5

4.1K 154 9
                                    

"Ah daar zijn jullie eindelijk," lachte mijn tante. Snel gingen Ellie en ik aan tafel zitten. We kregen elk een wafel op ons bord. "Dankjewel Liam," zei ik vriendelijk. Ik nam de suiker en at mijn wafel op. "Vertel eens wat over jullie," begon mijn tante. "Wel, wij zitten dus in een band genaamd One Direction," vertelt Harry.

"Ooh, heb jij geen posters van die band in jouw kamer hangen?" vraagt mijn nonkel. Ellie begint te blozen en kijkt Harry en Liam verlegen aan. "Dat is helemaal niet erg hoor!" zegt Liam. Ellie geeft hem een verlegen lachje en eet haar wafel op. 3 wafels later is Ellie haar verlegenheid alweer verdwenen.

"Wij gaan dan maar weer eens," zegt Liam. "Het was erg gezellig, bedankt voor alles," voegt hij er aan toe. We nemen afscheid van Liam en Harry. Als laatste komt Harry naar mij toe en geeft me een afscheidsknuffel. "Sms me," fluistert hij in mijn oor. Ik kijk hem verbaasd aan, maar Liam en Harry stappen al naar de auto.

Ik sluit de deur en volg Ellie naar boven. Ik ga de badkamer in en wil mijn zakdoek nemen. Ik steek mijn hand in de zak van mijn trui en voel dat er nog iets in zit behalve mijn zakdoek. Ik kijk naar het papiertje in mijn hand en zie dat er een gsmnummer opstaat. "Oooooh! Dus dat bedoelde Harry dus," mompel ik in mezelf.

Ik ga hem dus echt niet smsen. Ik gooi het briefje in de vuilbak en doe mijn pyjama aan. Snel poets ik nog even mijn tanden en ga dan Ellie's slaapkamer in.

"Ik ben klaar Ellie," zeg ik. "Oké, dan is het nu mijn beurt," zegt ze vrolijk. Ze gaat de badkamer in. Ik neem mijn iPhone en stuur een sms'je naar Liam.

Het was er leuk, bedankt om ons te komen ophalen aan de luchthaven!

Tot morgen?

Juul :)

Binnen een paar minuten krijg ik al een berichtje terug.

Wij vonden het ook erg leuk!

Zeker tot morgen!

Li :)

Ik steek mijn telefoon weer weg. "Juul! Juul! Wat is dit?" roept Ellie luid. Geschrokken loop ik de badkamer in. "Wat is er El?" vraag ik ongerust. "Van wie is dit nummer?" vraagt Ellie nieuwsgierig. "Harry," antwoord ik. "Wat?! Mijn nicht heeft het telefoonnummer van DE Harry Styles en gooit het gewoon in de vuilbak!" roept ze. Ik geef haar een speelse duw en trek haar mee naar de kamer. "Ik ben moe El, laten we slapen," zeg ik.

Ik weet zeker dat Ellie nog bijna de hele nacht zal blijven babbelen dus ik kon maar beter wat langer rusten. "Eerst een berichtje sturen naar Harry," beveelt Ellie. Ik rol met mijn ogen en negeer de vraag. Ellie neemt mijn iPhone en typt het nummer in. "Nee! Ik zal wel een berichtje sturen," zeg ik snel. Ik begin te typen.

Hoi,

Bedankt voor je nummer

Julie

Ellie kijkt me aan. "Zo'n droog sms'je!" roept ze. "Beter dan als jij een sms'je stuurt," zeg ik al plagend. Ze begint te lachen en we kruipen in ons bed.

__________________________________________
Comment?

Vote?

Xxx

My real brother | A Liam Payne and Harry Styles FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu