Bu bölüm aslında wattpadin haklı klişeleri ele alır...
Gün geçmiyor ki wattpad yazarları "hey benim okunma sayım bu oy sayım şu" şeklinde bir not bırakmasın.
Okuduğumuz her bir hikayenin sonunda yada başında sanki coppy payce yapmışcasına oy da oy yıldız da yıldız söylemleri devam ediyor.
Bu yazarlar bizi ölüme sürüklemek istiyor. Hatta belki hepsi de gizli örgüt ajanı...
Nereden mi anladım?
Tabiki de uluslararası bomba aktifleştirme tuşu olan turuncu yıldıza tıklamamızı istemelerinden.Lütfen gençler dikkat edin bu büyük oyuna gelmeyin...
Not:Yukarıda bulunan mesaj UWTAİB'den (Uluslararası Wattpad Terör Ağı İmha Birimi) gelmiştir. Yayalım yaydıralım ki bombalar sussun.
.
.
.
.
.
.
Evet hepimiz ara sıra bu kafadan istiyoruz itiraf edin. :)
Bu mesajı ben uyursam da zannediyorum ki wattpad okuyucularında buna benzer bir mesaj dolanmış olmalı...Şöyle düşünün bir kurabiye yaptınız onu yiyenlerden ne beklersiniz?
Yada sınavda başarılı oldunuz?
Oynadığınız sanal oyunun belki de en zor levelini atladınız?
Harika bir şarkı söylediniz yada resim yaptınız?
Yemek yaptınız, maçı yendiniz, muhtaç birine yardım ettiniz...
Liste uzarrrr gider.
Ama hepsinin karşılığında paradan puldan, yat katdan, sitayişli övgülerden, gürültü alkışlarken daha önemli şeyler vardır.
Biri yok sayılmamak.
İkincisi ise canı gönülden o konudaki fikrin.Burada yazan insanlar bu işten para kazanmıyor. Kimsenin de öyle bol beleş vakti yok. Dikkat edin öğrenciler, çalışanlar, ev hanımları (ki bence en çok zorlanan onlar mesai saatleri yok) hatta hem çalışıp hem okuyan hemde burada haftada bir bölüm atanlar bile var...
Bizlerin "yaaa ama çokkkkkkkkkk azz" diye şımarıkça söylediğimiz bölümler 1000 -1500 kelime vasat dediklerimiz ise 3000 e kadar ulaşıyor. 1500 kelime yaklaşık beş Word sayfası, bir Word sayfası ise iki, iki buçuk roman sayfası.... Kurgusu hazır olan klavye hakimiyeti olan biri beş altı saat yazmalı ki bizlerin üç dakikada okuduğu bölüm meydana çıksın. Yani sonuç kırk yapıyor.(bu cümleyi kontrolsüzce yazdıktan sonra uzun bir süre espiri yapamama kararı aldım.)
Bir kek kurabiye için yada zaten görev olan okul kariyer başarısı için tebrik beklerken bu insanların bir eline sağlık sözüne hakları yok mu?
Bak wattpad programı onu da yapmayız diye işi tek yıldıza bağlamış. Tıklıyorsunuz karşıdaki anlıyor ki "görmezden gelinmedim."
İnanın çok zor değil...
Yolda yürürken göz göze geldiğiniz insanlara tebessüm etmek gibi...
Apartman komşunuza selam vermek gibi...
Alış veriş yaptıktan sonra kasiyere iyi işler tezgahtara sağol demek kadar kolay...Gerçi günümüzde bunlar galiba çok da populer değil.
Ha şu varki Yazanın yazdıklarından beğenmediklerin varsa da yazarsın. Hem belki o kişiye de bir öz eleştiri olur.
" Ben senin kitabını okuyorum yazım iyi kurgu fena değil ama kızı bu kadar salak kadınları ise aciz gösterdiğin için oylamak içimden gelmedi."
Bu ve bunun gibi olumlu olumsuz yönler söyleyebilir. Korkmayın bomba aktifleştirme butonu saklı değil.Şu kadarcık (turuncu yıldıza tıklamalık) saygıyı hak etmiyorlar mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Okusam Acaba?
RandomOkuyup beğendiklerimin derlemesi. Siz de sıkça "Ne okusam acaba?" diyorsanız, HAYDİ İÇERİYE BUYRUN. 📝 Not: Paylaşılan hikayeler 1M olmayan daha önce kitabı çıkmamış yazarlara aittir. Ama hepsinin okunmaya değer yönleri var 😉 ⚠ Dikkat: İster sade...