1. - Králové školy

10.2K 459 52
                                    

Harry
Budík zazvonil a já se převalil na duhou stranu abych ho mohl zabít. Neměl jsem vstávání rád z jednoho důvodu. Nebudil jsem se v náruči alfy, která mě miluje. V pokoji se nevznášel příjemný pach alfy a ani já jako alfa nevoněl. Z toho uvědomění se mu nahrnuli slzy do očí. Chtěl jsem alfu tak strašně moc. Abych se o ní mohl starat a on by mě chránil přede vším zlým.

Cesta do školy utíkala pomalu, protože se na mě vybodl Liam. Jediná alfa v mém životě a jediný můj kamarád. Protože byl ale jeden z populárních na škole, trávil se mnou minimum času. A taky protože měl omegu. Povzdechl jsem si. Liam nevěděl o tom, že jsem zamilovaný do Louise - perfektní boha s nejlepší vůní. Tedy doufal jsem v to.

Louis byla kapitola sama o sobě. Studený pohled modrých očích mě uchvátil pokaždé kdy jsem byl chycen při studování jeho tváře. Vyspal se všemi omegami na škole kromě mě. Někteří říkají, že se poštěstilo i několika betám, ale tomu nevěřím. Jsem panic. Ve škole známý jako ten, s kým Louis ani nepromluvil. Odpad.

Došel jsem ke skříňce a otevřel ji. Znovu tam bylo pár vzkazů, abych chcípnul a že by se se mnou nevyspala ani alfa v rutu. Na tohle už jsem si zvykl. Náhle vše utichlo a já věděl, že na útěk je pozdě. Všichni uhýbali ke stranám protože šli oni. Králové školy. Ty nejpopulárnější alfy a jejich omegy. Pro všechny bylo jít s nimi jako zlatý metál.

První šel Louis, pohledem nezavadil ani o jednoho žáka na chodbě, hlavu povýšeně zvednutou, jako by mu to taky všechno patřilo. A taky patřilo. Za ním šel Liam, který si silně držel svou omegu u sebe. Zayn býval děvka pro každého a kdykoliv. Pak přišel Liam, který se do něj zamiloval a udělal si z něho mates. Podle zvěstí Zayna někdy popadali stavy, kdy chtěl utéct a jebat s někým jiným, ale Liam ho vždy chytil a ukázal mu, že je jeho alfa.

Dále šli Connor, jeho omega Troye (don't hate me plz) , Stan a Thomas.
Liam lehce kývnul hlavou mým směrem na pozdrav a pak si mě dále nevšímal. Ale Louis si toho všimnul a otočil se, aby ho zpražil pohledem. Pak svůj pohled zabodl do mě a jako by se vše zastavilo. Bylo mi jedno, že se mě snaží pohledem zabít. Hlavní bylo, že mi věnoval svou pozornost a já se tetelil štěstím, které trvalo jen pár vteřin.

Poté byl tvrdý návrat do reality. Ti slavní odešli a ostatní šli zase po svých. Pár lidí do mě silně narazili, než jsem se vzpamatoval a uhnul jim z cesty.

Jaké by to bylo být mates s Louisem?

Louis
Další zkurvenej den mýho postranýho života. Probudil jsem se s cizí omegou v posteli a děkoval jsem všem bohům, co jsem znal, že mě nenapadlo si ji označit. I tak teď kvůli knotu bude vonět jako já.
Vypadl jsem z postele a i když jsem nechtěl, odešel jsem do školy. Patřil jsem mezi smetánku studentů. Všichni mě obdivovali a chtěli, abych je ošukal. A to i některé alfy.

Když jsem se svou partou šel chodbou, všichni vždy uhýbali z cesty. Tohle jsem miloval. Cítit tu moc. A pak Liam kývnul na to děcko a já myslel, že ho zabiji. Toleroval jsem, že se s ním občas bavil, ale dnes jsem na toho fracka neměl vůbec náladu. Myslí si, že nikdo neví, jak moc je do mě zabouchnutej a přitom je to tak očividné. Hlavně když se na mě usmívá jak debil.

Navíc už je vyšší než já. Jak by si mohl myslet, že bych s ním mohl něco mít. I když....

Rychle jsem tyhle myšlenky zaplašit a začal přemýšlet, která omega mi dneska zahřeje postel. Za dva dny mi měl přijít rut a být v tu chvíli s omegou znamenalo velké riziko. Byl jsem naprogramovaný na označení omegy a v tu chvíli by se to mohlo zvrtnout. Musím si užívat dokud to jde.

---------------------------------------------------
První kapitola je za námi tak snad jsem vás navnadila. Hezkej zbytek večera...

Amayah ^-^

TRNDSTTR|| A/B/O L.S.✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat