Melek'in Tatlı Alemi

7.8K 68 15
                                    

Sırada Faatoss  arkadaşımızın yazdığı bu tatlış kitap var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sırada Faatoss  arkadaşımızın yazdığı bu tatlış kitap var.

Bu kitapta öyle lüks arabalar, evler, jestler falan yok. Valla varsa da hain yazar yazmamış. Böyle orta düzey bir ortamda geçiyor. Okurken samimi objeler,kültürel faktörleri hissediyorsun.

Kızımız Melek ve abisi Egemen bir cafe işletiyor.Ve bu güzeller güzeli kızımız müşterilerden birine uzun zamandır platonik aşık modunda.

Oğlumuz Yiğit ne dir ne değildir daha çözemedim. Daha doğrusu kitabı Melek bakışlı okuduğumuz için o çözemedi. İnşallah kasıntı değildir. Yeterince kasıntı karakter mevcut piyasada... İşin kötüsü gerçek kanlı canlı yaşayan versiyonları oluşuyor.

Uyarın UYANDIRIN! Kasıntı olmak bir artı değil bir eksidir.

Her şey ev sahibinin onları evden çıkarmasıyla başlıyor.

"Çok saçma!"

"Civciv?"

Elini ensesine atıp kaşır. " Evet ben mükemmel muhteşem Civciv."

"Senin ne işin var burda?  Ben sana kaç defa diyeceğim odama telefonuma kısacası benimle alakalı şeylere pat diye dalma diye?!"

Yüzünde hain bir gülümseme oluştu. "Geçen gün yaptıklarına say artık ben de senle birlikte kitap yorumlayacağım."

"Ama bu..."

"Ne diyorduk çok saçma! Yok ev sahibi çıkın diyecek de aşık olduğu adamın komşusu olacak vır vır vır... Geçin bunları allasen ya!"

"Tamam, bu konuda haklı olabilirsin. Ama abi kardeş çok tatlı değiller mi?"

Civciv girdiği odaya iyice yayılmış bir şekilde " Olay tatlılıksa biz de çok tatlıyız abla. O yüzden Kıvırcık ı da çağırdım."

Kıvırcık,  Civciv 'in ensesine vurur. "Lan oğlum sana kaç defa diyecem abinim ben senin."

"Peki güzel abim sen ne düşünüyorsun bu kitap hakkında?"

"Pek tarzım olmasa da fena değil, bir de şu kız riv riv etmese sıkıntı yok. Hayatımda bu kadar içsel riv rivci görmedim."

Bodoslama dalış bu olsa gerekti. Ay ben bu Melek i bizim Kıvırcık'a mı yapsam hem o Pırasa'dan da kurtulmuş olurum. Bu konuyu Faatoss la bir konuşmak lazım.

Bütün ciddiyetimle konuyu ele almazsam kitap maliyetini kaybedecek.

"Kıvırcık ve Civciv burda olmak istiyorsanız benim kurallarım geçerli. Anlaşıldı mı?"

Civciv elini burnunun ucuna sürüp serseri bir tavırla "Benim çöplüğümdesiniz diyorsun yani, okey bana uyar. Yanlız seninde benim çöplüğüme düştüğün günler elbet gelir."

Kıvırcık ve Civciv adına herkesden özür diliyorum. Gelelim Melek in Tatlı Alemine...

Şirin, tatlı, okurken yormayacak tebessüm ettirecek bir kitap.

"Gereksiz tesadüfleri unutma."

"Civciv!"

"Abla kız çok konuşuyor bunu da unutma ."

"Kıvırcık sen de mi?"

Civciv büyük bir neşe ile elini Kıvırcık 'ın omuzuna attı. " Ben bu kitapta en çok Lülekafa esprisini beğendim. Sence abi?"

Kıvırcık omzundaki eli pis bir şeymiş gibi itip ters bakışlar attı."Saçlarıma bir imada bulunmuyorsundur umarım.!"

"Yok abi ne haddime!"

"İyi!"

"İyi!"

Evet bu günkü serüvenimiz bu kadar olsun. Bu ikisinin suyu ısındı.

Yazarın yolu açık olsun ilerleyen zamanlarda kendini çok daha fazla geliştirip karşımıza çıkarsa şaşırmayın.

Ne Okusam Acaba?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin