12. - Párty 1/3

7.6K 440 46
                                    

Harry
Sobota nadešla a já zpola vzhůru koukal z postele na židli s oblečením. Niall z toho včera měl strašnou srandu a já málem umřel studem, když mi ukazoval kousky mého oblečení, v kterém by mě Louis určitě ošukal.

Již zmíněný Ir si právě dopřával slastný spánek na mé podlaze, protože tu chtěl přespat. Možná až tak slastný není, pomyslel jsem si, když se k mým uším dostalo bolestného zaskuhrání a následné zachrápání.

„Budíček," převalil jsem se na kraj postele a praštil ho polštářem do obličeje. „Jestli pro mě nemáš jídlo, tak nevstávám," řekl Ni ranním hlasem a ani se neobtěžoval otevřít oči. „Určitě něco máma přichystala," praštil jsem ho znovu do obličeje, neboť jsem měl velmi hravou náladu. „Tak to nemám námitky," rozlepil nejdřív jedno oko a pak ho následovalo druhé. Chvíli na mě civěl. „Nekoukej na mě takhle," skryl jsem hlavu do peřiny.

„Jestli tě někdy po ránu uvidí Tomlinson, tak mu asi vzrušením praskne pták," neodpustil si a sápal se po oblečení z provizorní postele. „Nech toho," zakňoural jsem jako malá omega. „Čistá pravda," zvedl dva prsty jako kdyby přísahal, „tak co bude ke snídani?"

Uchechtl jsem se. Typický Niall.

Do kuchyně jsme si dali závod a kdyby leprikon nebyl tak hladový, – otázkou zůstává, kdy není hladový- tak jsem vyhrál. Vdechli jsme vůni toustů a zazubili se na sebe.

Když před nás byla postavena první várka, slušně jsme poděkovali a pustili se do toho. Tedy Niall se do toho pustil a já byl rád, že něco zbylo.

Takto jsme absolvovali tři plné talíře. Po snídani jsme skončili v mé posteli a sledovali film Městská omega (pozn. aut. tento film je smyšlený, kdyby vám to nedošlo). Šlo tam o omegu, která se přistěhovala z vesnice do města a kvůli většímu počtu alf než jak byla zvyklá, je všechny začala uhánět, aby měla mates. Nakonec narazila na milou alfu, která si začala hrát na nedostupnou a omega si uvědomila svoje chování a voilà. Zamilovali se a stali se z nich mates. Konec.

Před koncem filmu se rozpípal Irův mobil. Jednou. Niall se koukl na obrazovku, zhasl displej a věnoval se znovu filmu. Podruhé. Blonďák jen znovu uzamknul mobil a nevěnoval mu ani pohled. Potřetí už jsem mu mobil vzal přímo zpod ruk a rozklikl si příchozí zprávu.

Od: Tomlinson
Pro: Horan
Neignoruj mě a řekni mi kurva jak se má a co dělá!! Nechtěj, abych si tě podal!

„Nialle," šeptl jsem a koukl se do jeho modrých očí. Ty se mi omlouvaly na tisíceré způsoby, ale já ty omluvy nebral. Proč si s NÍM psal? „Vysvětlím ti to," hlesl a veškerá dobrá nálada se vytratila z pokoje. Hodil jsem mu mobil a měl slzy na krajíčku. Ach ta citlivost omeg.

„Nechci to řešit," řekl jsem mu, „ale jedno mi slib; nebude na tvý párty," určil jsem hranice. Niall se ošil, ale nakonec kývl na souhlas. „Stejně by nebyl jediný, kdo by se tě nesnažil na tý párty sbalit, teda v tom oblečení ti určitě udělají svatostánek," uchechtl nad vlastní šikovností přichystat mi outfit. „Nialle," oslovil jsem ho znovu, tentokrát s naštvaným obličejem. „Bratranec Nick Grimshaw je nezadaná alfa a nikdy s ním nebyli problémy.....teda, nikdo se o nich nedozvěděl," zvedl leprikon ruce v obranném gestu.

„Žádný Louis, žádný Nick," řekl jsem mu pevně, i když se omega ve mně vzpouzela. Životně důležitě jsem potřeboval alfu, ale podle všeho tihle nebyli na nic víc, než na jednu noc. „Prostě budu na párty jako nezadaná omega, která se chce opít."

„Víš, že omegám stačí málo a můžou mít otravu alkoholem," připomenul mi nešťastnou skutečnost ten skřet. Myslel jsem na to posledních pár dní. „Neboj, můžeš mě hlídat," mrkl jsem na něj, teď když se vše vyjasnilo, v lepší náladě. „Tak to nemůžu pít já," nakrčila beta roztomile nos a já sebou plácl na peřinu vedle něj. „Slib mi, že dneška nebudu litovat," zašeptal jsem stále na pochybách. „Nebudeš," slíbil něco, co nemohl, ale já stejně potřeboval ujištěním.

<><><><><><><><><><><><><><><><>

Po obědě jsem se převlékl do předem nachystaného oblečení a s Niallem jsme vyrazili k němu domů připravit dům. „Páni," obdivoval jsem jeho velikost. Přede mnou stála malá vila na rozlehlém pozemku. „Jo, na párty je to dobrý," rozchechtala se beta. 

Niall
Vešli jsme do obýváku a rozdělili si práci. Já měl zkontrolovat a rozřadit chlast a naše omega se patlala s pomazánkou a rohlíky. Zazvonil mi mobil.

"Niall Horan, beta, " ohlásil jsem se s hraně hlubokým hlasem. Na výsost dobře jsem se bavil. "Neser mě, Horane," dostalo se mi v odpověď.

"Co dělá?" Vybafl na mě a já se koukl na Harryho. Nevím odkud, ale sebral banán a ládoval se jím přede mnou. "Něco, za co bys mu dělal moc ošklivý věci, kdybys to viděl." "Fotku," zavrčel a tak jsem najel -stále v hovoru- na foťák a kudrlinku si blejsknul. A poslal mu to.

Od: Horan
Pro: Tomlinson

"Óóóóó můj bože," zaskučel tak nahlas, když (zřejmě) viděl fotku, že se na mě podíval i Harry

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Óóóóó můj bože," zaskučel tak nahlas, když (zřejmě) viděl fotku, že se na mě podíval i Harry. "Budu muset končit," s očima stále na omeze, která si mě přeměrovala pohledem jsem ještě dodal. "Párty platí, jen mi napiš než přijdeš." Přece nechceme, aby ho Harry viděl dřív než ve správný okamžik.

"Kdo to byl?"

"Někdo, kdo ti dnešek chce trochu zpříjemnit. Máš už to jídlo?" Odbyl jsem ho trochu hnusně, ale přece jsem mu nemohl vyklopit, že se z něj právě Tomlinson skoro......doufejme, že skoro...udělal.

"Mám," uculil se na mě spokojen se svou prací. "Já osvětlení a hudbu dělal už včera a na balónky se můžeme vysrat, takže co si dát ještě jeden film?" Navrhl jsem ve snaze uvolnit ho před jeho první opravdovou párty.

"Zní to skvěle, ale vybírám já," obtočil si nevědomky jednou rukou za pas. Chudák omega, musí bez alfy strašně strádat.

"Jen nám udělám ňáký pití,"vymyslel jsem si výmluvu, abych k němu mohl jít. A i přes nevhodnou situaci jsem ho objal a on se mě ještě víc namáčkl na hrudník. "Všechno bude dobrý," vískal jsem mu vlasy a houpal ho ze strany na stranu.

Nepřestal jsem ani ve chvíli, kdy mi začal brečet do trička.

-------------------------------------------------
Chudák Harry asi dostal krámy :D

S plnou platností jsem se rozhodla, že jednodílovky budou a začnu je vydávat po dokončení této povídky souběžně s další.

Chtěli byste, abych doopravdy sepsala Městskou omegu?? (I když víte konec.) :O

Dáme 22 votes a 3 komenty?? :3

S láskou,
Amayah ^-^

TRNDSTTR|| A/B/O L.S.✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat