ekimlegelen nin efsane kitabı...
Bu projeye başladım başlayalı her seferinde başlığa koca bir "Nergis Hatırası" yazıp sildiğim hikaye...
Heyy, silmem kötü olmasından değil bilakis ifade ederken doğru anlatamayacağımı düşündüğümden...
İlk okuduğumda hüngür hüngür ağlamıştım. Şu an okusan yine ağlarım. Az buçuk konuyu yazmaya kalksam yine ağlarım. O yüzden hep erteledim "Nergis Hatırası"ndan bahsetmeyi...
Şimdi öldüm mü yerdim mi bilemedim???
Ama şunu bütün kalbimle diyebilirim, eğer bu elde olan bir kitabım olsa içi altı çizili cümlelerle dolardı... Şiir seçimleri, karşılıklı şiir atışmaları, aşkı sevdayı, (ve yine gözlerim dolar) gerçek sevgiyi, gururun yakıcılığını ve insani duyguları öyle güzel harmanlanmışki... Hayran olmamak elde değil.
Şu an wattpad de ne kitap olmalı dense" Nergis Hatırası " derim. Haa yokmudur kendince hataları elbette olabilir ben editör değilim sadece Öğretmenim.
Ben para verip alacağım kitap grubu ikidir,
biri mükemmel kurgulanmış polisiye aksiyon (sonunda "hadi lan aradığımız o mu? Ama ben bir ara şüphe etmiştim." dediğim kitap)
İkincisi ise edebi kelimelerle, şiirler, belki alıntılarla bezenmiş (okurken orada olan karakterlerden biri olmasam bile onu hissiyatlarını bütün benliğimle hissettiğim, üstelik bana asla benzemese bile bunu hissetiğim 'bu hissi veren yazarın kalemidir çünkü' kitaptır.)Zevkler ve renkler ayrı olduğu kadar. Bende de bu kitabın rengi, tadı,kokusu apayrı...
Küçük bir not:diğer kitapları da bunun gibi duygu yüklü.
Küçük ama çok önemli not :sakın depresif halde okumayın ağlarken gözünüz müzünüz akar. Sonra benim başım yanmasın...
ekimlegelen yolun açık olsun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Okusam Acaba?
RandomOkuyup beğendiklerimin derlemesi. Siz de sıkça "Ne okusam acaba?" diyorsanız, HAYDİ İÇERİYE BUYRUN. 📝 Not: Paylaşılan hikayeler 1M olmayan daha önce kitabı çıkmamış yazarlara aittir. Ama hepsinin okunmaya değer yönleri var 😉 ⚠ Dikkat: İster sade...