20

2K 125 6
                                    

"Bedankt voor alles Harry, echt waar. Het was fantastisch." bedankte ik Harry voor de laatste keer. De laatste gasten waren net vertrokken.

Harry glimlachte als antwoord.

"Euh, ja, ik ga dan maar naar mijn tantes huis zeker?" mompelde ik.

De avond was veel te snel voorbij gegaan.

"Je kan ook euh, ja, hier blijven slapen?" stelde Harry voor.

Ik twijfelde even, maar uiteindelijk stemde ik in.

"Graag." lachte ik.

Samen liepen we naar binnen en wandelden naar zijn kamer.

"Is er misschien een extra bed of euh ja."

Ik haatte het om zo te stamelen.

"Nee." antwoordde Harry na even denken.

"Je kan in mijn bed liggen, ik neem wel wat handdoeken en slaap op de grond." zei Harry snel.

"Nee, nee, ik slaap wel op de grond."

"Juul, jij hebt een gebroken rib. Op de grond slapen is echt geen goed idee." lachte Harry.

"Ik slaap op de grond, echt waar, het is geen probleem Juul." zei Harry nadat hij me zachtjes kuste.

"Heb je misschien kleren die ik als pyjama kan gebruiken?" vroeg ik.

"Tuurlijk, draag dit T-shirt maar. Dat zal normaal groot genoeg moeten zijn om als slaapkleedje te dienen." vertelde hij.

Ik nam zijn T-shirt aan. Het was inderdaad wat te groot, maar dat kon me niet schelen. Terwijl Harry zich ook klaarmaakte, kroop ik al in Harry's bed.

Een paar minuten later liep Harry de kamer in met een paar handdoeken en een kussen onder zijn arm. Hij spreidde de handdoeken en ging liggen.

"Is het niet te hard?" vroeg ik.

"Nee, het valt wel mee hoor." verzekerde hij me.

"Laat mij eens proberen." zei ik.

Ik kwam uit het bed en ging liggen op de handdoeken.

"Hier kan jij echt niet slapen. Kom maar naast mij in jouw bed liggen." zei ik.

"Tuurlijk kan ik hier wel slapen." lachte hij.

"Dat kan misschien wel zijn, maar ik wil dat je naast me ligt. In het bed." glimlachte ik.

"Oooh, wel. Dan zal ik me wel opofferen en naast deze babe slapen." grinnikte hij.

We kropen allebei in bed, er was een ruimte tussen ons in. Harry voelde zich net zo ongemakkelijk als mij, denk ik.

Voorzichtig kroop ik wat meer tegen Harry aan en draaide mijn gezicht naar hem. Harry kuste me op het topje van mijn neus en nam me nu pas echt vast.

"Slaapwel Harry." fluisterde ik.

"Ik hou van jou Juul." antwoordde Harry.

"Ik hou ook van jou." fluisterde ik.

We gaven nog een laatste kus en vielen dan in slaap.

____________________________

Ik schrijf verder bij 25 votes

My real brother | A Liam Payne and Harry Styles FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu