10

3.4K 137 12
                                    

"Juul, mijn mama heeft net een sms'je gestuurd!" roept Ellie vanuit de keuken. "Wat stuurde ze?" roep ik terug. "Dat ze hier binnen een kwartiertje staat om ons op te halen," roept Ellie terug. "Oooh," mompel ik. "Jammer," fluistert Harry in mijn haar. "Inderdaad," zeg ik met een zucht. Ik meen echt wat ik zei. Ik amuseerde me erg goed met hen.

Ik nam afscheid van iedereen en kwam als laatste bij Harry. "Zie ik je morgen weer?" vraagt hij. "Als het van mij afhangt wel," antwoord ik. Ik buig nog even naar voor en geef hem een afscheidskus op zijn wang. "Tot morgen dan," fluister ik in zijn oor. "Tot morgen Juul," fluistert hij terug.

Ellie opent de voordeur en loopt alvast naar de auto van haar moeder. Ik twijfel nog even, maar laat dan toch Harry zijn hand los. De hele tijd had hij mijn hand al vast. Ik draai me om en sluit de voordeur achter me. Ik loop het paadje af naar mijn tante's auto en ga naast Ellie op de achterbank zitten.

"Was het leuk?" vraagt mijn tante. "Het was super fantastisch!" roept Ellie enthousiast. "Vond je niet Juul?" vraagt ze met een knipoog. Ooooh shit, ze heft het vast over Harry. Ik leek dat ik begin te blozen en knik vluchtig. Mijn tante kijkt ons argwanend aan, maar gaat er gelukkig niet verder op in.

"Jij moet mij nog heel wat vertellen," fluistert Ellie in mijn oor. Ik por haar even in haar zij. "Vanavond wil ik alles horen," fluistert ze. "Afgesproken?" vraagt ze. Ik zucht eens diep, maar knik dan toch. "Oke, vanavond vertel ik alles," fluister ik. Daarna Ellie vertelt over wat ze allemaal heeft gedaan bij de jongens. Ze heeft zich blijkbaar erg goed vermaakt als ik haar bezig hoor.

"Wat hebben Ruben en James eigenlijk gedaan?" vraag ik. "Die twee zijn vanochtend lang in hun bed blijven liggen en hebben rustig ontbeten om 11u. Daarna zijn ze vertrokken naar de zee en zijn gaan surfen. Ze zijn rond half 6 terug thuis gekomen en zijn nu een film aan het kijken," vertelt mijn tante.

_________________________________

Sorry voor het verschrikkelijk saaie en korte hoofdstukje, maar ik heb even geen inspiratie meer voor dit verhaal.

Ik heb het ook erg druk met school :(

Ik zou graag 12 votes en 2 comments willen hebben

Comment?

Vote?

Xxx

My real brother | A Liam Payne and Harry Styles FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu