Bukalemun

2.3K 49 53
                                    

Evett, geldik mafya köşemize...

Hayatımızın bir gerçeği haline geldi. Eskiden annelerimizin de tembihiyle bize şeker verecek olan komşu teyzeyelerle bile konuşmazken artık bize "şişt kız gel seni kaçıram" diyen adamın peşinden

"Aman Tanrım bir mafya hemen ona kaçmalıyım" diyoruz.

Ama içimizden. Sonuçta mafyanın kötüsü falan çıkar sakata gelmeyelim.

Bu gözler neleri okumadı ki, on dokuzunda alemin abisi (!)olmuş rocan kesen(!)lerimi dersin... Yaptığı en büyük pisliğin yumruk attıp üç beş küfrermek olduğunu zannedenleri mi dersin... Silah kaçakçılığı uyuşturucu kara para aklama kumarhane gibi bir çok suç örgütü içinde var olup sözde mağdur (!) genci oynayıp (o nasıl oluyorsa artık)yaşından fazla (çünkü yavrum daha 19 yaşında ablası) adam öldürüp, tek bir kız tanıyınca karıncaya bile zarar vermeyen bir adam haline dönüşmesi mi dersin...

Liste uzarrrr gider... Bizleri gerizekalı yerine koyup aklımızla dalga geçen adına ise kitap denen o kadar çok zırva varki hangi birini yazayım...

Gerçi çocukken Daltonlar gençken Polat Alemdar izleyen yetişkinken...

( sahi Polatın eksikliğini (!) hissetmeyelim diye yerine medyanın bize dayattığı yeni dizi nedir ? ) "yok"deseneniz bile inanmam"Siz bilmiyorsunuzdur" derim çünki, mafya demek biz demek.

Pankart mı açsak

"hepimiz mafyayız" yada

"benim mafyam benim aksiyonum" da olur.

"diren mafya" yazmayı unutmayın.

Neyse çok gevezelik ettim. İşte bu bütün mafya sevgimizden dolayı hazır güzel bir mafya kitabı bulmuşken paylaşmadan olmaz dedim. Gidip abuk subuk şeyler okumayın!

BİR KİTAPTA KADIN EZİLİYORSA SESİZ KALMAYIN. BUGÜN O KİTAP KARAKTERİ DİYİP SESİZ KALAN YARIN KARI KOCA ARASINA GİRİLMEZ DİYE SUSUYOR. BURADA SUSARAK MEŞRULAŞTIRDIKLARIMIZ REEL HAYATTA KARŞIMIZA ÇIKTIĞINDA KONUŞACAK GÜCÜ BULAMIYORUZ. BURADA KONUŞUN Kİ KONUŞABİLDİĞİNİZİ ASLINDA SUSMANIN KONUŞMAKTAN ZOR OLDUĞUNU FARKEDİN...

(dehşet bir gevezelik var üstümde susasım gelmiyor)

(dehşet bir gevezelik var üstümde susasım gelmiyor)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Invictus1408

Oturdum düşünüyorum spoillersız nasıl yazarım diye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oturdum düşünüyorum spoillersız nasıl yazarım diye... neyse yapcaz artık bişicikler... 

Çakal diye biri var ama bu pisliğe çakal demek hayvancağıza hakaret o derece pis bir herif.
Kuzu kızımız (gerçek adını kimse bilmiyor ya Dağlı yada Kuzu diyorlar) ve Yamanın yolu işte tamda bu Çakal iti yüzünden birleşiyor. İkisinin de onunla görülecek büyük hesapları var. Tam bir kedi fare oyunu okuyoruz. Planlar, planlar, planlar.... Tabi bölümler ilerledikçe karakterler artıyor heyecan ve macerada tabi... 
Buradaki güzel nokta şu; Dağlı güçsüz değil, aptal hiç değil. Sonuçlarını düşünmeden intikam almaya kalkıp başını belaya sokup bir erkek tarafından kurtarılmaya muhtaç kız hiç değil! Yalnız tek akıllı da değil. Nasıl en güzel aşk zor olansa en güzel aksiyon kitabı da zeki karakterle dolu olandır.

Valla benden bu kadar spoilersız anca bu çıktı. Okuyacak olanlara önemli not kitap(lar) yüz küsur sayfa zannetmeyinki sorun bu... Kendinizi durduramayıp bir iki günde birikmişleri okuyunca boşluğa düşüyorsunuz ,yani ben öyle oldum yüz bölüm Dağlı-Yaman oku sonra haftada bir bölüm gelsin. O yüzden az az ilerleyin 😉

Ne Okusam Acaba?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin