Nejsem directioner pouze larrie (a to pár měsíců) tak na mě buďte mírní. Ráda si vyslechnu konstruktivní kritiku.
Louis Tomlinson - alfa
Harry Styles - omega
Zayn Malik - omega
Liam Payne - alfa
Niall Horan - betaAlfa: Dominantní, sebevědomá, vůdčí osobnost, která si máloco nechá líbit, chce mít navrch. Alfy jsou většinou velmi majetnické. Mohou být též sobecké, panovačné, násilnické, kruté, sebestředné a bezohledné. Alfy snadno mění nálady a nerady prohrávají. Zato rády bojují a riskují.
Omega: Tichá, submisivnější osobnost, ten, co na svět přivádí potomstvo, opak alfy. Miluje být opečovaná.
Beta: V podstatě normální lidi.
Heat : Nejen ideální doba k početí, ale také období sexuální nadrženosti, horšího sebeovládání vůči alfám, hlavně vůči alfě, která patří k omeze, self-lubricating (ano, je to to, co si překládáte, ženská zvlhne, z některých omeg lubrikant přímo odkapává), tělesné změny (nejen co se týče připravenosti k sexu a početí, omega má i zvýšenou teplotu – je to heat, změnu pachu, slabý třes, někdy jsou slabější vůči alfám, hůře ovládají své chování a tak podobně) a často je to také období několik dní trvajícího sexu, kdy se neustále střídají chvíle nadrženosti a sexu s chvilkami odpočinku sotva na vydechnutí.
Bond: Jedná se o hypoteticky neporušitelné pouto mezi alfou a omegou. Bond bývá zprostředkován kousnutím obvykle do krku nebo ramene nebo do prostoru mezi nimi. Tj. alfa během společně stráveného heatu kousne omegu, čímž vytvoří jizvu/značku, která omegu uznačuje za její.
Supresiva: Jedná se o léčiva, které mají v každém příběhu různou míru legalizace a účinosti. Ve většině případů jsou supresiva určená jen pro omegy a mají buď jen potlačit heat.
Rut: Obdoba heatu u alfy.
Mates: Po kousnutí (bondu) se z alfy a omegy stávají mates. Sdílejí pocity a heat a rut dostávají společně.
Knot: Spojení alfy a omegy při sexu. Omega poté voní trochu jako alfa.
Alfa hlas: Křik, který alfa používá hlavně když je naštvaná. Omegám způsobuje bolest hlavy. Pro bety je to jako obyčejný křik a pro alfy jen varování.
ČTEŠ
TRNDSTTR|| A/B/O L.S.✔
FanfictionHarry je školní outsider. Jako neoznačená omega to nemá v životě lehké, i když za jediný jeho problém považuje Louise, alfu svých snů. Jednoho dne se jeho život ale obrátí a stane se první populární omegou na škole. Louis je nejpopulárnější alfa na...