-Alo?!
-Klea zgjohu ku je eja shpejt.
-Krist te lutem!!
Klea shikon telefonin. Ora shenonte 8:00.
-Je ne terezi? Perse me zgjon une..
-Se ke idene cfare ka ndodhur.
Fytyra e pergjumur e Kleas zevendesohet menjehere me te ngrituren e saj te rrufeshme nga krevati.
-Mos me tmerro. Cfare ka ndodhur. He moj fol. Sot do te flase Aldo me babin tend. Mos me thuaj qe shkoi keq...
-Kle...
- Por jo eshte akoma heret. Ai do vinte ne darke. Atehere cfare ka? Mos me thuaj qe nderroi mendje. Do e vras fare. Si guxon ai...
-Kleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
-Po?
-E pashprese. Me ler moj te flas.
-Po fol pra ate po te them dhe une.
Kristi fillon te qeshe nga ana tjeter e telefonit.
-O Krist, c'me qesh. Fol pra tani.
-Para se te te merrja babi hyri ne dhomen time. U habita thashe cfare ka ndodhur. Ishte shume heret dhe une po flija.
Me tha qe Aldo e kishte marre ne telefon mbreme dhe e kishin lene te takoheshin sot heret ne mengjes. Nuk mund ta besoja qe...
-Mjaft pusho. Po vij aty se sme durohet.
-Ne rregull po te pres.
Kristi e mbyll telefonin. Teksa priste Klean ishte duke fluturuar nga gezimi. Po kercente ne dhome duke degjuar kenget e saj te preferuara.
Mbas 10 minutash Klea hyn ne dhomen e saj. Mezi po mbushej me fryme. Dukej qe kishte vrapuar.
-Mireme...
-Leji kto po ulu e me trego!!- e terheq Klea dhe e ul ne krevat.
-Miremengjesi dhe ty...
-Krist!!
-Okejj,Atehere sic po te thoja dje...
-Leri keto po vazhdo pjesen tjeter.
-Me cmende, Aldo i kishte thene babit qe me do, qe donte te ishte me mua.
-Dhe??- pyeste Klea me padurim duke ngrene thonjte e stresuar.
- Babi i kishte thene te njejtat fjale qe me tha dhe mua ne mengjes. Qe une jam njeriu me i shtrenjte qe ai ka dhe sdo lejoje askend te me lendoje.
-E paska tmerruar Aldon,-filloi te qeshe Klea.
-Dhe me pas me tha qe ne mund te vazhdonim te njiheshim me njeri-tjetrin, sepse e di qe une e dua dhe e di qe Aldo eshte nje djale i mire, por nese me lendon do t'ia thyej brinjet.
-I shkreti.
Vajzat filluan te qeshin dhe perqafuan njera-tjetren.
Nderkohe Aldo po priste Klevisin ne lokal mbasi babai i Kristit ishte larguar.
-Ore njeri pse je bere sikur sa ke pare nje fantazem?! Aq shume te rrahu babai i Kristit? - i tha Klevisi teksa i rrahu shpatullat.
Aldo i beri me shenje qe te ulej.
-Si shkoi?
-Shume mire, si cdo baba per vajzen e tij. Me tha qe mund te vazhdonim te shoqeroheshim por normalisht per fejese eshte ende heret pasi ende jemi te vegjel.
-Te vegjel?! Ata sikur donin ta fejonin para pak ditesh apo...
-E di por dhe nuk i vej faj. Ajo eshte vajze e rralle lal. Dhe normalisht qe pas asaj qe ndodhi nuk duan ta rrezikojne me vajzen e tyre.
-Te pakten e aprovoi lidhjen tuaj. Mund te kishte shkuar dhe me keq.
Djemte ndenjen gjate duke biseduar ate mengjes.
Me ne fund gjerat po normalizoheshin. Dhe dukej sikur Kristi me Aldon po shkonin me se miri.
Por...
YOU ARE READING
First Love ( Dashuria e pare)
Romansaeshte e vertete, qe dashuria e pare, nuk harrohet kurre...