"En? Hoe gaat het met jouw rib? Mag je naar huis?" vraagt Harry ongeduldig.
"Mijn rib geneest sneller dan ze hadden verwacht en ja ik mag naar huis." beantwoord ik zijn vragen rustig.
Harry begint te glimlachen en loopt met open armen naar me toe.
"Ik denk niet dat je me nu een knuffel moet geven." glimlach ik naar hem.
"Waarom niet?" stamelt hij verbaasd.
"Mijn rib is gebroken, weet je nog?" lach ik. Harry's mond vormt een O.
"Zullen we dan maar vertrekken?" vraag ik.
"Ja, Ellie wacht beneden aan de balie op ons." zegt hij. Ik knik en volg hem naar de lift. Harry haalt zijn gsm uit en begint druk te typen. Ik kijk hem verbaasd aan en probeer te lezen wat hij typt. Speels duwt hij mijn hoofd de andere richting uit en typt rustig verder.
Ik voel me lichtjes beledigt dat ik zijn sms niet mag lezen. Misschien stuurt hij wel sms'jes naar een meisje. Nee, nee Julie, vertrouw hem. Ik probeer mijn gedachten van onderwerp te veranderen, maar gelukkig openen de deuren van de lift weer.
Ellie zwaait even en zegt iets tegen de receptioniste.
"Veel beterschap met jouw rib meisje." zegt de receptioniste wanneer Harry en ik naast Ellie staan.
"Bedankt." antwoord ik vriendelijk.
We stappen met z'n drieën naar de uitgang en wandelen naar de auto van mijn tante.
"Ah Julie, hoe gaat het met jou meisje?" vraagt mijn tante ongerust.
"Veel beter, enkel een gebroken rib." vertel ik.
"Gelukkig maar, stap vlug in. Dan breng ik jullie naar huis." zegt ze.
Ellie gaat naast mijn tante zitten en Harry en ik schuiven naar de achterbank.
"Zou je misschien eerst even naar mijn huis kunnen rijden? Ik ben nog iets vergeten." zegt Harry. Ik kijk hem verbaasd aan.
"Tuurlijk." knikt mijn tante. Harry knipoogt onopvallend naar haar. Ik voel een lichte steek van jaloezie omdat Harry me duidelijk iets niet verteld. Ik twijfel even of ik er hem naar moet vragen, maar besluit het erbij te laten.
Ik voel hoe mijn ogen langzaam toe vallen. Twee handen nemen mijn hoofd zachtjes vast en plaatsen het op Harry's schouder.
"Ik maak je wel wakker wanneer we er zijn." fluistert Harry in mijn oor. Ik mompel een oke terug.
-----------------------------
"Is alles geregeld?" fluistert Harry na een paar minuten.
"Ja, alles verloopt volgens plan. En nu stil zijn, voor het geval ze ons nog hoort." fluistert mijn tante terug.
"Oke, ik denk dat ze in een diepe slaap is." fluistert Harry terug. Hij vergist zich. Ik rustte wat, maar sliep nog niet.
----------------------------
De opdraging gaat naar Hannah_x_x
JE LEEST
My real brother | A Liam Payne and Harry Styles Fanfic
FanfictionDit verhaal gaat over Julie. Ze is 18 jaar en heeft een tweelingsbroer Ruben. Op een dag krijgen haar ouders een brief. Daarin staat dat Ruben bij zijn geboorte is verwisseld met een andere baby. Blijkbaar is Ruben dus niet Julie's echte broer, maar...