⬆⬆⬆
Pro Kacuky (hlavně)....
Chtěla jsi vidět jak kreslím a tohle je moje historicky první LARRY kresba.
Stará asi 3-4 měsíce.
Pořádně mi to zkritizujte lidi :D
Enjoy story....!
------------------------------------------------Harry
Ta prezentace se nám povedla, šeptal jsem si v duchu a všem okolo rozdával zářivé úsměvy. Tak málo stačilo, aby se malá omega jako já mohla štěstím jenom zbláznit."Harry," objevila se vedle mě hlava mého blonďatého kamaráda a mě rázem sklouznul úsměv ze rtů. Výraz v jeho tváři jsem odhadl na něco mezi naštvaným a smutným. "Musíme si promluvit," řekl a začal mě tahat k záchodům. Jo, přesně k těm, kde.....ehm..... jo, vy víte.
Mou ruku pustil až když jsme stáli ve vylidněných, ale ne moc uklizených toaletách. " Co potřebuješ?" žmoulal jsem nervózně cíp mého trička a hleděl na něj nechápavě.
"Chováš se jako malá omega, Harry!" řekl a já zvedl prst, abych ho přerušil. Vždyť já byl omega a řekneme si pravdu, dětinský bylo moje druhé jméno.
"Ne, nepřerušuj mě, mám tě rád a tak dále. Ale co když tě využívá?" vyjekl rozhořčeně, jako by ho při tom opravdu nachytal.
"Ta tréma," vydal jsem ze sebe odhodláně, i když já byl asi tak statečný jako zmrzlina v troubě.
"Posloucháš mě? Jen tě ničí a to protože ti pomohl s trémou neznamená, že si tě zaslouží," vyprsky vzteky, až jsem si o něj začal dělat starosti.
"Ale Nialle,"povzdychl jsem si, neschopen jiného slova, neboť mě zase hystericky přerušil
"Ne Harry! Pochop mě, vím, že ho miluješ, ale jak víš, že tě nevyužije?" zhluboka se mi podíval do očí a já opravdu začal pochybovat.
Jak by alfa jako on mohl milovat omegu jako jsem já?
"Protože všichni vidí, jak se na něj kouká. Ty seš tady jedinej slepej," zavrčel nečekaně hlas za mnou a já leknutím nadskočil. Otočil jsem se a uviděl Zayna. Až potom na mě popadl význam jeho slov.
Jak se na mě dívá?, panikařil jsem v myšlenkách.
"Jak myslíš Harry," zakýval poraženě hlavou Ir. "Ale pak za mnou nechoď s pláčem!"
"Neboj nepůjde, protože Louis ho miluje," řekl Zayn, přešel ke mě a objal mě. Niall, zřejmě rozčílen faktem, že už u mě nezabírá první příčku v prioritách, spěšně odešel a já s omegou zůstal osamocen.
"Vážně mě miluje?" zašeptal jsem potichu. Zayn určitě kecal; jak by taky Louis mohl?
"Máte mezi sebou veliké pouto a to ani nejste mates. To je neuvěřitelný! A představ si jak je k nevydržení, když nejsi poblíž. Je na zabití!" uchechtl se a já na něj nevěřícně vykulil oči. Vždy když jsem byl s ním, se choval ochotně a klidně čekal. Jak mohla jeho chování tak ovlivnit má nepřítomnost?Se smíchem jsem se přátelsky usmál. "Děkuju Zayne. Moc to pro mě znamená."
A taky, že znamenalo.
<><><><><><><><><><><><><><><>
Celý den jsem na svou alfu už nenarazil, ale beta jako by mě stalkovala. "Už toho nech," otráveně jsem zamručel, když jsem Ira uviděl asi popáté.
ČTEŠ
TRNDSTTR|| A/B/O L.S.✔
FanfictionHarry je školní outsider. Jako neoznačená omega to nemá v životě lehké, i když za jediný jeho problém považuje Louise, alfu svých snů. Jednoho dne se jeho život ale obrátí a stane se první populární omegou na škole. Louis je nejpopulárnější alfa na...