı.
-Çok cesursun değilmi lightwood sen çok iyisin.
-söyle kimsin söyle.
-yaralanmışsın lightwood senden beklemezdim ve durumun kötü.
-söyle dedim kimsin???
-delirdiğinimi sanmaya başladın sen hep aynı soru .
-sana kim olduğunu söyle dedim.
-sonra yine görüşürüz lightwood.
ses gitmişti ve isabelle geliyordu. yanlız sanki üzerinde bir tedirginlik varmış gibiydi...