Geçmiş bölümlere bakarken şöyle bir durdum ve "lan ben bunu yayınlanmamış mıydım?" dedim.
Bir taslak oluşturup ona sadece başlık yazıp sonrada koskoca bir bölüm yayınlandığına kendini inandıran çok mübarek bir insancık olarak buradayım...
begulaybar ın kitabı kara peçe nam-ı diğer Kansu mu acaba?
Karışık geldi değil mi? Emin olun okurken de zihniniz hayvanat bahçesine dönecek.
Ne sandınız bizim wattpad yazarlarının elinden öyle bir tilki ile kurtulamazsınız. Hele de bu kadar kilişeleşmişken asla!Hikaye seksenli yıllarda geçiyor. İşin en güzel tarafı ise bunun unutulmaması. Yani yıl seksenken nehir kenarında telefon etmiyor kimse veya girdiği samanlıktan yavuklusunu "nerede kaldı bu?" diye arayan yok.
Öyle pek bir yavuklu da yok ortada, yada var mı?
Okurken Kara peçe kim? Onu çözmeye çalışırken bir de Kansu çıkıyor. Deli Ömer ise hayalimizde bir Kansu bir kara peçe bir veli yok deli diye kafa karışıklığının baş sebebi...
Daha mı karıştı kafalar. Merak etmeyin hata sizde değil yazarda. Ya da bende? Bilemedim şimdi...
Eeeeeeee konuyu anlatırsam keyfi kalmaz. Bazı yazarcıklarımızın sandığının aksine tanıtım demek hikayeyi baştan aşağı özet geçmek demek değil.
Wattpadimiz nur topu gibi bu yeni modasına kanmayın kananaları uyarın. Ya da uyanmayın bir rakip elensin....
Begü Albay (uzun bir süre ismi hep böyle canlandı zihnimde) bu yazarımız mükemmel mi yazıyor? Sanmam.
Ama her an kendine bir şeyler kattığı ortada. Aksiyon olsun diye absürdleşmemesi ise sevinç kaynağı...Biz kara peçe, Kansu, deli ömer denklemini çözerken (çözmeye çalışıyorsun) çok güzel yollar kat ettik. begulaybar yolun açık olsun. Asla oldum deme ki bir gün olmaya yaklaşasın.(Tüm yazarlara)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Okusam Acaba?
RandomOkuyup beğendiklerimin derlemesi. Siz de sıkça "Ne okusam acaba?" diyorsanız, HAYDİ İÇERİYE BUYRUN. 📝 Not: Paylaşılan hikayeler 1M olmayan daha önce kitabı çıkmamış yazarlara aittir. Ama hepsinin okunmaya değer yönleri var 😉 ⚠ Dikkat: İster sade...