(A/N Alle mails zijn in het Engels, maar ik ga gewoon verder schrijven in het Nederlands)
Hoi
Ik weet niet echt hoe ik moet beginnen, maar ik ben dus Julie Smith.
Ik heb een tweelingsbroer Ruben.
We zijn 18 jaar en zijn in Engeland geboren.
Wanneer Ruben en ik 6 jaar waren, zijn we verhuisd naar België omdat onze vader hier een job kreeg aangeboden.
Al onze familie woont wel nog in Engeland.
Ruben en ik zouden jou en jouw familie graag leren kennen.
Dit is mijn emailadres waarop je mij kunt bereiken.
julie.smith@hotmail.com (A/N Dit emailadres heb ik zelf verzonnen)
We hopen dat je snel contact met ons opneemt.
Groetjes Julie en Ruben
Ik druk op verzenden en kijk Ruben aan. Hij lacht naar me en trekt me van de stoel. "Kom, ik heb honger. We gaan ijs eten om wat je bekomen," zegt hij. Ik knik en loop mee naar de keuken. "Aah, hebben jullie de mail al verstuurd?" vraagt mijn moeder nieuwsgierig. We knikken en Ruben loopt naar de diepvrieser.
"Chocolade of speculoos?" vraagt hij aan mij. "Neem maar speculoosijs," antwoord ik. Ik neem ondertussen 2 potjes, 2 lepeltjes en de slagroom. Ruben schept de ijs in en spuit er een hele toef slagroom op. "Zoveel slagroom!" roep ik. Ruben kijkt me aan met een enorme lach op zijn gezicht. We eten onze ijs op en net wanneer ik mijn potje weg zet horen we een geluidje.
Pling
Ik kijk mijn moeder en Ruben één voor één aan. Ik loop naar mijn computer toe en laat me op de stoel zakken. Ik adem diep in en open de mail. Ruben en mijn moeder staan ondertussen naast me.
Hoi
Ik ben dus Liam Payne.
Ik ben heel blij dat jullie me een mailtje hebben gestuurd.
Ik woon dus in Engeland zoals jullie wel weten.
Ik zit in het groepje One Direction, misschien kennen jullie die groep wel?
We zijn vrij beroemd (en daar wil ik dus echt niet mee stoefen).
Misschien kunnen we eens afspreken, ik wil jullie heel graag ontmoeten.
Kunnen jullie eens een foto doorsturen van jullie?
Ik ben ontzettend benieuwd naar hoe jullie eruit zien.
Groetjes Liam
Ik draaide me om naar mijn moeder en Ruben en begon te gillen. "Hij wil ons ontmoeten!" schreeuw ik. Ruben begint te lachen. "Mag ik heel even op je computer iets regelen?" vraagt mijn moeder. "Tuurlijk! Mijn geluk kan niet op!" roep ik luid. Mijn moeder neemt plaats achter mijn computer en begint vanalles op te zoeken.
Ondertussen zijn Ruben en ik allebei aan het schreeuwen, eigenlijk doet Ruben me alleen maar na. We krijgen de slappe lach en gaan op de zetel zitten. Ik zet de tv aan en probeer mee te volgen met het programma, maar mijn gedachten zitten bij Liam. Na een uurtje roept mijn moeder ons naar de computer. Ruben en ik lopen naar de computer en kijken naar het scherm.
Zaventem luchthaven
We kijken mijn moeder verbaasd aan. "Jullie hebben nu toch vakantie dus ik heb een weekje Londen geregeld," begint ze. Ik kijk haar verbaasd aan. "Ik heb last minute nog 2 vliegtuigticktets kunnen boeken," verteld mijn moeder. "Jullie kunnen logeren bij jullie tante, nonkel, nichtje en neefje, maak jullie koffers maar," zegt mijn moeder. "Wanneer vertrekken we?" vraagt Ruben. "Morgenmiddag," zegt mijn moeder.
Ik loop de trap op en neem mijn knal blauwe koffer. Ik neem een paar shortjes, T-shirts, topjes, rokjes, kleedjes, ondergoed, bikini en nog wat andere zaken. Gelukkig is het zomer en moet ik niet veel meenemen. Ik neem mijn iPhone en mijn oplader en laad hem op. Dan ga ik terug naar beneden om mijn schoenen te nemen. Ik neem mijn slippers, ballerina's, all-stars en sportschoenen.
Daarna ga ik naar mijn computer en beantwoord Liam zijn mailtje.
Hoi
Ruben en ik hebben super goed nieuws.
Mijn moeder heeft een last-minute reis geboekt naar Londen.
We blijven bij onze tante, nonkel, nicht en neef slapen en vertrekken morgen met het vliegtuig.
Dan kunnen we elkaar dus ontmoeten!
Ruben en ik zijn echt zo blij!
Dit is mijn gsmnummer waarop je me kan bereiken.
0456 78 91 01 (A/N Dit telefoonnummer heb ik verzonnen)
Groetjes Julie
Ik zette nog even een foto van ons gezin in bijlage en verzond de mail. Na een kwartiertje krijg ik al een antwoord van Liam. Ik opende hem en begon te lezen.
Hoi
Wow! Dat is wel een super verrassing!
Jullie mogen anders gerust de laatste 4 dagen bij mij en de jongens doorbrengen.
We hebben nog een extra logeerkamer.
Bedankt voor je telefoonnummer!
Dit is mijn nummer, sms me als jullie zijn geland.
Dan haal ik jullie op.
0412 34 56 78 (A/N Ook dit telefoonnummer heb ik zelf verzonnen)
Groetjes Liam
__________________________
Hoi allemaal,
Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje leuk vinden :)
Comment?
Vote?
Xxx
JE LEEST
My real brother | A Liam Payne and Harry Styles Fanfic
FanfictionDit verhaal gaat over Julie. Ze is 18 jaar en heeft een tweelingsbroer Ruben. Op een dag krijgen haar ouders een brief. Daarin staat dat Ruben bij zijn geboorte is verwisseld met een andere baby. Blijkbaar is Ruben dus niet Julie's echte broer, maar...