Benim en çok komedi aksiyon polisiye fantastik sevdiğimi biliyor muydunuz?Bilmeyenler vardır mutlaka, çünkü paylaştığım hikayelerin geneli romantik.. Bunun sebebi iflah olmaz bir romantik olmamdan değil, güzel ülkemin güzel insanlarının en iyi dram ve romantizmden anlaması.
Bunu istediği tek bir şey olmadığında "yetişin komşular" moduna geçiş yapan annelerden, iyi kötü herşeyi ağlama sebebi gören teyzelerden ( ya geçen sinemada teyze kızla oğlan kavuştu diye ağlıyor, teyze sordu yanındaki
"niye ağlıyorsun?"
"çok duygusal değil mi ama çok şekerler!!! " dedi.), bir bardak suyu getirmedik diye "ya işte böyle oluyor besle kargayı oysun gözünü kurt kocayınca köpeğin maskarası oluyormuş " diyen babalardan ve ülkemizde satışı tavan yapmış populer kültür kitaplarından da çok net anlıyoruz yada anlamak ve kabul etmek mecburiyetinde bırakılıyoruz.Şimdi sizlere en sevdiğim watty yazar türünü açıklıyorum 'çiçeği burnunda yazar '...
Hem yeni başlıyıp hem güzel işler yapan hem kendini seven hem insanlığı seven insan gördüm mü hele bir de yazarsa sevmeden yapamıyorum. Huy olmuş, şöyle bir bakıyor ve yarabbim sana şükürler olsun hala umut var kıyamet belki de o kadar yakın değil diyorum.İşte selambennur da bunlardan biri... Ç.A.Y (Çöpçatan Arabulucu Yelda) ı bir solukta okuyorum. Laf aramızda bölümler biraz kısa da ondan... Okurken höyküre höyküre kahkaha atımıyorum. Ama sık sık bölüm geliyor ve en güzeli okurken yüzümden o aptalca sırıtma hiç gitmiyor.
Konu basit üç asır önce de üç asır sonra da olsa dert aynı dert. O da ( Karı-koca. Aşk. Nikah. ) bir de tektaş ve gelinlik sorunsalı var ama K.A.N bulmadan o soruya geçemiyorsun. Bir üst kuru ise kaynana, görümce, elti bu level için çok çalışmanız gerek kızlar benden demesi....
Aşığım ama farkımda değil diyorsan, evlenmek istiyorum ama aday yok diyorsan, çatılacak çöpler bulunacak aralar evlendirilecek insanlar yapılacak romatik organizasyonlar var diyorsan... Doğru yerdesin Çöpçatan Yelda yapıverir bir ara....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Okusam Acaba?
RandomOkuyup beğendiklerimin derlemesi. Siz de sıkça "Ne okusam acaba?" diyorsanız, HAYDİ İÇERİYE BUYRUN. 📝 Not: Paylaşılan hikayeler 1M olmayan daha önce kitabı çıkmamış yazarlara aittir. Ama hepsinin okunmaya değer yönleri var 😉 ⚠ Dikkat: İster sade...