11

3.3K 139 15
                                    

Ik werd wakker door het straaltje zon dat door het gordijn schijnt. Ik keek even rond me heen en zag dat Ellie nog sliep. Zachtjes sloop ik uit bed en liep naar mijn koffer. Ik koos voor een los blauw T-shirtje en een jeansshortje. Op mijn tenen sloop ik naar de badkamer en kleedde me om. Daarna kamde ik mijn haren en deed er een schuine vlecht in.

Vervolgens sloop ik terug naar Ellie's kamer. "Ooooh, je bent ook al wakker," zei ik. Ellie reageerde niet. "Ellie?" vroeg ik. "Wat ... is ... ... dit?" stamelde ze. Verbaasd kwam ik naast haar zitten en nam haar telefoon over. Mijn mond viel open van verbazing. Er kwamen tranen in mijn ogen. Waarom deed hij dit? Ik dacht echt dat hij anders was.

"Sorry ik wou je echt niet kwetsen Juul, maar ik wou het ook niet verbergen," fluisterde Ellie. "Jij kwetst me niet, hij kwetst me. Wanneer is die foto getrokken," fluisterde ik terug. "Gisterenavond," antwoordde Ellie. Er ging een steek recht door mijn hart. Ellie gaf me een knuffel. "Hij is een loser als hij jou zo behandelt!" zei ze boos.

"We laten onze vakantie niet verprutsten door die sukkel," zei ik. "Goed gesproken, ik ga me nu omkleden, goed?" vroeg ze. "Tuurlijk, ik wacht hier wel," antwoordde ik. Ellie nam een zomers jurkje uit haar kast en liep naar de badkamer.

"Shit! Ellie! Ellie!" riep ik een paar minuten later in paniek. "Wat is er?" riep Ellie terug. Ze liep de kamer in en trok haar jurkje nog even recht. "Harry ... hij belt me," stamelde ik. "Nee! Die durft! Wegdrukken!" riep ze boos. Ik haalde diep adem en drukte op het rode telefoontje. Onmiddellijk daarna belde Harry me opnieuw op. "Ik haat hem," fluisterde ik verdrietig.

"Laten we naar beneden gaan en iets leuks doen," stelde Ellie voor. Ik knikte en gooide mijn telefoon op mijn matras. Samen liepen we naar de keuken en ontbeten. "Goedemorgen!" begroetten Ruben en James vriendelijk. "Oooh goeiemorgen," antwoordden Ellie en ik. "Wij gaan vandaag nog eens naar de zee, gaan jullie mee?" vroeg James. "Ha! Dat rijmde," grapte Ellie. Ik moest even lachen om haar opmerking.

"Ik vind het een goed idee," zei Ellie daarna. "Ik ook, wanneer vertrekken jullie?" vroeg ik. "Euh nu?" zei James. "Oke, alleen nog even onze tas maken," zei ik. Ellie en ik spurten de trap op en namen elk een tas. Ik nam een handdoek, het boek dat ik aan het lezen was, mijn zonnebril en mijn bikini. Mijn telefoon liet ik lekker op mijn matras liggen. "Klaar?" vroeg ik. Ellie knikte en we liepen terug naar Ruben en James. We namen onze slippers en vertrokken.

"Veel plezier!" riep mijn tante ons nog na. Met z'n vieren reden we naar de zee en een uurtje later waren we er. "Laten we eerst onze bikini aandoen," stelde ik voor. "Oke," zei Ellie. We liepen naar het omkleedcabine's. We hadden geluk en konden ons onmiddellijk omkleden. Een paar minuten later liepen we naar Ruben en James toe.

We legden onze handdoeken op het strand en besloten om eerst te zwemmen. We deden een wedstrijdje om ter snelt in het water. Het was zalig om even alles te vergeten. Een uurtje later liet ik Ellie, Ruben en James achter in de zee en liep naar mijn handdoek. Ik nam mijn boek en begon te lezen.

________________________________

Wat denken jullie dat Harry heeft gedaan?

Laat het weten in een comment, want dat maakt me blij :)

Ik ga verder bij 16 votes :)

Dat moet lukken, toch?

Comment?

Vote?

Xxx

My real brother | A Liam Payne and Harry Styles FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu