Ditet kalonin dhe dashuria e tyre rritej cdo here e me shume. Kristi po e vazhdonte shkollen me nota te shkelqyera. Dhe pak kishte mbetur.
Aldo per here te pare ndjente Kristin si nje rreze dielli qe ia ngrohte shpirtin.
Cdogje dukej kaq mire. Qetesine dhe lumturine e atyre diteve ata 4 te rinj nuk do e nderronin me asgje.
Shoqeria e tyre ishte mese perfekte.
Por...
Aldos i bie telefoni. Ishte mengjesi i dites se shtune.
-Alo,Aldo, te zgjova?
-Zemra ime e ku ka me bukur se te zgjohem me zerin tend duke e ditur qe tani pertej telefonit ti u bere me turp.
-Aman sa romantik je pa u zgjuar akoma.
-Po jam i mire moj. Kot sme duan te gjitha.
-Mos me bej te ta mbyll telefonin. Per 5min te jesh te lokali se po vi.
-Mire zemer si urdheron.
Aldo mbyll telefonin dhe behet gati menjehere. Mezi priste ta takonte.
Pas disa minutash vjen Kristi.
Aldo e puth ne faqe por teksa ulen e veren qe Kristi ishte e tensionuar.
-Zemer cfare ke?
-Asgje, thjesht kam frike mos na sheh dikush.
-Krist lidhja jone eshte per seriozisht. E nese na sheh dikush cpune prish?-nxehet Aldo.
-Okej okej vazhdo nxehu ti si kalama qe nuk kupton.
Aldo e kuptoi qe e merziti. Merr telefonin ne duar dhe ben sikur flet.
-Alo, Marie, po ja se erdha se jam me nje shoqe.
Kristi menjehere e shikon tere nerva.
-Epo mire pra se po iken kjo 'shoqja jote' e te le me Marien.
Aldo fillon te qeshe me te madhe. Kristi cohet por ai e terheq menjehere dhe Kristi bie afer tij.
-Moj budallaqe se po beja shaka.
-Humor pa kripe.
-Po ti e di qe kam shume vajza qe me duan pra ta thashe e ne telefon.
-O Aldo mjaft me.
-Hahaha, jo jo zemer ti e di qe une vetem ty te dua.
-Mire mire.
-Si mire mire, s'me do ti?- xhelozohet Aldo menjehere si gjithmone.
-Po ore.
-Si po?
-Po pra, te dua.
-Po tani qe thashe une.
-Uaa, ti me cmend.-i nxehet Kristi.
-Ndersa ti me ke cmendur qe diten e pare qe te kam njohur.- i thote ai teksa e terheq dhe e puth ne balle.
Kristi e perqafon.
-Aldo..mban mend qe te kam thene qe kam aplikuar per te vazhduar studimet jashte?
-Dhe?
-Dhe..fitova..
Aldo tronditet. Kristi ul syte. E shmang shikimin sepse se perballonte dot ate shikimin e Aldos, sikur ishte zhgenjyer e merzitur nga ajo.
-Do te shkosh?-belbezon Aldo. Gjunjet po i dridheshin.
Smund ta linte te ikte.
-Jo!
-Si jo? Krist eshte endrra jote. Une smund te tregohem egoist.
-Do te me heqesh qafe kaq shpejt u lodhe nga une?-qesh Kristi.
-Eshte endrra...
-Endrra ime je ti!-e nderpret Kristi.
Aldo buzeqesh dhe e shikon me plot dashuri. E donte si i cmendur ate vajze.
I afrohet dhe e puth.
Kristi e shtyn menjehere.
-O i cmendur se ka njerez!
-E cfare pastaj? Le te kete. Une e dua kete vajze-cohet ne kembe dhe fillon te bertase.
-Aldo ulu cfare po ben!
Te gjithe kishin kthyer kokat.
-E dua aq shume, sa me eshte kthyer ne ajrin tim. O Krist te dua.
Te gjithe filluan te qeshnin dhe te duartrokisnin. Aldo e merr Kristin per dore dhe zbresin neper shkallet e drunjta te lokalit duke qeshur me te madhe. Ai e con prane bregut te detit, e pengon dhe Kristi i rrezohet ne duar.
Shikimet e tyre plot dashuri drejt njeri tjetrit te mbushnin me jete.
-Keshtu filloi gjithcka!-i thote ai.
-Aldo me ler te cohem o i cmendur!-qesh Kristi
-Po i cmendur jam! I cmendur per ty. Ti me ke cmendur. -filloi te bertiste serish.
E ngriti Kristin dhe filloi ta rrotullonte. Kristi ishte aq e lumtur sa i dukej sikur po fluturonte.
Ata te dy e ndjenin njerin tjetrin ne cdo qelize, e donin njeri tjetrin me shume se cdo gje ne jete.
Por..dikush i fotografoi ata. Po po, ate dite te ftohte dimri por te mbushur me ngrohtesi, dikush i fotografoi dhe ato foto rane ne duart e familjes se Kristit.
E cdo ndodhe, thoni ju? A do e pranoje familja e Kristit kete? Dikush tjeter e priste Kristin ne shtepi dhe nuk ishte familjar i saj...
YOU ARE READING
First Love ( Dashuria e pare)
Romanceeshte e vertete, qe dashuria e pare, nuk harrohet kurre...