Mire befejeztük a reggelit,teljesen kiborultam.A nagyi nem mondott semmit,csak nézett rám ridegen,és ette azt a gusztustalan zöld...valamit.Teljesen elment az étvágyam,és csak arra vágytam,hogy hazamenjek,és áthívjam Toryt.De persze ez nem történhetett meg.
Már a szobámban pakoltam vissza a cuccaimat,mivel a nagyi nagyon is jól van,ahogy látom.Az utazótáskám már kész volt,épp indultam volna.
-Hová készülsz?-hallottam meg a nagyi hangját.
-Haza.-feleltem,miközben próbáltam megemelni a táskát.
-Ugyan miért?-kérdezte értetlenül.Most komolyan nem esik le neki?
-Fura dolgok történnek velem,mióta idejöttem.-erre csak felhúzta a szemöldökét,várva,hogy folytassam.-Itt van ez a fenevados történet!Az,hogy beleestem egy kibaszott szakadékba,és túléltem!De nem tudom hogyan!És ahogy látom te sem akarod elmondani!-borultam ki teljesen.Észre sem vettem,hogy üvöltök.
-Befejezted?-kérdezte irritálóan nyugodt hangon.
-Nem!Majd akkor fejezem be,ha elmondod végre mi történt!
-Már elmondtam.Nem tehetek róla,hogy nem tudod,vagy inkább nem akarod felfogni.Egyébként most nem mehetsz el,vendégeket várunk ebédre.2 vadász.Majd ők válaszolnak neked.Kíváncsi vagyok mi lesz a reakciód amikor meglátod őket.Addig készülődj,ők elég fontos emberek.-azzal egyszerűen otthagyott.
Kész,vége,nem bírom tovább.Milyen vadászok?!Mire kíváncsi?Hamarabb fagy be a pokol,mint hogy én kicsípjem magam a hülye képzelgései miatt.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
A délelőttöm dühöngéssel telt.Amikor feljött Winnie, kishíján eltaláltam egy párnával.
-Kész vagy?-erre csak dühösen meredtem rá,mire ő egy ,,Inkább hívom Sebastiant" felszólalással kiment a szobából.Pár percig csend volt,addig én az általam okozott káoszt néztem.
-Kate!Winnie azt mondja nem akarsz lejönni!-robbant be a szobába,de meg is állt,amikor meglátta a káoszt.Olyan mélyet sóhajtott,hogy szerintem még Ausztráliában is hallották.
-Hát nem is!
-Miért?A vendégek csak rád várnak.
-Nem érdekel,nem akarok.
-Hát jó,akkor majd leviszlek!-azzal felkapott,és mint valami krumplis zsákot az ajtó felé vonszolt.
-Hé!Mondom,hogy nem!-visítottam és próbáltam az ajtóba kapaszkodni,de nem jött össze.Zseniális ötletem támadt!
-Mondd,meddig akarsz még tapizni?-ha zavarba hozom akkor lerak,és én visszamehetek a szobámba.
-Ez nem fog összejönni,Kate!Winnie is mindig próbál zavarba hozni amikor ezt csinálom vele.Régi trükk.-basszus!Akkor ideje belenyugodnom.
Amikor már az ajtó előtt állt,lerakott.
-Ők egy szervezetnek dolgoznak,és nagyon fontos emberek!Ne csinálj butaságot!-ezzel kinyitotta előttem az ajtót,és belökdösött.
A nagyi az asztal végében ült,és még 2 ember,akik háttal nekem,így nem láthattam az arcukat.Viszont rossz előérzetem volt.
-Á!Az én drága unokám,egyetlen reményünk!-szólalt meg a nagyi negédes hangon-Gyere Kate, rád vártunk!-ahogy kimondta a nevem,a 2 ember megmerevedett egy pillanatra,az egyik még a csészét is elejtette.Majd hirtelen felém kapták a fejüket.Nem hittem a szememnek.Adam és Tory volt az...
Sziasztok!Bocsi,hogy ennyit kellett várni,de nem volt ihletem!Viszont egy kéréssel fordulok felétek.Valaki ért a borítótervezéshez?Szeretném lecserélni a borítót,de én nem tudok ilyet csinálni!:(Ha valaki elvállalná,írjon rám privátban,és ott megbeszéljük,milyenre gondoltam.Előre is köszönöm!
DU LIEST GERADE
Hol volt,hol nem volt...A valóságon túl
WerwolfMindenki ismeri a ,,Piroska és A Farkas'' történetét.De nem így... Kate Town tipikus 17 éves lány,aki Disney meséken nőtt fel.Csakhogy ő minden történetet egy kicsit másképp képzel el.A kedvence a ,,Piroska és A Farkas'',amit persze szintén egy ki...