Nem tudtam,hogy merre megyek,vagy hogy miért.Miért akadtam ki annyira azon amit a nagyi mondott?Végül is úgysem igaz,ugye?Ugye!?Ezek,és ehhez hasonló gondolatok kavarogtak a fejemben.Már fogalmam sem volt mennyi ideje kóvályoghatok itt,de kezdtem megijedni.Már fogalmam sem volt merről jöttem,túlságosan is belemerültem a gondolataimba.Mihez fogok most kezdeni?!Felhívni senkit sem tudok,ugyanis a telefonomat sikeresen az asztalon hagytam.Ez az Kate!Megint alakítottál!
Rendben,csak nyugi!
-Abból az irányból jöttem-mutattam magam mögé.
-Sokkal inkább balról-hallottam meg az ismerős hangot-Látom nem erősséged a tájékozódás Piroska!-lépett ki a sötétből.Amint meghallottam a becenevet,éreztem ahogy az arcomba szökik a vér.
-Látom neked meg nem erősséged az öltözködés,DEM-nyomtam meg erőteljesen a nevét,tudva,hogy azt mondta ne hívjam így.Erre ciccegett egyet,én pedig büszkén vettem tudomásul,hogy legalább mentettem a menthetőt.
-Mit csinálsz itt ilyenkor?Korábban nem mondtam volna,hogy sötétedés után mi mászkál erre?-kérdezte,de hangjából kihallottam,hogy csak ijesztgetni akar.
-Nem,ugyan mi mászkálna erre,talán egy...-mentem volna bele a játékba mosolyogva,de a mondatot nem tudtam befejezni,ugyanis olyan hangot hallottam,amitől megfagyott az ereimben a vér.Vonyítás.A mosoly lehervadt az arcomról,és éreztem,hogy elsápadok.
-Mondtam...-jelentette ki idegesítően nyugodt hangon-És most mihez kezdesz...Piroska?-kétségbeesetten néztem rá-Todod,ha kimondod hogy:,,Kérlek ments meg Damien!'' talán meggondolom,hogy kijuttatlak,ugyanis eltévedtél,nemde?-kérdezte már-már szadista hangon.
Na itt telt be a pohár!Mégis kinek képzeli ez magát?Sértené a büszkeségem,ha pont TŐLE kérnek segítséget!
Az ő segítsége biztosan nem kell!
Így hát jobb ötlet híján elkezdtem futni.Az már biztos,hogy rossz ötlet volt.Még hallottam,ahogy utánam kiabál:
-H-hé!Ne arra...Állj meg!-üvöltött utánam.
De már késő volt.A sötétben nem vettem észre az előttem tátongó szakadékot,és egyenesen belerohantam...
Sziasztok!Tudom,tegnapra ígértem de nem volt ihlet!:(De mára minden klappolt tehát itt is van!Csillagozzatok,vagy kommenteljetek,hogy tudtam megérte ez a másfél óra!
Illetve mi lenne,ha a következő rész Damien szemszögéből jönne?Írjátok meg a véleményeteket kommentben.
Jó Éjt!
BINABASA MO ANG
Hol volt,hol nem volt...A valóságon túl
WerewolfMindenki ismeri a ,,Piroska és A Farkas'' történetét.De nem így... Kate Town tipikus 17 éves lány,aki Disney meséken nőtt fel.Csakhogy ő minden történetet egy kicsit másképp képzel el.A kedvence a ,,Piroska és A Farkas'',amit persze szintén egy ki...