Niall
Ležel jsem v posteli, jedl kuřecí křidýlka a koukal na golf na nástěné televizi naproti posteli. Mobil mi najednou začal zvonit jako vyšinutý. Na displeji bylo neznámé číslo."Niall Horan, beta," zahuhlal jsem slušně se stále plnými ústy do telefonu. Byla slušnost říct své jméno i příslušnost získanou díky vlčímu virusu.
"Louis Tomlinson, alfa," dostalo se mi ledové odpovědi až jsem se zakuckal.
"V pohodě?" Jeho hlas zněl trochu vystrašeně. Aspoň jsem mu shodil masku."Jo, co potřebuješ alfo?" Otázku jsem vznášel velmi nepříjemným tónem. "Ty víš co chci, beto," zavrčel frustrovaně míníc omegu, kterou jsem si ochočil na nosení jídla, "a ty....prostě pomož mi." "Co za to?" Ještě že tu teď Harry není. Chudák, mluvíme o něm jako o mase. "Horane neser," zvýšil hlas, ale i on věděl, že alfa hlasem mě rozhodně nepotrestá.
"Nemůžeš mu jenom ubližovat," kysele jsem se ušklíbl. Alfa hlas se rozezněl z mobilu. Táhlé steny mě prosily o vyslyšení největších tužeb jejich majitele.
"Že je u mě párty, to víš. Jediné co můžu pro tebe udělat je dát ti šanci s ním mluvit. Ale neraduj se moc, budou tam i jiné alfy pro našeho Harryho," slyšel jsem jak žárlivě zavrčel. "Fajn, ať není na sračky než přijdu," snažil se udržet svou dominanci, ale bylo slyšet jak moc se bojí, že zelenookou omegu ztratí.
Típl to a já se zase požitkářsky natáhl pro křidýlko.
Od: Niall
Pro:Harry
Zejtra po škole u tebe. Budem vybírat outfit. -NZa chvíli mi přišla odpověď.
Od:Harry
Pro:Niall
Beru na vědomí. Pro koho mě chceš vyparádit? -HOd:Niall
Pro:Harry
Mám pár tipů ;) -NOdpověděl jsem tajemně. Nechtěl jsem dát šanci u té nevinné omegy jenom tomu bastardovi Tomlinsonovi.
Harry
Ležel jsem na gauči a moje sestra alfa ležela na mě. Koukali jsme se v lenivém odpoledni na klasickou romaňťárnu, ale víc jsme se v polospánku objímali než dívali. Před pár minutami mě přišla zvláštní esemeska od blonďaté bety."Harry, nevrť sebou," žduchla do mě rozespale Gemma. "Jestli chceš spát tak běž do postele," strčil jsem do ní tak, ze spadla z pohovky. Ukázala na mě sprosté gesto a odešla. Bouchli hlavní dveře a za chvíli se v obýváku objevila mamka.
"Ahoj," usmál jsem se na ní a natáhl k ní ruce. Právě teď mi odešel medvídek na mazlení a já potřeboval nového. "Nejsi tu nějak brzo?"
"Dostala jsem na zbytek dne volno. Co kdybych udělala něco dobrého? Třeba špagety bolognese"
"Pomůžu ti," vystřelil jsem rychlostí blesku do kuchyně. Na vaření jsem měl vždycky dost energie, protože jsem ho miloval.
"Tak co ty a alfy?" Začala moje mamka konverzaci když jsem dával vařit těstoviny. "Máámííí," zakňučel jsem a slyšel jak se potichu zasmála.
"Co je? Já tvého otce potkala také kolem tvého věku. Líbí se ti někdo?""Možná je tady jedna alfa," začal jsem opatrně.
"Ta kvůli které si nebyl v heatu doma?"
"Jo," vydechl jsem, "ale teď je to složíté."
"Najít spřízněnou alfu není nikdy složíté. Naše duše se navzájem přitahují," řekla mi mateřským tónem a podala mi mleté maso. "A jestli je tvoje spřízněná alfa je jen otázkou času kdy na tobě uvidíme bond," mrkla na mě vševědoucně.
"Nemyslím si," zašeptal jsem a hlasitě polkl. "Ále broučku," přitáhla si mě čiperná omega něžně do objetí.
"Cítím jídlo," vtrhla Gemm do kuchyně a hned nakoukla pod všechny pokličky na sporáku. Trochu nám narušila empatickou chvilku, ale aspoň jsem se nerozbrečel.
Mamka mě pustila a ihned jsem dostal hluboký talíř s porcí horkého jídla. Vzal jsem si příbor a vydal se do jídelny. "Nečekám," zakřičel jsem ještě uličnicky na holky a u stolu se hned pustil do jídla.
Vedle mě za nedlouho seděla i Gemma a při jídle si vesele se bavila s mamkou o mates v její třídě. "Tak co ty a alfy?" Ušklíbla se na mě, když mamka dostala pracovní telefonát a kvůli soukromí šla do pokoje.
"Tys poslouchala," uraženě jsem ji obvinil. "To se nedalo přeslechnout," vrátila mi to. "Už jsi konečně najdi alfu, je to s tebou k nevydržení."
"Já že jsem k nevydržení? Ty se dnes chováš strašně," oponoval jsem ji.
"Vím," znovu byla klidná jako obvykle. Zvedl jsem obočí netázajíc se však, co ji přelétlo přes nos.<><><><><><><><><><><><><><><><>
Ležel jsem v posteli a něco mi nedovolilo usnout. Možná fakt, že jsem po heatu doslova ukradl Louisovo tričko z koše, když ho Liam vyhodil, protože i když jsem ho nesnášel, nedokázal jsem bez něj usnout. Ale spalo se v něm špatně,protože bylo mnohem menší než moje obyčejné.Od: Harry
Pro: Niall
Spíš?? -HNapsal jsem betě a snažil jsem se znovu najít vhodnou pozici pro spánek. Stále se mi nedařilo.
Od: Niall
Pro: Harry
Už ne. Děje se něco??Blikl mi mobil a já spontálně stiskl tlačítko 'volat' a snažil jsem se potichu dostat do koupelny. Přece už všichni spali a já je nechtěl budit.
"Harry, co se stalo?" Slyšel jsem v Irově hlase strach. Přece kdyby se nic nedělo, nevolal bych mu pozdě v noci.
"Nemůžu spát," vzlykl jsem napůl rozpolceností a napůl únavou. "Ani v jeho tričku," pěstí jsem si mnul oko."V jeh-....Harry," vykřikl ublíženě, "ty sis nechal JEHO tričko??"
Dostal jsem ze sebe vystrašené ano.
"Harry," znovu mě oslovil leprikon, v tu chvíli však chlácholivě. "Pošlu ti jednu fotku co fotil Zayn, ano?" Nechápal jsem kam směruje.
"Pokud se ti v té póze nepodaří usnout, tak mi znova zavolej, ano? Teď to zavěsím, jo?" "Jo," vydechl jsem. "Za nic, dobrou noc," típl to a po chvíli mě přišla fotka mě a Louise, jak se k sobě ve spánku tulíme...a jen v boxerkách. Zrudl jsem. Proboha, vždyť nejsem jeho omega. A byl jsem skoro nahý. Poplašeně jsem odcupital zpátky do pokoje.
Jak řekl Ni, tak jsem udělal. Peřinu jsem nastrkal vedle sebe a pak ji objal jako na obrázku. Do vteřiny jsem spal jakoby mě do vody hodily.
--------------------------------------------------
Dneska jdu na ples....tak mi držte palce, ať sebou někde nešvihnu kvůli podpatkům :DCo říkáte na jednodílovky? Četl by je tu někdo, kdybych je začala vydávat?
Hoďte vote a koment (třeba 20 votes a 3 komenty by byli fajn :3 ).
Vaše Amayah ^-^
ČTEŠ
TRNDSTTR|| A/B/O L.S.✔
FanfictionHarry je školní outsider. Jako neoznačená omega to nemá v životě lehké, i když za jediný jeho problém považuje Louise, alfu svých snů. Jednoho dne se jeho život ale obrátí a stane se první populární omegou na škole. Louis je nejpopulárnější alfa na...