27. - TA alfa

7.4K 398 93
                                    

Harry
Ruku v ruce a s úsměvy na tváři jsme šli k autu. Mezi námi nebylo žádné trapné ticho, jen to, které jsme si oba užívali. "Niall tě zabije," krátce jsem se zasmál a připomenul jsem mu dřívější slova blonďatého Ira.

"To se nestane," odpověděl mi s naprostou jistotou v hlase. Tázavě jsem se na něj podíval. "Neudělal by ti to. Bude vyvádět, ale víc než hysterickou scénu určitě neztropí," odpověděl na mou nevyřčenou otázku.

"Vyznáš se v lidech nebo tipuješ?" skoro jsem při mluvení vrněl blahem, když mi při jízdě majetnicky přejížděl po stehně.

"Zlatíčko, já se kolem sebe umím koukat," krátce se zasmál a rychle po mě střelil pohledem, než ho znovu stočil k vozovce.

"Já už nic neříkám," zabrblal jsem naoko uraženě; chytil jsem ho za ruku a když se mi hrudí rozlilo příjemné teplo, přivřel jsem oči. Na omegy prostě působilo, když byly se svými alfami.

"Neusni a radši naviguj, u tebe doma jsem ještě nebyl," zmáčkl mi trochu ruku Louis a já zamrkal, abych odehnal přicházející únavu. No co, ten heat byl vážně náročný!

Při navigování jsme vtipkovali o Niallově reakci na tuto šokující zprávu. Nakonec i já jsem musel uznat, že Louis by měl z této výzvy vyjít bez úhony.

"Tak a jsme tady," divokou gestikulací a mimikou jsem alfě ukázal, jak moc se na svůj domov těším.

....I když vlastně byl můj domov vlastně i něj.

"Uklidni se, třeštidlo. Jinak si tvoje rodina bude myslet, že ti dávám nějaký drogy," otevřel dveře na mé straně a jako džentlmen mi pomohl ven z auta.

"Jenom lásku, Lou," dal jsem mu malou pusinku na čelist, když mě majetnicky chytil kolem pasu.

Zazvonil jsem na zvonek -protože jsem nemyslel racionálně a někde jsem zapomněl klíče; asi u Louise- a čekal až někdo otevře.

"Harry," skočila mi kolem krku Gemma a tiše se pochechtávala vtipu, který jsem nechápal. "Brácha, divně smrdíš a ten bond vůbec nevypadá vůbec esteticky
Jak jsi to proboha dělal, frajere? Tupejma nůžkama?" stočila svou pozornost na mého mate.

"Ne, zubama. A jsem na to pyšnej," odbyl ji sportovně s úsměvem. "Tak mě veď," poplácal mě Louis zlehka po zadku a chytl mě za ruku.
V předsíni jsme se zbavili bot a pak jsme vyrazili do obýváku.

"Tátu zas poslali pryč, takže ten se to dozví později," zašeptala Gemm než jsme vstoupili do místnosti.

"Ahoj mami," kuňkl jsem a viděl, jak si vedle mě Louis hrdě stoupl a přitiskl mě k sobě.

"Dobrý den," pozdravila alfa a já se musel pousmát nad reakcí mé mamky.
S šokovaným výrazem vstala od sledování nějakého seriálu -typuju Prolhané bety, ale nejsem si jistý- a rychle ke mně přešla.

"Harry," nakřáplým hlasem si mě přitáhla do objetí a hluboce dýchala mou novou vůni. "Ty už máš svou alfu," pustila mě a otírala si tváře od slz štěstí.

"Louis Tomlinson, paní," Louis natáhl ruku k mé mamince a já se dostal do objetí mé sestry.

"Zase bulí," okomentovala situaci. "Chudák tvoje alfa, pokud přežije tohle, přežije všechno." (Neříkej hop dokud neskočíš, Gemm :D ještě ho čeká Niall)

"Anne.....mohu ti říkat zlatíčko?" na mateřskou lásku samosebou omega přede mnou nezapomněla a i když byl můj mate pro ní zatím naprosto cizí, chovala se k němu jako k synovi.

"Jak budete chtít, Anne," ujistil ji se smíchem Louis. "Klidně i beruško."

"To až se dozví Desmond, ten bude naprosto šokovaný," spráskla mamka ruce a začala si mumlat něco o naší mladosti.

"Jako kdyby ona nešílela," má sestra nad tím zakroutila hlavou. Ale to už jsi pro mě šel už můj princ.

"Je milá," okomentoval trochu zvláštní seznámení a znovu oslovil mou mamku.
"Mohli bychom si teď sednout nad kafem nebo čajem..... a sladké by taky bodlo, že?" prohrábl mi kudrlinky a když jsem nadšeně kývl -protože jako by mi opravdu četl myšlenky-, pokračoval. "A mohli bychom se všichni doseznámit se situací?"

"Dáš si kokosky? Dělala jsem je včera," koukla se na mě mamka a já prudce zakýval hlavou na souhlas. Protože mamčiny kokosky byly nebe......až teda po orgasmu s Louisem....no ehm....to prostě bylo nebe.

Louis
Seděl jsem na židli a vedle mě byl namáčknutý Harry. Přejíždění mé ruky po jeho předloktí do mého těla vysílalo malé elektrické výboje. "Ten týden, co tu Harry nebyl, měl heat a byl u mě. Jeho bond byl tak trochu nehoda, ale oba jsme se už předtím zamilovali, takže jsme to přijmuli. Máte na mě otázky?" řekl jsem osobám u stolu.

"Já," ruka Harryho sestry vystřelila do vzduchu. Jako ve škole, pousmál jsem se. "Kolik ti je?"

"Jsem o rok starší než Harry," při vyslovení jeho jména jsem se koukl na ten roztomilý obličej, který než zaslechl svoje jméno, hypnotizoval občerstvení položené na talíři před ním.

"Ty jsi TA alfa," najednou vykřikla Gemma. Asi ji to teprve teď docvaklo.

"Jo je," zamumlal s červenými tvářemi Harry a radši si vzal kokosku, aby nemusel dále povídat.

"Jsem," potvrdil jsem to i já a vtiskl jsem malou pusu do kudrnatých kadeří.

"Jaká ta alfa?" podivila se mamka mé omegy.

Ooops.

"TA alfa, TEN heat. Asi jsi prorokovala budoucnost, mami," vyšlo z omegy vedle mě. Určitě to pro něj byla velmi intimní záležitost, ale zvládal to perfektně.

"Páni," vydechla Anne. "Harry, můžu si s tebou osamotě promluvit.

Tak tohle se mi kurva nelíbilo! Byli jsme mates, tak co chtěla řešit, kromě nějakého požehnání.

"Lou?" zvedl na mě pohled Hazz a mlčky se mě ptal na rozsudek.

"Běž, zlatíčko," pohladil jsem ho po tváři. "Brzy se vrať," zašeptal jsem ještě, když se zvedal celý bílý a nervózní od stolu.

Harry
Máma mě odvedla do kuchyně.
"Omlouvám se, ale tohle musíme vyřešit bez tvé alfy," odmlčela se.
"Jsi s ním dobrovolně nebo si tě označil proti tvé vůli?"

"Už jsme ti říkali, že to byla nehoda a že se máme rádi," hlesl jsem.

"To říkal on, ne vy. Řekni mi, jak to vidíš ty."

"Miluju ho a jestli to nedokážeš přijmout, tak už nejsem tvůj syn," vzlykl jsem a běžel zpátky ke své alfě.

Protože tam mám domov a u něj jsem v bezpečí....

------------------------------------------------
Zdary ^-^
Tuhle story mám dokončenou, takže do tří dnů to máme hotový, lidi :D

Příště se tuto novinku dozví ještě Niall, Zayn, Liam.... jak si myslíte, že budou reagovat??

Zanechte vote a koment :)

(Proč furt ty author notes protahuju, xakru?? XD )

Vaše AMAYAHKat ^-^

TRNDSTTR|| A/B/O L.S.✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat