İki şeyden gına geldi. Biri sesiz kadın karakter diğeri ise sözde özgünlük uğruna erkek gibi olan kavgacı şirret dövüşçü olan kadın karakter.
Tanıdık geldi değil mi! Sadece wattpad değil diziler filmler sözde büyük yazarların kitapları da hep bu şekilde...
Baskın kadın yazıyorlar, sonra habire dır dır yaptırıp manasız bir şekilde konuşturuyor erkek de illallah edip "he canım he o dediğinden" diyor bizim saf masum kadınımız ise hakkı hukuku eşitliği özgürlüğü bu dayatılanda görüyor.
En acısı da ne biliyor musunuz? Bütün bunları dayatanlarında kadın olması.
"Dünya nasıl bir yer oldu ya!?"
"Bu genç nesil böyleyse şimdiki çocuklar nasıl genç olacaklar?!" diye üzülürken bir kitap buldum.Farkında mısınız bilmiyorum ama wattpad bağımlılık yapıyor :) sayıyoruz sövüyoruz telefonlarımızdan siliyoruz, ama vazgeçemiyoruz.
İşte tam da bu sebepten buradaki içeriklerin güzelleşmesi, burada yazanlarda farkındalık görmek beni çok daha mutlu ediyor.
ancakendineyazar ın kitabı İstanbul Masalı...
İlk ismi biraz beni tereddüde düşürdü ama daha başa yazdığı ön sözle kalbimi fethetti. "Ben klişelerden uzak durmak için yazıyorum diyip klişenin dibine vuran taife" gibi olmasın diye evrene mesaj yolladım. Evren de işim gücüm var banane wattpadden diye geri dönüş yaptı ve bir daha da dönmedi. Evreni bulursanız beni aramasını söyleyin.
En son aldığım mizah türündeki kitaptaki tek komik şey, Bay bilmem ne? Bayan bilmem ne? diye birbirlerine hitaplarıydı. O da komik değildi zaten. Bu kitabı okurken yüzünüzde daim bir sırıtma kalıyor.
Bu ayrıntı çok önemli bir kes kahkahalarla güldürüp bırakmıyor devamlı sırıtık bir yüzle okuyor insan okuyacaklara nacizane tavsiye toplum içinde okumayın.
Bir ufak ayrıntıyı da geçmeden edemeyeceğim. Beliz aynı benim üniversite yıllarımdaki halim. Lafa laf söze söz... Tek farkımız var dilimle halledemediğimi kavgayla çözerdim. Kavga kötü eq pis sakın yapmayın emi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Okusam Acaba?
RandomOkuyup beğendiklerimin derlemesi. Siz de sıkça "Ne okusam acaba?" diyorsanız, HAYDİ İÇERİYE BUYRUN. 📝 Not: Paylaşılan hikayeler 1M olmayan daha önce kitabı çıkmamış yazarlara aittir. Ama hepsinin okunmaya değer yönleri var 😉 ⚠ Dikkat: İster sade...