Kristin e kishte zene gjumi ashtu te menduar por nje telefonate e zgjoi.
-Zemra ime si je?
-As vete nuk e di Kle. Po ndjej dicka qe se kam ndjere kurre me pare dhe kam shume frike.
Kristi filloi te qante.
-Krist, qetesohu te kam shpirt. E kuptoj qe gjerat ndodhen shume shpejt por gjithcka do te rregullohet. Ne jemi te katert miq. Neser Aldo na ka ftuar serish mbas mesimi te ikim per kafe. Me mori ne telefon. Ishte mire. Madje dhe i qeshur. Shkojme neser dhe te shohim cdo ndodhe. Beje per hatrin tim. Me ke mua aty. Sje vetem mire?
-Ne rregull Kle. Keshtu e bejme.
Mbasi mbyll telefonaten Kristi menjehere cohet te shohe cdo veshe per neser. As vet se kuptonte pse i interesonte kjo gje por donte te vishte dicka te bukur. Mbasi ndenji nja dy ore duke gjetur rrobat, vuri kufjet dhe u shtri duke degjuar muzike.
Por cne ky ndryshim i Aldos do te thoni ju? Ishte tere nerva dhe nuk donte ta shikonte Kristin e tani po e fton per kafe? Epo nuk eshte aspak e paqellimshme.
Perse? Ju a them une tani.
-Klevo, per 5 minuta te jesh te lokali se po zbres.
-Mire vlla aty me ke.
Djemte takohen te dy dhe ikin te kafeneja e plazhit ku nisi cdo gje.
-Cfare ke ne mendje kete here? Nuk e ha une kete pjesen e kafes. Mendja jote djallezore po shpik dicka.
Aldo qeshi.
-E ku e ke pare vellain tend ti te beje dicka pa pasur nje plan me pare? Ajo vajze do te bjere brenda me mua. Do te me dashuroje. Mos me thencin Aldo. Kurre nuk ka ndodhur te ndjej per dike. Gjithmone kane ndjere per mua dhe une i kam lenduar dashur ose padashur. Une vertete ndjej per te. Ama ja thashe nje here. Por sdo ja them me. Eshte radha e saj. Dhe me beso.
-Aldo. Mos e lendo ate vajze. Mund te duket e ftohte dhe mosperfillese por ajo u be shume keq dje mbasi ike ti. Te ndoqi me sy gjithe rrugen.
-Nuk do ta lendoj. Jo se nuk dua. Por nuk mundem. Nese kam vene re dicka plako eshte qe ajo eshte xheloze e tmerrshme. Dhe me beso. Do te perfitoj nga kjo.
-Te shohim cdo te ndodhe. Do te bie ajo ne dashuri me ty apo ti do dashurohesh edhe me shume me te.-qesh Klevi.
-E shohim neser. Ikim tani se po errsohet. Neser kur te mbaroni me merr ne telefon.
-Ne rregull plako. Naten e mire.
Djemte ndahen dhe ajo nate kaloi e trazuar per te gjithe.
Klevisi mendonte sesi vellai i tij mos te dilte i lenduar nga kjo situate.
Klea mendonte sesi motra e saj mos te lendohej nga nje ndjenje e re sepse e dinte sa e brishte ishte ajo.
Aldo mendonte sesi do ta bente kete vajze te cmendur te urtesohej para ndjenjave te tij.
Dhe Kristi mendonte sesi do te perballonte shikimet e Aldos qe ishin therese per te.
A do ti thoshte valle dicka rreth ndjenjave serish? E nese po..si do te pergjigjej Kristi?
YOU ARE READING
First Love ( Dashuria e pare)
Romanceeshte e vertete, qe dashuria e pare, nuk harrohet kurre...