Egyből felpattantak,és felém kezdtek jönni,olyanokat mondva,hogy:,,Kate én..." ,,Ez nem az aminek látszik...".De egyikük se fejezte be a mondatot,pedig én rohadtul örültem volna neki,ha valaki elmagyarázza,hogy mégis mi a fene folyik itt!!!És hogy miért van rajtuk TÁBORNAGY-i jelvény!!!
Ahogy közeledtek,én egyre csak hátráltam.Nem tudom,hogy miért.Nem féltem,vagy ilyesmi,csak...ha mind igaz amit eddig mondtak nekem,akkor ők vadászok.És az egész eddigi barátságunk csak színjáték volt részükről.Az is lehet,hogy a ,,kedves" nagyi csak felbérelte őket.Vagyis...vagyis sosem voltak barátaim...?!
Hirtelen sarkon fordultam,és berohantam a szobába.A cuccom már alapból össze volt pakolva,így csak felkaptam,és a kijárat felé rohantam.Feltéptem az ajtót,és hazafelé rohantam.Nem volt gyomrom tovább itt maradni.Ez nekem túl sok volt egyszerre.Alig két nap alatt,összeomlott az életem.
Ott van Dem,aki olyan ismerõs,de egyszerûen képtelen vagyok rájönni,hogy honnan.Talán az ESET elõtt ismerhettem.
Itt van Adam és Tory,akik valószínûleg sohasem voltak a barátaim.
Itt a nagyi,akirõl nem tudom eldönteni,hogy vajon igazat mond?Winnie és Sebastian azt mondta Adam és Tory fontos emberek,vadászok.Vagyis igaz.
~A Fenevad létezik.~futott át az agyamon.És én itt vagyok az erdõben.Teljesen egyedül.Védtelenül.
Hirtelen futásnak eredtem,és azt terveztem,hogy meg sem állok hazáig.
Minden gondolat egyszerre kavargott a fejemben.Az a furcsa érzés suliba menet közben.Hogy figyelnek.Az ESET-nek vajon köze van hozzá?
A tüdõm szorított,így azt terveztem megállok egy percre,hogy kifújjam magam.Bár ne tettem volna...
A mellettem lévõ bokorból,neszezés hallatszott,majd morgás,amihez egy jégkék szempár jelent meg.Láttam,hogy a szempár lentebb ereszkedik,majd egy pillanat múlva már egy fekete farkas ugrott felém vicsorítva.
Fogalmam sincs honnan jött,de egyszer csak félre ugrottam,így az a mögöttem levõ fának csapódott.De nem úsztam meg ennyivel.Felvonyított,majd pillanatokon belül egy csomó szempár jelent meg,amelyekhez hamarosan testek is társultak.Mindenhol ott voltak.Körbe vettek...
Sziasztok!Tudom,most is sokat kellet várni a részre,és az eleje eléggé depressziós lett,szóval bocsi!☹ Most már megpróbálok valami rendszert vinni az írásba!😁😁😁
YOU ARE READING
Hol volt,hol nem volt...A valóságon túl
WerewolfMindenki ismeri a ,,Piroska és A Farkas'' történetét.De nem így... Kate Town tipikus 17 éves lány,aki Disney meséken nőtt fel.Csakhogy ő minden történetet egy kicsit másképp képzel el.A kedvence a ,,Piroska és A Farkas'',amit persze szintén egy ki...