Chapter 4

216 15 6
                                    

Kristi mbeti e menduar per nje moment.
-Kle, ne nuk e njohim mire ate. Pse duhet t'i shkruajme? Kushedi cmendon pastaj.
-Krist, ai eshte shume i sjellshem dhe me ty eshte treguar me i mire se cduhet.
-Cdo te thuash me kte?
-Dua te them qe ashtu s'i ju solle ti atij te ishte ndonje tjeter ne vendin e tij do te ta kishte treguar qefin me kohe.
-Pff, Kristi psheretin duke lene te kuptohej qe Klea po e zmadhonte situaten.
-Okej, gjithsesi. Nese ti nuk do une po i coj nje mesazh njehere e te shohim cdo te thote.
-O Kle, neser fillojme shkollen. Kemi gjera me te rendesishme per te bere.
Klea merr telefonin e saj dhe i shkruan Aldos nje mesazh.
-Cfare i the? E pyet Kristi gjithe kureshtje.
-Ti sikur kishte gjera me te rendesishme per te bere? I kthehet klea duke qeshur.
-Okej mos ma trego nuk dua.
-Shikoje moj, mos mi var turinjte menjehere.
Klea i zgjat telefonin Kristit por ne ate moment vjen nje mesazh.
Kristi fillon te qeshe.
Klea i kishte shkruar Aldos : Pershendetje Aldo, jam Klea, por mesazhi i kthyer nga djaloshi i plazhit e beri Kristin per te qeshur.
"Pershendetje Klea, po shoqja jote e mori numrin tim apo e grisi pa e pare fare?"
-E sheh Krist qe atij i pelqen?
-Kle, clidhje ka?
-Shiko ai pyeti direkt per ty.
-Sepse vdes tme acaroje nervat prandaj.
Ne ato momente bie telefoni. Ishte numri i Aldos.
-Kle, mos e hap.
-Krist, cfare thua?
Klea hap telefonin.
-Alo, pershendetje- degjohet zeri i embel i Aldos.
Klea menjehere e vendos loudspeakerin qe te degjonte dhe Kristi.
-Me fal qe te mora tani, por jam ne orar pune dhe nuk kam shume mundesi tju shkruaj. Do ju flas vete me vone. Suksese neser te dyjave ne shkolle dhe pershendetje te dyjave- thote ai teksa qesh.
-Pse thua te dyjave? - e pyet Klea duke u munduar mos te qeshte.
-Sepse jam i sigurt qe dhe ajo shoqja jote eshte aty duke degjuar tani dhe jam e sigurt qe u be me nerva tani por direkt skuqet dhe ul koken.
Kristi u skuq.
-Hahaha,pikes i ke rene- fillon klea te qeshe me te madhe.
Kristi i gjuan me jastik.
-Faleminderit Aldo, suksese dhe ty nga te dyja ne- thote Klea.
Aldo qesh dhe e mbyll telefonin.
Vajzat fillojne te qeshin me njera tjetren. Bene gati gjerat e shkolles dhe mbasi biseduan deri vone u shtrine. Klean e zuri gjumi menjehere.
Kristin e zune mendimet. Nuk e kuptonte pse ne mendje i vinte ai djali i plazhit.
-"Cfare po ndodh keshtu me mua-mendoi me vete. Ky djale po me shperqendron totalisht."
Mbas torturave ne mendjen e saj Kristin e ze gjumi.
Ora shenon 7:10.
Vajzat jane zgjuar dhe po beheshin gati per ne shkolle. Ishte dita e pare. Kristi ishte ne vite te trete tanime. Ishte nje vit shume i rendesishem sepse vendoste te ardhmen e saj.
E ku ta dinte ajo?! Qe nje puhize ere e plazhit do te kthente permbys planet e Kristit per te ardhmen? Po po, sic po e lexoni. Puhize plazhi ishte. Nje puhize e bukur. Nese deri tanime ne jeten e Kristit ndjenja e familjes, e shoqerise ishin te pranishme, kishte ardhur koha qe ne jeten e saj dashuria te zinte nje vend qe do te lente shenje. Po ku ta dinte Kristi? Ku ta dinte qe do te provonte nje ndjenje plot dhimbje por aq te bukur njekohesisht? Ishte rritur ne plazh. Po ku ta dinte qe plazhi do te fshihte sekretet e saj dhe do te ishte deshmitar i nje historie dashurie qe askush sdo ta mundte dot?
