Louis
Hleděl jsem na odraz svého napůl svlečeného těla v zrcadle a hodnotil své šance na dnešní zásun. Mastné vlasy se mi lepily k čelu a pod očima jsem měl snad pytle s cementem. Rty popraskané a suché a v očích jsem už neměl tu uličnickou jiskru. S hlubokým výdechem jsem ze sebe svlékl najednou kalhoty a boxerky a vešel do sprchy. Horká voda dělala dobře mému tělu a po koupeli jsem se cítil jako nový člověk.Starý Louis je zpátky....
<><><><><><><><><><><><><><><><><>
Stál jsem u baru a rozhlížel se po nevinných omegách s dlouhýma nohama a zelenýma očima. Sakra!
"Ahoj," zašeptal mi někdo těsně u ucha. Vůně omegy mi zmalátnila myšlenky a já s vítězným úšklebkem otočil svůj zrak na malou brunetu. "Ahoj krásko," pozdravil jsem ji zpět. Nezajímaly mě její koníčky, zážitky nebo problémy. Chtěl jsem jenom cítit teplo omegy, které mi bylo odepíráno."Eleanor," řekla mi a pokynula barmanovi. Ten přinesl dvě vodky. "Louis." Zamyslel jsem se. Nedělám chybu? "Nejspíš to bude tak, že se teď budeš snažit opít, pak dostat do bytu, ojet tak, aby sis mě neoznačil a už nikdy mě nevidět, je to tak?" Přerušila tok mých myšlenek; sakra odhalila můj záměr.
S obavami jsem kývl. "Tak si dáme na posilnění a můžeme jít," mrkla na mě a kopla do sebe panáka vodky. Nevěřícně jsem se na ní koukl. "Kde bydlíš?" "Blok odsud," snažila se svůdně našpulit rty, no na mě to nezabralo. I když jsem nechtěl, stále jsem měl před očima kudrnatou omegu.
"Tak jdeme," vlípl jsem Eleanor rychlou majetnickou pusu, stále myslíc na růžové polštářky Harryho.
<><><><><><><><><><><><><><><><><>
Nasál jsem vůni omegy a znovu ji tvrdě políbil. Kdybychom nebyli v taxíku, dělal bych jiné věci, než jenom hlazení Eleanořiných stehen a tvoření cucfleků na jejím krku.
Sladce mi vdychla do ucha. Stiskl jsem ji stehno asi až moc tvrdě, protože ublíženě vyjekla a prsty posunula mou ruku z jejího klína. Nemůžu za to, že mi prostě chyběly ty hluboké vzdechy, co jsem slýchal zpoza dveří. Vystoupili jsme z tága a ona mě rychlými kroky vedla ke svému bytu.
Už mezi dveřmi jsem ji začal svlékat. Horko jako by rostlo a vzdychali jsme si do úst při každém otření. Nějakým záhadným způsobem jsme se dostali do ložnice. Nijak zvlášť jsem nezkoumal její design. Povalil jsem El na postel a stáhl z ní tričko.
HarryHarryHarryHarryHarryHarry.......
Znělo mi hlavou a tak jsem s táhlým zakňučením zabořil hlavu do prohlubně krku omegy, jež mi teď dělala společnost. "Hlavně nekousej," vydala ze sebe mezi vzdechy. Sklonil jsem hlavu a začal ji tvořit cucfleky po obvodu podprsenky. Naše rozkroky se o sebe otíraly a způsobovaly nám větší slast (je celkem divný psát tuhle větu mezi hetero párem....).
Za okamžik jsem na sobě neměl tričko a ona kalhoty. Její růžové krajkové spodní prádlo mě přímo vábilo, ale já si stejně představoval boxerky. Sakra....
Chvíli se prala s mým páskem, ale nakonec to dokázala a já před ni stál jen v boxerkách. Natáhla se do nočního stolku pro kondom a při pohledu na ten zlatý čtvereček jsem zamrzl."Jak se jmenuje ta omega?" "Kdo?" Hrál jsem zmateného, když její hlas proťal trapné ticho. "Ta na kterou celý večer myslíš." "Harry," povzdychl jsem si cítíc se vinu. Teď mě vykopne z domu a nebo - v tom horším případě - se mě bude znovu snažit sbalit, abych na tu dokonalou kučeravou omegu zapomněl.
"Řekni mi o něm něco," Eleanor přes sebe znovu natáhla své tričko a poklepala si na místo vedle sebe. Oblékl jsem si kalhoty a tričko a sedl si na postel. "Byl do mě zamilovaný....huh....asi od první chvíle, co mě uviděl. Ale já se nechtěl vázat, ale pak měl heat u mě a ta vůně," vzpomněl jsem si na ten týden vysedávání před bezpečným pokojem. "Jsme spřízněné duše, cítím to." "A proč nejseš teď s ním?" Omega se snažila pochopit složitou a přesto tak jednoduchou záležitost."Byl jsem vůl a málem ho zabil. A on, protože se už nechce trápit, chce všechno odstřihnout," kvůli bolestivé pravdě se mi zeskelnatěli oči.
"Věřím, že ho získáš zpět," pohladila mě přátelsky po ruce, "dáš si čaj? Neboj nebudu se tě snažit svést....znovu."
"Já-," přerušil mě zvuk mého mobilního telefonu. Omluvně jsem se podíval na El a rozklikl zprávu.V sobotu je u Horana mejdlo. Budou tam všichni.
Typická virální zpráva, která obletěla školu minimálně jednou týdně. Dnes mě ale zaujalo slovo všichni. A to, že je párty u Niallera zvyšovalo pravděpodobnost Harryho účasti.
Bingo!
"Nemůžu, musím vymyslet plán, jak dostat zpátky něco, co už nikdy nechci ztratit," rychle jsem posbíral všechny své věci a vlepil Eleanor přátelskou pusu má tvář. "Děkuju, že si mě nedovolila se s tebou vyspat."
Když jsem šel pěšky domů pískal jsem si. Možná to bylo v nočních ulicích divné, ale já se nemohl zbavit pocitu, že věci nabírají ten správný směr.
-----------------------------------------------------
Jste se lekly, že se spolu vyspí, že jo?? :D Nemáte za ten infarkt zač :*
Včera jsem ti psala do jedný do rána, takže jsem skoro potila slzy a krev. Dneska žádný vykecávání a vylévání srdíčka, protože mám zas špatný období.....
Užívejte života lidi :)
Amayah ^-^
ČTEŠ
TRNDSTTR|| A/B/O L.S.✔
FanfictionHarry je školní outsider. Jako neoznačená omega to nemá v životě lehké, i když za jediný jeho problém považuje Louise, alfu svých snů. Jednoho dne se jeho život ale obrátí a stane se první populární omegou na škole. Louis je nejpopulárnější alfa na...