15.rész-Az igazság

128 14 2
                                    

Amikor felébredtem,már nem az ajtó előtt feküdtem.Egy barna falú,berendezett szobában voltam.Nem volt ott senki,de gyanítom,hogy egy jó ideig itt ücsöröghettek valakik,mert 2 szék volt az ágy mellett.Az ajtó hirtelen megnyikordult,és én ijedtemben inkább behunytam a szemem,és alvást színleltem.Végül is nem tudhatom ki hozott be,bár az erdő közepén lakni szerintem elég beteg dolog. Khm...khm,kezdve a nagymamámmal.

-Nem kell alvást színlelned,tudom,hogy fent vagy,kedvesem!-szólt egy kedves,idős hang.

Csiga lassúsággal nyitottam ki a szemem,és egy idős hölgyet pillantottam meg.Nagyon hasonlított a nagyira,csak annyi volt a különbség,hogy a nagyi úgy nézett,mint aki menten megfojt,de ő inkább kedvesen.

-Hol vagyok?-kérdeztem a legalapvetőbb kérdést,ami az eszembe jutott.   

-Ne aggódj,biztonságban.

-Ezt meg hogy érti?

-Ahogy mondom,drágám.Nézd...-kinyújtotta a kezét,mire abban északi fény szerű alakok jelentek meg.Normál esetben félnem kellett volna,de ez most az eszembe sem jutott.Egyszerűen káprázatos volt.Mintha a bűvkörébe kerített volna.-...az itteni erdő egy része,felszentelt terület.A sűrűben rejtőző árnyak miatt van.Ezek az árnyak a falka.A falka nem sima farkasokból áll,hanem emberek,akik az átváltozás képességével vannak megáldva.-ahogy beszélt,a kép úgy változott,én pedig áhítattal figyeltem.Amikor az átváltozás részhez ért,a farkasok emberekké alakultak-Évszázadok óta élnek itt,és ezért alakult egy szervezet ellenük.Az emberek féltek,hogy esetleg többet akarnak majd,mint békében élni az erdőben,ezért vadászni kezdték őket.A falka ugyan nem akart többet némi vadászterületnél,de nem hagyhatták,hogy közönséges emberek tizedeljék őket.Ezért harcba szálltak velük.Ez pedig csak olaj volt a tűzre.Szörnyű harcok folytak,persze a falka volt előnyben.Ezt látva a Legfelsőbb Hatalom kiválasztotta a legjobb harcosaikat,és erővel ruházták fel őket.Ők lettek a Vadászok.Kizárólag fiú gyermekeik születtek,akik tovább harcoltak.A csata tovább folyt,és az emberek kezdtek felülkerekedni.Már százak hullottak el,mire  sors közbeavatkozott.Két leánygyermek született,egy falkatagtól,és egy embernőtől.Ők lettek az Őrzők.Békét hoztak a két ellenfélre,de ez a béke mindig pengeélen táncolt.Mindkettőjüknek gyermekeik születtek,és ez a béke több száz évig tartott.De az egyik Őrző gyermeke vadásznak állt,és újból mészárolni kezdett.A falka egyértelmű veszélynek titulálta,ezért megölték.Azonban a vadász anyja,az egyik Őrző bosszút esküdött.-itt az arca elsötétült-Az Őrző immáron egyetlen gyermeke,nem hagyta,hogy tovább folytassa amit csinál,ezért inkább ő is folytatta testvére útját,és a legeredményesebb Vadász lett.De az anyja miatt ő is elesett.Ezzel az Őrző teljesen elfordult,a béke fenntartásától.De a Vadásznak a, halála előtt lánya született.Pedig vadásznak eddig csak fia lett.A leány csodálatos képességekkel van megáldva,de ez az erő még mélyen szunnyad benne.Ő lett Sibil. És most az Őrző visszahívta Sibilt,hogy folytassa amit elkezdett.Érted már mire akarok célozni?

Sajnos tudtam.

-Én vagyok Sibil!

-Pontosan...És a falka rád vadászik!

Hol volt,hol nem volt...A valóságon túlWhere stories live. Discover now