Reggel fáradtan keltem ki az ágyból.A szokásos rémálmom után már nem nagyon tudtam visszaaludni.Egész éjjel csak forgolódtam az ágyban.Az első utam a fürdőbe vezetett.Ahogy beléptem,egyből megálltam az egészalakos tükröm előtt és szemügyre vettem magam,mint minden reggel.Nem mondanám magam különlegesen szépnek,csak olyan átlagosnak.Magas,karcsú alakom van,derékig érő barna hajam,királykék szemmel.A kedvenc színem a piros,általában ilyen ruhákat is hordok.Talán ezért a kedvenc mesém a ,,Piroska és A Farkas".Egy gyors zuhany után kicsit kisminkeltem magam,majd a ruhásszekrényemet kitárva ácsorogtam előtte,és feltettem magamnak a már megszokott kérdést:Mit vegyek fel?A választásom végül egy fehér topra,egy piros szoknyára és egy fekete topánkára esett.Még vetettem magamra egy utolsó pillantást a tükörben,majd felkaptam a táskámat,és lefutottam a lépcsőn.Gyorsan felkaptam a szendvicseket az asztalról,és elindultam a suliba.Ahogy kiléptem az ajtón,megcsapott a jól ismert erdő illat.Igen,az erdő szélénél lakom.Igazából nem kellene minden nap átvágnom rajta,de én szeretek az erdőben lenni.Ezért ma is,mint minden reggel,az erdőn keresztül indultam el.Minden ugyanolyan volt,mint minden reggel.De...mégsem.Mintha lett volna itt valami,ami eddig nem volt itt.Bár nem tudnám megmondani,hogy mi.Mintha valaki...vagy valami a távolból figyelt volna.De inkább nem foglalkoztam vele,csak mentem tovább.Úgy 5 perc séta után oda értem a sulihoz,ahol a legjobb barátnőm,Tory egyből a nyakamba ugrott.
-Jajj,Katyyy!De jó,hogy végre itt vagy!Olyan nagyon durva dolog történt velem!Olyan érzésem volt, mintha figyelnének!De mindegy is!Tudtad,hogy ma is dogát írunk matekból?Pedig tegnap írtunk!!!
-Tory.-nagyot sóhajtva mondtam ki a nevét-Tegnap kémiából és fizikából írtunk!
-Hogy?!De én matek példakat írtam bele!Nemááár,ebből tuti bukás lesz!!!
-Már megint.-jegyeztem meg halkan.
Na igen.Toryt nem az eszéért szeretjük.Eddig ez a 2. évünk itt,a suliban.Ebből Tory annyit pótvizsgázott,amennyit lehetett.Amikor beléptünk a terembe,a szokásos helyünkhöz sétáltunk,és bevágtam magam Adam mellé a padba,míg Tory Vickyhez ült.A matektanár bejött,és kiosztotta a lapokat.Mivel Adam a másik legjobb barátom,ezért az egész dolgozatot az ő puskájából írtuk meg.Vagyis az ő puskájából írtuk VOLNA meg.Csakhogy ekkor kopogtak az ajtón.A tanár kiment,majd pár perc múlva visszajött,és tekintetét végigfuttatta az osztályon,majd a tekintete megállapodott...rajtam.Egyenesen a mi padunk felé jött .Adam a puskát gyorsan a dogája alá rejtette.
-Miss Town.-kezdte szomorú,együttérző hangon-Kérem fáradjon az igazgatóiba.A dolgozatát megírhatja máskor.
Ezzel én kikászálódtam a padomból,és az igazgatói felé vettem az irányt.Három kopogás és egy ,,szabad" után benyitottam.Az igazgató a bőrszékeben ült,a hatalmas,papírokkal teli asztala mögött.Viszont ami meglepett,hogy az asztallal szembeni székek egyikén nem más ült,mint az anyám.
-Kicsim...-kezdte anyám elcsukló hangon.
-Khmm...-köszörülte meg az igazgató úr a torkát-Nos,Miss Town,a nagymamája az elmúlt egy órában sajnálatos módon kórházba került.
-Az orvosok szerint hamar kiengedik,de jó lenne,ha addig is hozzáköltöznél.Addig az iskola magántanulóként kezel majd,és mihelyst jobban van a nagyi,visszajöhetsz.
Lesokkolva álltam még mindig az ajtóban.Nagyon rég jártam a nagyinál.Valamiért mindig is olyan érzésem volt,mintha nem is szeretne igazán,inkább olyan számító volt a viselkedése.De ha rosszul lett kötellességem segíteni neki.
-Oké.-csak ennyit tudtam kinyögni.
YOU ARE READING
Hol volt,hol nem volt...A valóságon túl
WerewolfMindenki ismeri a ,,Piroska és A Farkas'' történetét.De nem így... Kate Town tipikus 17 éves lány,aki Disney meséken nőtt fel.Csakhogy ő minden történetet egy kicsit másképp képzel el.A kedvence a ,,Piroska és A Farkas'',amit persze szintén egy ki...