Hepimiz o tarafa doğru çok ani ve hızlı bir şekilde koşmaya başlamıştık ama clary mezarın hemen yanındaki ağaçta olduğu için bizden daha hızlı oraya varmıştı aptal jonathan mezardan çıkmıştı ve altında bir kız vardı kızıl saçlı onu üstünden atmaya çalışan bir kız bu clarydi hemen arkamı döndüm ve magnus'a seslendim.
-Bana kan bul bana bir yerden çabuk kan bul.
Sonra isabelle e döndüm.
-Bağlama mührü ile onu ağaca bağla çabuk.
İsabelle dediğimi ikiletmeden yaptı ve jonathan ağaçta bağlanmıştı clary yerde yatıyordu koşarak yanına gittim boynunu kol kısmıma yerleştirdim çok iyi bir zamanlama biraz daha geç gelseydik tamamiyle dişlerini geçirmiş olacaktı boynundaki çok az akan kanı elime sildim .
-clary kalk yok bişey jonathan uyandı ve çok aç olduğu için o an sadece sana saldırdı.
-bir canavar gibi beni tanımaması imkansız .
-bilinçsiz yaptı vampirler aşırı derecede açlığa gelemezler ve yanlarında kim varsa kanını emmeye çalışırlar ama bazı kişilerde bu etkisiz olur.
karşıdan magnus geliyordu elinde iki torbayı sallayarak ve çabuk ol işareti yaparak onu hızlandırdım magnus geldi elinde ki torbaları isabelle e fırlattı isabelle ise havada yakaladı sonrada jonathan ın yanına giderek kılıcı jonathan ın boynuna dayadı aç ağzını iğrenç yaratık dedi jonathan tıslayarak ağzını açtı isabelle torbayı ağzına gelecek şekilde döktü ve kan içirdi sonunda jonathan kendine gelmişti ama magnus hemen ani bir şekilde yanıma geldi.
-Onu öldürmeliyiz.
-hayır sebastian lütfen öldürmeyin.
-clary 1dakka neden magnus ?
-Vampirlerin düşmanımız olduğunu biliyorsun biz vampirleri öldürürüz.
-ama bu arkadaşımızı öldüreceğimiz anlamına gelmez değilmi?
-O ne zamandan beri arkadaşın ? veya arkadaşımız?
-Bilmiyorum tanıştığımız günden beri diyebilirim.
-sen hiçbir dünyalı yani sıradan ile arkadaş olmazsın beni kandırma öldür onu.
-O ölmeyecek onu diğer vampirlerden farklı bir şekilde bakarsak bir şey olmayacak.
-Ya vampir klanı liğderi öğrenmeyecekmi sonra gelip bunu sorgulayacak ve onu kendi öldürecek.
-Öldürmeyecek
-Nasıl bu kadar eminsin ?
-sana sadece şunu diyorum jonahtan ı öldürmeyeceğiz ve vampir klanı lideri'de bunu öğrenince onu ölürmeyecek bana güvenebilirsin alt tarafı bir vampir.
-sana vampirlerin düşmanımız olduğunu dedim.
-baksana bende sana vampirlerin düşmanımız olduğunu biliyorum ama maalesef bu tip miyop bir vampiri öldürmeyeceğiz.
-ne yani o sıradan çocukla sırf miyop diye dalga geçmek içinmi yaşatıyorsun?
-vampir olunca miyop olması azalacak o yüzden hayır ama ölmeyecek son sözüm bu.
-ah beni dinlemediğine çok pişman olacaksın.
İsabelle yüksek sesle bizi çağırdı '' Vampir Jonathan sizi görmek istiyor'' dedi alaycı bir sesle hepimiz onun yanına gittik jonathan ın ağzında hala kan kalıntıları vardı. Clary jonathan ı görünce ona sarıldı ama jonathan onu biraz dizginlemek için hafiften geri itti bense yere bakıyordum sonra jonathan bana döndü.
-Şeytan avcısı.
-Sıradan vampir (başımı yerden kaldırdım)
-Bana ne oldu böyle ben artık ne tür bir varlığım
-sonsuza dek yaşayacaksın bence buna sevinmelisin tabi eğer göğsünden mızrakla vurulmazsan yaşayacaksın. Hep bu görünümde kalacaksın miyopluğun azalacak ve şimdiki bu ezik görünümünden kurtulacaksın tek farkın diğer vampirlerden farklı özellikte olacak olman aynı özellik ise nefes almayacaksın ve kalbin atmayacak.
Magnus yanıma gelip kolumu sıktı saat kaç dedi.
( jonathan araya girdi)
-aslında güzel bir şey.
-sus bi dakka
koluma baktım saat şafak çözecekti gitmeliydik vampirler güneşe çıkamazdı onlar için bu çok tehlikeliydi derilerinin yanıncaki hali çok tiskindirici ve itici oluyor ama hemen düzelmeleri iyi bişey isabelle e gidiyoruz diye el işareti yaptım clary e gidiyoru dedi ve arkamı döndüm .
-GİTMELİYİZ ŞAFAK ÇÖZÜYOR.