Ku e lame? Ah, po. Vajzat dolen dhe po iknin ne shkolle. Ne ate moment Klean e telefonon Aldo.
-Krist, te lutem pergjigju ti.
-Mos je cmendur?
-Te lutem, po ta kerkoj une. Dua te shoh cdo te te thote.
Kristi merr telefonin duke u dridhur. As vet se kuptonte pse e pushtonte kjo ndjesi sa here qe behej fjale per ate djale.
-Alo-pergjigjet Kristi me gjysem zeri.
-Ua, ne enderr jam?
-Me fal?
-A ne enderr jam se po degjoj nje engjell te me flase ne telefon.
Kristi skuqet.
-Sa e bukur dukesh keshtu.
Ajo dhe Klea habiten. Klea kthen koken. Kur cte shohe? Afer deres se shkolles se tyre ishte Aldo.
Klea prek Kristin mbi sup dhe drejton shikimin per andej ku ishte Aldo.
Kristi mbyll telefonin dhe afrohen drejt tij.
-Miremengjesi vajza!
-Po ti ke filluar te na ndjekesh? - i kthehet Kristi duke qeshur.
-Mos te te duket vetja kaq e rendesishme bukuroshe- i kthehet Aldo duke qeshur akoma me shume.
Kristi ngryset ne fytyre.
-C'e mire te solli ketej - I thote Klea
-Klevo, eja pak ketu.- Aldo kthehet me kurriz. Pak metra me tutje ishte nje djale. I gjate, simpatik. Bjond dhe sy blu.
Ai afrohet.
-Ky eshte Klevisi, shoku im me i mire. Kete vit u rregjistrua ne vit te trete ketu tek ju se nderroi shkollen.
-Pershendetje-thote Klevi duke zgjatur doren drejt vajzave
-Pershendetje- flet Kristi gjithe perzemersi.
Ne ato momente Aldo ngryset. Menyra e perzemert qe Kristi ifoli Klevit i krijoi nje ndjenje xhelozie qe as vet se kuptonte nga buronte. Kristi e vuri re kete gje shume mire dhe vazhdoi duke iu drejuar Klevit.
-Ishalla biem ne nje klase.
Aldo u acarua.
-Ti duhet te jesh Klea? I tha Klevisi.
-Jo, une jam Kristi, por ku e di ti emrin e Kleas?
Kristi u nervozua duke menduar qe Aldo i ka folur atij vetem per Klean.
-Ah me fal. Mendova pasi Aldo me ka folur per ju por me tha qe vajza e sjellshme eshte Klea prandaj te ngaterrova.
Te gjithe filluan te qeshin me te madhe sidomos Aldo qe qeshte me inat.
Kristi u nervozua.
-Une po iki tani. -thote Aldo.
Klevo te shkofte mbare vlla, Kle ishalla me sa me sukses ky vit.
Aldo behet te ike pa i folur fare Kristit.
-Ah me fal se harrova.-Vazhdon ai. Kristi e sheh ne sy duke menduar qe do ti flase Asaj.
-Klevo mbas shkolle do vi une ktu e ikim bashke per kafe. Kle po deshe eja dhe ti.
Aldo iken. Kristi behet tym. Klea dhe Klevisi fillojne te qeshin.
-Eja te hyme brenda.- i thote Klea.
Klea hyn ne klasen e saj ndersa Klevisi per fat qelloi ne klasen e Kristit. Kristi e ftoi ne banken e saj dhe Klevisi pranoi. Por perse? Do te thoni ju? Mendoni se ishte rastesi ardhja e Klevisit ne kete shkolle? E ne kete klase?
Drejtori i shkolles ishte mik familje me familjen e Klevisit.
Cdo gje ndodhi shume shpejt.
Nje dite para se te fillonte shkolla Aldo i tregon Klevisit qe Kristi i pelqen shume. Do dike qe ta ndjeke ate ne cdo hap. Ta ndihmoje e te marri vesh se cfare i pelqen me shume e cfare urren. E mbi te gjitha, nese ka ndonje ne ate shkolle qe donte Kristin.
E ku ka me perfekt se Klevisi per kte pune?
Aldo dhe Klevisi ishin shoke femijerie. Jepnin jeten per njeri tjetrin. Dhe per njeri tjetrin, do te bejne gjithcka. Me besoni.

First Love ( Dashuria e pare)Where stories live. Discover now