Bir katrilyonluk soru:Bir Genç Kız Ne İster?

3.1K 70 45
                                    

Ohooo çok zor yerden sordum değil mi?

Daha kadınlar ne ister? Sorusu cevaplanamadan bir genç kızın istekleri, arzuları,hayallerini bilmek zor iş...

Bu iş öyle İsveç le falan çözülmez.

Bütün ilim ve bilim camiasını toplayacak, üstüne yine bütün inançlardan bilir kişileri çağıracak, sağı solu bir araya getirecek bir zekaya sahip olsanız bile yine bu bir araya gelen toplulukla dahi "Bir genç kız ne ister?"  sorusuna cevap bulamazsınız.

Delil mi istersiniz "WATTPAD" 

Wattpad den iyi delil mi olur. Girin genç kız edebiyatı kısmına görün oradaki kurguları. Mafyalar, kaba pislik adamlar, bir boka yaramayan ama kendini bir bok sanan erkekler, ben erkeğim benim dediğim olacak ben ağayım yok ben paşayım diyenler, üç yaşındaki çocuk gibi her adını söyledikten sonra soy ismini telaffuz edenler, öğretmeni ile büyük (!) aşk yaşayanlar ve belki de en fenası abiler(!)...

Badboylu kurgular banelleştiği için üvey abi ve öğretmen kurgusuna takan genç kız kurgu kategorisi içler acısı ve orayı gördükçe bu soruyu soruyorum. Bu (zeki, akıllı,başarılı veya istese başarılı olabilecek) kızlar be istiyor?

Bir babanın kızına şefkatli davranmaması nasıl büyük ayıpsa bir öğretmenin de aynı derece ayıp (az bile ya neyse sonra ağzını bozdu oluyor) tır.

Biraz oturup düşünün gerçekten hayatınızda istediğiniz erkek yazdığınız olsa ne yapardınız?

Siz bunu düşünürken keşke wattpad de anne babalarda var olmaya başlasalar. Ve kendilerine "Benim kızım ne istiyor?" sorusunu sorup, sadece biraz ilgi ve sevkat istedikleri cevabını alabilseler...

Aşk bu değil!
Sevgi bu değil!
Hayat ise aşktan ibaret değil!

Ne Okusam Acaba?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin