"Komen jullie ook pannenkoeken eten?" roept Niall luid. Onmiddellijk laat ik Harry los en kruip uit het zwembad. Ik draai me even om, Harry zit nog steeds in het zwembad. "Wat is er Harry? Geen zin in pannenkoeken?" vraag ik verbaasd. "Tuurlijk wel, maar wacht toch even," zegt hij. Ik rol even voor de grap met mijn ogen en trek hem uit het water.
"Betekende die kus dan niets voor jou?" vraagt Harry beteuterd. Langzaam sluit ik mijn ogen en kus hem nog een keer. Na die kus fluister ik: "je wilt niet weten hoeveel die kus voor me betekende." Harry begint te lachen en drukt een zoen op mijn voorhoofd. Samen lopen we naar de keuken.
"Waar zijn die pannenkoeken!" roep ik luid. "Hier!" antwoordt Niall. Vlug loop ik naar de woonkamer. "Ah, hier komt die heerlijke pannenkoekengeur vandaan!" roep ik blij. Niall lacht en zwiert een pannenkoek op mijn bord. "Dankjewel!" roep ik overenthousiast. "Gaat het wel goed Juul, zit alles nog goed daarboven?" vraagt Liam lachend terwijl hij op mijn hoofd tikt. "Tuurlijk, waarom niet?" vraag ik. "Je bent precies wel heel blij met die pannenkoek," grinnikt hij.
"Niet alleen door die pannenkoek hoor," zeg ik met een grijns naar Harry. Ik zie Liam verbaasd van Harry naar mij kijken, vervolgens verschijnt er ook bij hem een lach op zijn gezicht. "Zo, dus jij vindt hem niet meer irritant?' lacht hij. "Helemaal niet, hoe kom je daarbij," lach ik. "Ja, dat vraag ik me ook wel af," zegt Harry. Nu is het Liams beurt om met zijn ogen te rollen.
"Voor wie is de volgende pannenkoek?" roept Niall vanuit de keuken. "Voor mij!" roep ik terug. "Juul, jouw pannenkoek is nog niet eens op," zegt Liam. Vlug steek ik mijn laatste stukje pannenkoekje in mijn mond. "Toch wel, laat die pannenkoek maar komen," grinnik ik. Ook Liam en Harry moeten lachen. Na nog ongeveer zo'n dertig pannenkoeken is al het deeg op.
We beslissen dat we naar een film gaan kijken. Ellie heeft niet zoveel zin om een film te kijken, net als Zayn, dus zij gaan in de keuken een gezelschapsspelletje spelen. Ik zet me in de zetel en sla een dekentje om me heen. Harry start ondertussen de dvd al op. Ook Niall, Liam en Louis komen in de zetel zitten. Liam gaat naast mij zitten, maar daar is Harry het blijkbaar niet mee eens. Hij ploft tussen Liam en mij in.
"Ow, sorry Liam. Ik had je niet zien zitten," zegt hij. Liam geeft hem een speelse duw en schuift wat op zodat Harry en hij wat comfortabeler zitten. De film start en Harry slaat een arm om me heen. Ik kijk even op en lach naar hem.
Ik had nooit gedacht dat Harry Styles mijn vriendje zou worden, al helemaal niet op het moment dat ik hem ontmoette. Wacht, is hij eigenlijk wel mijn vriendje? Ik begin te twijfelen. We hebben wel al gekust, maar als hij nu ook mijn vriendje is. Ik besluit het hem gewoon te vragen. "Zijn wij nu eigenlijk een koppel?" fluister ik in Harry's oor. Hij kijkt me aan en kust me vol op mijn mond. "Is dat een ja?" vraag ik plagerig. Harry port me speels in mijn zij, waardoor ik uit de zetel val.
"Waar was dat nodig voor," zeg ik. "Sorry, dat was niet de bedoeling," zegt hij. Harry steekt zijn hand naar me uit om me recht te trekken en ik zie mijn kans. Ik neem zijn hand vast en trek hem ook op de grond. Harry kijkt me verbaasd aan en begint dan te lachen. "Jep, jullie twee horen perfect bij elkaar," zegt Liam luid. Al lachend ga ik weer rechtstaan en kruip terug in de zetel, net zoals Harry.
"Kunnen we de film nu verder uitkijken, zonder dat er mensen uit de zetel vallen?" vraagt Niall met een enorme grijns op zijn gezicht. "We zullen het proberen," zeg ik al lachend. Opnieuw slaat Harry zijn arm om me heen. De rest van de film kijken we rustig uit zonder dat er iemand uit de zetel valt.
________________________________
Ik ga verder bij 12 votes en 1 comment :)
Comment?
Vote?
xxx
JE LEEST
My real brother | A Liam Payne and Harry Styles Fanfic
FanfictionDit verhaal gaat over Julie. Ze is 18 jaar en heeft een tweelingsbroer Ruben. Op een dag krijgen haar ouders een brief. Daarin staat dat Ruben bij zijn geboorte is verwisseld met een andere baby. Blijkbaar is Ruben dus niet Julie's echte broer, maar...