Mielőtt elkezdeném a részt,először is elmondom,hogy a La Morte azt jelenti olaszul,hogy: A Halál.Vannak ilyen tarot kártyák meg minden,és ez fontos lesz a későbbiekben a történet szempontjából is.Másodszor,bocsánatot szeretnék kérni,hogy ennyit késtem a résszel,pedig korábbra ígértem!Jó olvasást!
Ha eddig féltem, akkor most rettegtem. Ahogy beléptem az ajtón, szokásosan a konyha felé vettem az irányt. Carlaval leültünk egymással szemben, ő összekulcsolta a kezét és idegesen nézett rám.
-Hazavitted őt?-kérdezte egy cseppnyi aggodalommal, úgy nézett rám.
-Igen.-válaszoltam röviden.
-Nos...apád itt járt, téged keresett.-idegesen húztam fel az egyik szemöldököm,várva,hogy folytassa-Azt mondta,ha látlak szóljak,hogy idézem ,,Tolja haza a képét,mert valami nagyon nincs rendben,és a testvérei nyugtalanok emiatt!" Gondolod,hogy megtudták,hogy még egy Town érkezett?-itt idegesen felpattantam,és az ajtó felé vettem az irányt.Ennek nem lesz jó vége.
-Nem tudom.Nem hiszem,próbáltam távol tartani őt a vadászterülettől.De ha igen,akkor hatalmas bajban vagyunk.-ezt már csak az ajtóból mondtam,és már rohantam is haza.
Ahogy az ismerős házhoz értem,lelassítottam,majd benyitottam.Igazából az ember azt hinné,hogy az erdőben nem is laknak,vagy ha igen,akkor apró faviskókban.Meglepődnének ha tudnák,hogy milyen modern,és fényűző házak a vannak itt,a jó büdös semmi közepén.
A látvány,ami elém tárult,ledöbbentett.Itt volt az egész falka.Apám,a testvéreim,a nagyszüleim,a nagynéném,nagybátyám,egyszóval mindenki aki...utál.
-Nahát,nahát!Hát még a drága kisöcsém is tiszteletét teszi!?-kezdte az egyik bátyám,Uriel. 9-en vagyunk testvérek:Josh,Nancy,Uriel,David,Sky,Flow(író:szerintetek van egyáltalán ilyen név?),Mark,Seraphine és én.
-Uriel!Fékezd a nyelved!-kezdte apám,mély,parancsoló hangján.-Nem azért vagyunk itt,hogy veszekedjünk!Sokkal komolyabb problémánk is van ennél!Amikor megöltük a Mészárlót,valamire nem gondoltunk!Van egy lánya!-erre a kijelentésére folytott suttogás morajlott végig a szobában-És az öreglány idehívta!Az,hogy aki még nem találta meg a La Morte-jét,az nem öregszik,nem jelenti azt,hogy hallhatatlan!Egy vadász hatalmas probléma!Mindnyájunkat megölhet!Valószínűleg azért hívta ide,hogy vadászt faragjon belőle!Bosszút akar,és nem fél kihasználni az egyetlen unokáját sem!A vadászokkal mindig is instabil volt a kapcsolatunk.És most,hogy eltettük láb alól a Mészárlót-már aki hajlandó volt részt venni benne-itt jelentőségteljesen rám nézett-bujdosásra kényszerültünk.Ki kell írtanunk a Town családot!-lefagytam.Nem!Nem ölhetik meg!A La Morte,azért La Morte,hogy ha az egyik meghal,akkor vele hal a másik is...
Mindenki helyeslően bólogatott,kivéve Seraphinet.Ő engem nézett,és lesápadt arcomat fürkészte.Biccentett,hogy menjünk ki,és beszéljünk.Talán vele van a legnormálisabb viszonyom a családban.Kimentünk a nappaliból,a ház elé.
-Láttalak ma titeket az erdőben.Követtelek,amikor elvezetted őt az öreglányhoz.Amikor tomboltál.amikor Carla megmentette,amikor olyan óvatosan vitted haza,mint egy porcelán babát.-Itt nagyot sóhajtott-Ő a La Mortéd,nem igaz?
Be kell valljam,sokat szenvedtem ezzel a résszel.De sikerült,és remélem jó is lett!A következő rész már újra Kate szemszögéből jön!
YOU ARE READING
Hol volt,hol nem volt...A valóságon túl
WerewolfMindenki ismeri a ,,Piroska és A Farkas'' történetét.De nem így... Kate Town tipikus 17 éves lány,aki Disney meséken nőtt fel.Csakhogy ő minden történetet egy kicsit másképp képzel el.A kedvence a ,,Piroska és A Farkas'',amit persze szintén egy ki...