Benim Göremediklerimi Nasıl Görebiliyorsun?

89 5 0
                                    

Sebastian'ın yanına gittim çok güzel bir manzara vardı şehirde gezen insanlar.

-evet gerçekten güzel bi manzara sebastian.

-ne görüyosun?

-nasıl ne  görüyorsun? insanlar işte çocuklar arabalar cadde filan nedenki?

-ben onları görmüyorum?

-saçmalama sen ne görüyosun?

--daha çok iblis vampir kurtadam.

-benim göremediklerimi nasıl görebiliyosun?

-sen bizim gibi yetiştirilmedin algılama gücün zayıf mesela şu bankta oturan adamı görüyormusun?

-evet görüyorum.

-o adam bir kurtadam. annemi bekliyordur sanırım.

-kurtadamları öldürüyorsunuz sanıyorudum.

-hayır onları öldürmüyoruz barış antlaşmamız var. sadece vampirler'i ve iblisler'İ öldürüyoruz.

-annen garip biri.

- benim gerçek annem değil.

-ama ona anne dedin oda sana oğlum diyor..

-camillie onun adı üvey annem ben evlatlığım çok güçlü olan VERLAC soyundan geliyorum annemlerle yani üvey annemle bir bağımız vardı sen onu arkadaşlık gibi düşünebilirsin. ailem ben küçük yaştayken ölmüş o yüzden bende LİGHTWOOD soyuna kaldım bu yüzden gerçek adım SEBASTİAN LİGHTWOOD 2 tane kardeşim var birisi kız ISABELLE ve biriside erkek Magnus . tabıştığımıza memnun oldum clarissa banson.

-gerçekten çok üzüldüm ama sen iyi birisin yani bana öyle geldi bende tanıştığımıza memnun oldum sebastian lightwood .. 

sebastian'ın yüzünde küçük bır sırıtma belirdi.

-sana küçük bir eğitim vermek isterim clary .

-şey ama annen .

-onu boşver istiyomusun istemiyomusun?

-neden olmasınki.?

-gel benimle.

büyük silahların kılıçların genelde duvarda kırbaç bulunan bir odaya girmiştik içeride kısa etekli savaş giysili bir kız duruyordu kendine kırbaç seçiyordu baya büyük olanlardan sebastian konuştuu.

-isabelle burada ne işin var.?

-kendime yeni bir kırbaç seçiyordum yılanlı olan yırtıldıda. bu kız kim yeni sevgilinmi?

-hayır değil ama neden olmasın (sırıtarak) tanıştırayım isabelle bu clarissa kısaca clay de buda isabelle clary .

-tanıştığımıza memnun oldum. isabelle

-bende (etrafımda dönerek) senin yaşın kaç??

-isabelle kıza şöyle sanki kırbacınla vuracakmışsın gibi yapmayı kes.

herneyse sebastian ben gidiyorum ne haliniz varsa görün.

isabelle kırbacını sallayarak odadan çıktı ve gitti.

-şey sebastian istersen buradan gidebilirim isabelle yani kız kardeşin baya kızdı.

-hayır gerek yok o hep öyledir.

-sen bilirsin.

-neyse şurada seni ipe bağlıyıcam ilk önce takla atacaksın.

-korkarım ben olmaz.

-merak etme belinde ip olacak yüksekten atlayacaksın.

-peki

sebastian belime büyük uzunlukta ip bağlamıştı ve yukarı tepeye çıkardı aşağıda yastıklar vardı düşersem bi yerim acımasın diye..

-clary buradan atlayacaksın... merak etme ip seni koruyacak ben aşağı iniyorum sana aşağıdan atla diyince atla..

-dur bişi olmaz dimi.

-merak etme olmaz.

sebastian benim olduğum yerden ipsiz atlayarak ustaca bir şekilde aşağı indi...

-işte aynen böyle atla.

-şimdimi?

-atla .

atladım ve aniden atlarken sebastian bağırdı.

-clary dur! atlama ip bağlanmamış!.

demişti ama çoktan atlamıştımm..........

Belkide Herşey Olması Gerektiği GibidirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin