Harry
Další ráno jsem se cítil po dlouhé době dobře. Sluneční paprsky mě lechtali na tváři a já z polospánku usmíval. Oběma rukama jsem si objímal pas, abych si aspoň trochu nepřipadal sám.Budík mě probudil ze snu nad tou nejkrásnější vůni na světě - nad Louisovou. Zamáčkl jsem ho a konečky prstů jsem si přešel po boku.
"Bré ránko," popřál jsem sám sobě ranním chraplákem. Vyhrabal jsem se z peřin a vzal si na sebe předem připravené oblečení.Do esemesky jsem napsal Niallovi mou adresu a čas setkání a šel jsem si do kuchyně pro snídani. "Bré," pozdravila mě Gemma, která seděla u stolu a těšila svůj žaludek jogurtem, který jsem si předevčírem koupil pro sebe.
"Dobrou chuť," odpověděl jsem lehce nabručeně, jelikož jsem sám měl na jogurt chuť. Protože ale jedla můj jogurt znamenalo to, že žádný jiný v ledničce nebyl."Můžeš si vzít banán," podotkla, když jsem ji chvíli propaloval pohledem. Miloval jsem banány. Na mé tváři se vytvořil ďábelský úsměv, který ale moje sestřička rychle smazala, když prohlásila: "Ale ať tě zase nenapadne s ním testovat svůj dávící reflex." Zbledl jsem. Ona to viděla?
"Klídek," věnovala mi úsměv, " viděla jsem i horší věci."
Zrudl jsem a rychle vstal od stolu. Vzal jsem si banán a bleskově jsem se s ní rozloučil a pádil u domu. Máma chodila do práce dřív než jsme vstávali a tak jsem ji nikdy ráno neviděl. Naštěstí, řekl jsem si v duchu.Pár minut jsem skoro stepoval před domem než se přede mnou objevila stříbrná audi. Za volantem se na mě křenil ten Ir a tak jsem donutil své nohy k pohybu. "Ahoj," řekl s neskrývaným nadšením. "Čau," pozdravil jsem ho lehce zaraženě a sedl si na místo spolujezdce.
"Dneska si dáme s prankama pokoj. Cowell ti nic udělat nemůže," otočil hlavu při jízdě a mrkl na mě, "protože skoro dvakrát použít alfa hlas, který je ve škole zakázaný." Zmohl jsem se na prosté aha než znovu začal mluvit. Byl nezastavitelný, ale já za to byl rád. Konečně jsem se necítil sám.
"Ták a jsme tady," zakončil svůj monolog, když zaparkoval u školy. "Co máme první hodinu?" "Tělocvik s Jamesem," odpověděl jsem prostě a mykl rameny. Jamese Cordena byl byste nikdy na učitele tělocviku netipovali. A hlavně kvůli většímu břichu. Jamese měli všichni rádi, protože po nás nechtěl strhující výsledky, rád si o hodinách povídal a mohli jsme mu říkat jménem. "Tak to je pohodka," zasmál se leprikon.
Převlékli jsme se do úboru a vydali se do tělocvičny a čekali, než se k nám dokutálí James. "Hele," sykl jsem na Nialla při rozcvičce, "jak si včera myslel to jak jinak chceš přesvědčit Louise, že stojíš za označení?" "No, protože musíš vystoupit z davu, H. Žádná alfa nedovolí aby byla omega samostatná, protože maj ty chránící pudy a jakmile budeš žádána omega, začne žárlit a pokusí si tě přivlastnit-." "To si nemyslím," štěkl jsem na něj zopuzeně trochu hlasitěji než jsem chtěl.
"O čem si tam povídáte?" James k nám přišel a a někdy otravným smíchem se ptal. "Probíráte holky?" Zeptal je skoro s dětskou radostí.
"Tak nějak," vydechl jsem lehce zmateně a radši začal s novým cvikem, aby neměl kecy.
"Tomlinson není o tolik jiný než ostatní alfy- ne, ticho," hodil po mě vražebný pohled, když jsem ho chtěl znovu přerušit. "Veř mi, zabere to," snažil se mě uklidnit a pak zase začal kecat o něčem jiném. Vážně, co mu zavře ústa?Po rozcvičce jsme si zahráli fotbal. Ten jsem miloval nejen kvůli tomu, že ho miloval Louis. Dostal jsem se do týmu s Niallem a doufal jsem, že nebude tak hrozný jak říkali spoluhráči.
To, že jsme prohráli na plné čáře asi vypovídalo o našich kvalitách. Spocený z věcného běhání jsme se doplazili do sprch a dali si zaslouženou sprchu. Párkrát jsem zatřepal hlavou abych se zbavil přebytečné vody a s Ni spěchal na další hodinu. "Co máme teď?" "Matematiku," odpověděl mi s nezájmem leprikon a já myslel, že spadnu na zem. Vím, říkal, že to bude v pohodě, ale i tak jsem měl pěkně nahnáno. Byl jsem přece ještě malá neoznačená omega a on celkem vysoce postavená alfa.
"Harry," najednou jsem cítil ruku na svém rameni a vůni alfy. Ne tak dokonalou jako má Louis, pomyslel jsem si. "Liame, co tu děláš?" Tázaný se k nám nahnul jakoby nám chtěl říct tajemství a pak nám vyrazil dech. "Curly, o tobě teď mluví celá škola a Connor tě chce přijmout mezi nás. Všichni tě obdivují, i když nechápu proč. Strhla se kvůli tobě dneska rvačka, protože se dvě alfy hádali, kdo tě dřív sbalí." Ir na mě vševědoucně mrkl. "To není možný," vydechl jsem nevěřícně a rozhlédl se kolem sebe abych našel něco čím bych to vyvrátil.
"Tak se koukni co mi přišlo dneska ráno," Liam vytáhl mobil a pak mi ukázal sestříhanou verzi mého dobrodružství doplněnou o pár efektů.
"V tom prsty nemám," zasmál se blonďák, když jsem se na něj zamračeně podíval. "No nic, už budu muset jít, aby neměl Tommo blbý kecy. Ahoj," rozloučila se s námi alfa a já schoval tvář do dlaní. "Tohle nezvládnu," roztřeseně jsem se zadíval na betu. Už jsem měl skoro na krajíčku, protože jsem nechtěl řešit tyhle blbosti a radši ležet někde doma na gauči s mojí alfou. "Proč mě chtějí do party? Proč se o mě perou? Proč vzniklo tohle video?""Protože si vystoupil z davu."
Louis
Ten den byl stál na dvě věci. Den předtím mi přišlo video, jak to děcko provokuje Cowella a stal se z něho virál.
Nikdo neměl toho starýho morouse rád, ale ta naivní omega mu to dala pěkně sežrat. Všichni ji najednou začali milovat a aby nestačilo, že se už o něj prali, přišel Connor, že ho chce do party. Omega se k nám dostala jen skrze svou alfu a stejně si nemohla moc vyskakovat, ale k tomu frackovi se chtěli chovat jako k alfě. Tohle nedovolím, ať mě to bude stát cokoliv.--------------------------------------------------
Lidi si myslí, že tahle povídka nikdy nebude čtená, ale já stále věřím mému snu :) Doufám, že mi uděláte radost třeba votem :3Amayah ^-^
ČTEŠ
TRNDSTTR|| A/B/O L.S.✔
FanfictionHarry je školní outsider. Jako neoznačená omega to nemá v životě lehké, i když za jediný jeho problém považuje Louise, alfu svých snů. Jednoho dne se jeho život ale obrátí a stane se první populární omegou na škole. Louis je nejpopulárnější alfa na...