Toprak Kokusu

66 1 0
                                    

Aslında karanlık iyidir karanlıkta oturup kafa dinlemek kendinizi bir boşlukta hissetmek hiç derdiniz tasanız yok gibi karanlıkta  oturmak ve özlellikle açık havadaysanız geceleri oranın kokusu bir başka güzel olur özelliklede yağmur yağmışsa ben toğrağı sevmem sevemem sonuçta sevdiklerimizle bizi ayıran toprak değilmidir ? Aslında en çok sevdiğiniz birini kaybetmeden kaybetmek veya kaybetme korkusu nedir bilmezsiniz bende kimseyi kaybetmedim sevdiklerimden . Annem diyeceksiniz şimdi ben annemi hiç tanımadım anne duygusu nedir bilemem ben, nasıl bir kokusu var ,nasıl bir gülüşü var bilmem ,ben tahmin ederim ve otomatik olarak anne sevgisi de olmaz bunlar olmayınca çünkü onu hiç tanımadım ve tanımadığınız birisini sevemezsiniz.  Benim hayatımda ''KEŞKE'' Lafı asla geçmedi yani keşke annem ölmeseydi onu keşke tanısaydım diye hiç demedim sonuçta tanrı bunu bilerek yapıyor bunda bir sebep veriyor. Belki ben böyle mutluyumdur veya mutsuzumdur bazen tek istediğim normal birisi olabilmek o tüm çocukların nefret ettiği okulun nasıl bir şey olduğunu görebilmek isterdim veya okul servisine binip serviste birbirlerine kağıt fırlatmalarını bende yaşamak isterdim . ve bunlar isterdim isterim diyerekten çoğalıp gider. Önemli olan sizin hayatınızda ne istediğiniz değil ne başardığınızdır.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sonunda yürüyerek Enstütü ye varmıştım yukarıdan kahkaha sesleri geliyordu bunlar isabelle in kahkasıydı neden bu kadar çok gülüyordu yine bu manyak. Yukarı çıktım Aman tanrım olamaz Evan kuzenimiz evan buradaydı lanet çocuk.

-Heyyyy sebastian dostum sen mi geldin ?

-Sence benim olan yere gelmem çok mu garip evan ?

-Beni teslemene gerek yoktu sizin için geldim hadi ama bana bir sarıl.

-Neyiz biz çocukmu , şeytan avcısımı saçmalama .

-Neyin var böyle ?

-İsabelle kes sesini. Eeee hadi anlat evan neden geldin kıçını kim dürtükledi de geldin.

-Ayıp oluyor ama ahahahah geçende kendimi parmaklayarak buraya gelme isteği uyandı gözümde.

-Gözünü öpmek istiyorum cidden ne de çok özlemişim seni sanki görülşmeyeli 5 yıl oldu.

-Yok ya o kadar yoktur hahha ee hala en iyi şeytan avlayan senmisin

-Evet hala benim rakibim yok.

-Ama bence artık olabilir.

-Kimmiş o ortadan kaldırmak gerek. KÖKÜNDEN .

-Ben artık burada yaşayacağım odam hazırlandı bile artık senin rakibin olabilirim.

-İdda içeren şeyler konuşma bence.

-Biz kuzeniz kavga etmeye gerek yok biliyorum çocukluktan beri sevmezsin beni yanlız şurda bir kız var adı clary mi neymiş ne sexy kız ama ilk işim onu kendime ayarlak olacak.

Bunu  duyunca sinirlenmiştim evan ın üstüne yürüyerek

-O benim kız arkadaşım evan bence dikkati ol cidden çok dikkatli ol çünkü seni her an.

-Anladım anladım öldürürsün beni biliyorum yaparsın tamam tamam sorun yok al sevgilinide git.

-Bu çok iyi. Gerçekten sevdim  bunu nerede kalacaksın ?

-Gel de göstereyim .

Odadan çıktık uzun olan koridorda yürüyorduk birdenbire Evan büyük bir kahkaha atmaya başladı hadi ama yine ne oluyordu.

Belkide Herşey Olması Gerektiği GibidirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin