Yıkık Evin Gerçek Hali

187 6 0
                                    

Sebastian bizi  o yıkık dökük evin içine girdirdi ev eskiden ne kadar güzel olsada şu anda her şey o kadar güzel değildi..

-sen sıradan gözlerini kapat ....clary senin kapatmana gerek yok.

-neden ben gözlerimi kapatıyorum???

-insan gücü bu ışını görmeye dayanamaz ama şeytan avcısı gücü bunu görmeye dayanabilir.

-çok ukala olduğunun fakındasın değilmii?

-ukalaysam bundan sanane sıradan çocuk.

-hadi ama sebastian ne yapacaksan yap artık.

-önce o gözlerini kapatsın.

-tamam aşağılık gözlerimi kapatıyorum bakalım aptal oyunundan ne çıkacak. (gözlerini kapattı)

-başla sebastian.

-dikkatlice beni izle.

dedi ve bir anda güneş ışındanda fazla yükselen ışınlar gözüme çarptı aman tanrım çok ışık vardı dayanılmaz derece sebastian elinde olan bıçağı yere sapladı ve tüm o ışıklar bir anda söndü gözlerimi ışık etkisiyle kapamıştım.

-clary 

dedi sebastian ve gözlerimi açtım. gözlerime ınanamıyordum o eski ev birdenbire bir saraya dönüşmüştü sadece görkemli bir saraya .sebastian yanıma yaklaştı.

-clary sadece ona bu yaşadıklarını anlatma yeter çünükü oda burayı görecek ve lütfen sadece beni takip edin ve sen aç gözlerini sıradan varlık.

jonathan gözlerini açtı.

-hey buraya ne oldu böyle ??

-bilmiyorum bende bilmiyorum sadece onu takip edelim ne dersin?

-baksana clary ben bu oyundan çok sıkıldım sende sebastian ı takip etmeye bayağı meraklı çıktın ha?

-saçmalama yapmamız gereken sadece onu takip etmek .. bu kadar sinirlenmene gerek yoktu.

-sinirlenme'me gerek yokmu ? sen iyice kafayı yedin bu adamın dediklerinin tümü yalan ..

-nereden biliyosun sıradan belki'de yalan değildir

-saçmalama doğru dzgün okula geldiğin bile yok hatta hayatında hiç okula gittinmi sen ?

-görev için evet ama zaten biz doğuştan bilgiliyizdir senin gibi sıradanlar gibi okula gidip'te değil.

-doğuştanmı haha sen nesinki hayvan'mısın?

-doğru konuş sıradan seni şu an elimdeki bıçakla öldürebileceğimi unutma..

-öldürde görelim salak.

sebastian elinde'ki bıçağı son hızlı jonathan a savurdu ve bıçak jonathanın tam arkasındaki duvara saplandı sanki ayarlamış gibiydi.

-sen ne yaptın sebastian?

-sadece ne kadar ciddi olduğumu anlamasını istedim clary.

-anladık ciddiyetinin ne kadar büyük olduğunu.

-konuşma artık sıradan . clary ne zaman geleceksin acaba.

-çok sıkıldım tamam geliyorum 

sebastian bizi byükçe bir kapının içine soktu içeride bizi birinin beklediğinide söyledi bekleyen kişininde....

Belkide Herşey Olması Gerektiği GibidirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin