Klea e kap letren menjehere. Fillon e lexon dhe fillon te qeshe me te madhe. Zgjat koken, sheh dike te tavolina pas. Vazhdon e qesh.
-Kle, a mund ta di cfare ke qe qesh si e cmendur? - foli Kristi.
-Haha, O Krist, hahaha, letra,
Klea spo merrte dot veten nga e qeshura.
Kristi ja merr letren nga dora dhe cte lexoje:
" Nuk lejohet te pish kafen me me pak se 3-4 sheqere, se meqe je e hidhur vete si person, te rekomandoj te embelsohesh pak"
Kristi nervozohet menjehere dhe kthen koken mbrapa ne drejtimin qe po shihte Klea. Kur cte shohe. Ne tavolinen mbrapa ishte Aldo. Ai u buzeqesh. Kristi kthehet dhe fillon te skuqet, duart ju djersiten.
-Klea, cohu!- filloi te bertase.
Ashtu e qeshur sic ishte fytyra e Kleas u ngrys menjehere.
-Krist c'pate? Ishte nje shaka.
Kristi cohet menjehere dhe drejtohet per nga dalja. Klea dhe Aldo ngrihen menjehere dhe vrapojne pas saj. Kristi me nerva zbret shkallet, por pengohet dhe gati rrezohet nga shkallet e drunjta te lokalit por nje dore rreth belit te saj nuk e le te bie. Ngren koken. E cte shohi. Serish Aldo.
- Shiko kur ecen. Do na thyesh shkallet. - i thote Aldo duke qeshur.
-Hiqe doren, nuk e dua ndihmen tende. Po si guxon ti? C'jane keto shaka pa kripe.
-Krist, qetsohu.- i foli Klea
-Kle,pusho. Kristi behet te ike por Aldo e terheq prane vetes.
Ishin aq prane. Aldo e shihte gjithe embelsi ate vajze aq te embel e te cmendur njekohesisht.
Me fal,- i tha ai me nje ze te lehte e te embel. Nuk kisha si qellim te te merzisja.
-Me lesho. Kristi shkeputet nga duart e tij, terheq Klean dhe zbret poshte me shpejtesi.
Aldo i ndjek me sy teksa ikin pergjate bregdetit dhe qesh.
- E cmendur, mendoi ai me vete.
Kristi po vraponte per ne shtepi.
Nuk folen gjate gjithe rruges.
Arriten ne pallatin e Kristit.
-Kle, ika.- tha Kristi duke ngjitur shkallet.
-Krist. Po bente shaka. Te lutem qetesohu. Nuk mu duk djale i keq. Plus te shpetoi dy here sot. Mendoje. Ika. Te dua shume. - tha Klea dhe iku ne shtepi.
Kristi hyri brenda dhe u kujtua qe sot do ishte vetem ne shtepi se familjaret kishin shkuar te nje i aferm. Hengri dicka dhe hyri ne dhomen e saj.
Menjehere telefonoi Klea.
-Alo, kle?
-Krist, zemer si je? Te rane nervat?
-Jam mire. Do vish te flesh ketu sot se jam vetem.
- Okej, ti them mamit dhe erdha.
Pas 10minutash bie dera.
Kristi shkon drejt deres dhe e hap.
-Erdha une- Klea hap krahet per ta perqafuar dhe ne ate kohe vijne dhe picat qe kishte porositur Kristi.
Kristi e perqafon , merr picat, falenderon ate qe i kishte sjellur, ben pagesen dhe mbyll deren. Te dyja shkojne ne dhomen e Kristit.
Po behej nate.
Filluan te hanin.
-Krist, u solle keq.
-Kle te lutem me ler te qete. Ai nuk kishte te drejte te bente ate shaka pa kripe.
-I fole shume keq Krist.
-Nuk me intereson.
-Aldo te shpetoi dhe u soll shume mire.
- O zot Kle mjaft fole sikur e njohim prej kohesh ate person.
- E vertete, por ti as nuk lejon vetes atij dhe mua qe te njohim njeri tjetrin.
- Ti mund ta njohesh sa te duash, nuk e dua shoqerine e tij.
-Vazhdo me kokfortesine tende. Gjithsesi nuk i dihet a e shohim me.
-Neser ne plazh do e shohesh prape pa merak.
-Cdo te thuash me ' do e shohesh' Krist? Ne ikim bashke per vrap.
- Une nuk vi neser. Sdua te perballem me me te.
- o Zot, Krist po sillesh si femije. Mjaft tani. Neser do ikim si gjithmone dhe pike. Mos do te thuash qe nje djale nderroi te gjithe axhenden tende. Oh, bukur.
- okej, okej..do ikim neser. Eja te rregullojme vendin dhe fleme tani.
Vajzat rregullojne rremujen ne dhome dhe bien te flene.
Kristit nuk po i hiqej nga menja skena e sotme dhe ai djale, ishte aq e nxehur me te, por ne te njejten kohe.. ' Cpo ndodh keshtu me mua'- mendoi me vete dhe mbylli syte duke u perpjekur te flinte.
YOU ARE READING
First Love ( Dashuria e pare)
Romanceeshte e vertete, qe dashuria e pare, nuk harrohet kurre...