Gözlerim kamaşıyordu çok parlak bir ışıktı tam 5 saniye sonra ışık etkisini yitirdi ve gözlerimi açtım Hey dur bir saniye ben daha demin burda bir yamacın tepesinde oturuyordum burasıda nereydi tamam çözdüm yine biri bana ulaşmak istedi ve smilasyon yolunu kullandı kahretsin .
-Hey kimsin benden ne istiyorsun?
-Aslında yalnız değilsin seni sevenler var koruyanlar
--Neyden bahsediyorsun sen .
-Sesimi tanımadın mı ?
-Oyun oynamaya gerek yok de hadi .
-Baban ben babanım .
-Gerçekten artık kimsen canımı sıkmaya başladığının umarım farkındasındır benim babam öldü saçmalığa bak
-Onuda kim demiş ben burdayım işte sadece görünmüyorum.
-hadi çıkar beni şurdan.
-Ben senin babanım beni bul ben kötü biri değilim.
-Eğer babamsan sana bişey sorucam bunu bilirsen sana inanıcam .
-Sor.
-Benim gerçek adım ne sebastian deme çünkü o değil .
-Jace Lightwood
Benim kim olduğumu bilmiyordu hemde sahte adıma karşılık bunu nasıl bilirdi yoksa gerçekten o benim babam mıydı bu olmazdı
-Bunu nerden biliyosun.
-Sana baban olduğumu söylemiştim değilmi ?
-Hah bu imkansız zorlama bence sana inanmıyorum .
-Seni büyüttüğüm eve gidermisin ordaki kitaplıklarda sana okuduğum kitapları ara ve okumaya tekrar başla bulacaksın.
o anda her şey eski haline döndü benim o eve gitmem lazım dı aslında istemiyordum ama en azından aklımda soru işareti kalmaması lazımdı değilmi sonuçta adımı nasıl bilmişti.. .
Eve geldim odalar ın kapısı kırılmaya durmuş hatta yıkılmıştı çok eskimişti her yerde babam ve benim anım vardı onu özlüyordum ben onu herkes dışlarken ben onu benim babam diye seviyordum sonuçta benim tek ailem oydu ne kadar kötü olsada dediği odaya girdim burda yüzlerce hatta binlerce Kitaplardan en çok okuduğu kitabı aramaya başladım bu o odanın içinde ne kadar zor olsada sonunda buldum kitabı elime aldım üstünü elimle sıyırdıktan sonra tozlarını üfledim yavaşça ve narince açtım çünkü babam böyle yapardı kitabın sayfalarını yavaşça çeviriyordum bir yandan hikayeyi baştan okuyordum birden bire sayfanın tam alt köşesinde küçük bir yazı gördüm . 40. sayfa hemen hızlı bir şekilde o sayfaya geldim dur bi dakka bu kitap 39 sayfalıktı kitabın 40. sayfası neredeydi ben bu kitapların içine onu nasıl bulacaktım kitabın 40. sayfasını bulmam lazım dı burayı dağıtmam gerekti her ne kadar istemesemde AYAĞIMLA büyük bir tekme attım ve kitaplar yere devrıldi hepsinin sayfası tamdı kitapları çekerek kayıp sayfayı bulmaya çalışıyordum bir şey gözüme çarptı yerinden hiç oynatmadığım bir kitap o kitaba ayapa kalkarak ayağımın ucu ile hafifçe dokundum ve işte 40. SAYFA buradaydı .