23. - Trish

6.6K 387 12
                                    

Niall
Bloudil jsem domem a v hlavě se mi přehrávali poslední vzpomínky na Trish. Pamatoval jsem si, jak ji karamelové kadeře šlehaly přes obličej, když v záchvatu paniky vyděšeně kroutila a trhala hlavou. Pamatoval jsem si také její skoro stříbrně šedé oči, které v tu chvíli byly opuchlé a byly v nich slzy. Poníženě přede mnou pak klopila oči, jako by byla omega.

Ale ona není!, zařvalo rozhořčeně moje podvědomí.

„Trish," zašeptal jsem do prázdné místnosti. Pateticky jsem se sesunul do židle, ještě patetičtěji doufajíc, že se vrátí. Že mi vesmír vrátí mou sladkou nevinnou Trish.

Pokojem se rozezněla otravná, předem nastavená melodie příchozího hovoru. Neměl jsem chuť se zvedat a tak jsem čekal, kdy volající vše vzdá a nechá mě na pokoji. Ten byl však vytrvalý a po dvou minutách jsem se tedy zvedl a naštvaně přešel k přístroji.

Tomlinson

Jestli existuje člověk, s kterým jsem měl ještě menší chuť se vybavovat, tak to byl Nick. A to jen proto, že nikdy nevyvedl Trish z přesvědčení, že může být jeho omega. Ale zpátky k věci....

Co po mě tahle alfa může chtít? Harry z ní šílí na každém kroku, tak proč mi musí stále otravovat život?, ptal jsem se sám sebe.

S kyselým výrazem jsem zvedl hovor a hned jsem uslyšel hlasitý smích Tomlinsona.
Ten po chvílí přestal -asi si všiml, že ho můžu slyšet- a vesele mě pozdravil: „Ahoj Horane!"

„No nazdar," odpověděl jsem mu chladně. „Co zas potřebuješ?"

„Hazz mi dneska vyprávěl o tvé situaci, a i když jsme nejspíš stále ještě na nože, chtěl bych ti pomoc. Ale musíš pomoc i ty mě," poslouchal jsem jeho hlas a bodlo mě u srdce, jakým způsobem vyslovil Harryho přezdívku. Ten v tom byl až po uši a já si toho ani nevšiml.

„Co chceš abych udělal?" zeptal jsem se a v duchu osnoval ty nejhorší scénáře, do kterých by mě chtěl navléct.

„Jen mi řekni, co by Harryho na rande odrovnalo.... Myslím v tom pozitivním smyslu. Chápeš, ne? Přece jen, znáš ho déle a jsou věci co by nezadaná omega alfě neřekla," slyšel jsem jeho tichý smích; asi nějaký skrytý vtip.

„Co za to?" zeptal jsem se na další otázku, ignorujíc netrpělivé vrčení alfy na druhé straně.

„Pokud se ta tvoje beta chová jako omega, tak jedině alfu poslechne. No a já jsem alfa," začal sebevědomě, ale ke konci skoro kňoural, škemraje nevědomky o pomoc.

„Miluje romantiku a tebe. Takže stačí obstojné rande a tvůj úsměv a vůně a myslím, že o tom bude básnit další měsíc," zakroutil jsem hlavou nad vzpomínkou Harryho, když jsme se poprvé bavili o jeho zamilování do Tomlinsona. „Prostě ho pozvi na filmovou noc, udělej popcorn, zabal si ho k sobě do deky a bude spokojenej. Ale uvidím na něj bond a jsi mrtvej!" prohlásil jsem vážně a stočil rozhovor zase k sobě.
„Takže jak to bude s Trish?"

„Kdo je Trish?" uslyšel jsem jeho zmatený hlas. Asi jsem mu zapomněl říct, jak se ta beta jmenuje.

„Jo, ty myslíš, jo aha," odkašlala si alfa. Asi už to pochopila. „Myslel jsem, že by jsi mě s ní mohl seznámit a já bych si s ní promluvil jako alfa s omegou, Horane."

„Harry říkal, že máš plány," zasmál jsem se téměř kamarádsky. Pokud mi pomůže s Trish, klidně mě nějaká službička nezabije.

Možná naopak.

<><><><><><><><><><><><><><><>

Nakonec jsem se ještě ten den všichni sešli v jedné místnosti. Trish pach alfy nutil se chovat jako hadrová panenka a já uvnitř sebe skoro brečel.

"Asi už jsi poznala, že jsem alfa," promluvil zdánlivě sebevědomým hlasem Tomlinson a sedl si na židli způsobem, který jasně naznačoval, že je pánem situace.

"Ano," skoro zašeptala Trish a s růžovými tvářemi sklopila hlavu.

"Takže kdyby si byla hodná omega, měla by jsi mě poslouchat na slovo," alfa do ní zabodla oči a odmlčela se, aby mohla beta odpovědět.

"Ano," dostalo se nám odpovědi.

"Ale ty nejsi omega. Jsi beta!" Tomlinson Trish chytil za ruku a donutil ji podívat se mu do očí.
"Proč chceš být omega, xakru, když jseš beta?!" zavrčel a Trish sebou začala škubat. Tahle situace se ji očividně nelíbila.

"Nejsem beta," Trish vzlykla. Tomlinson avšak její ruku nepustil.

"Řeknu ti tajemství. Nikdy nebudeš omega. Protože tady," ukázal na její srdce, "nikdy nebudeš mít zakódovaný pudy omegy. A žádná duchapřítomná alfa si nikdy nezvolí za mates náhražku omegy." Ty slova ji skoro vyplivl do obličeje.

"Staň se konečně pořádnou betou," zvedl se, když se naplno rozbrečela.
"Uteš ji a ukaž o co by přišla, kdyby se stále snažila o tu blbost," poplácal mě po rameni. "Já jdu teď vymýšlet tu filmovou noc pro Hazzyho," usmál se a nervózně si prohrábl vlasy.
"Neboj, žádnej bond," zasmál se a odešel.

Z přemýšlení mě probral tupý naráz. Trish spadla na zem a teď brečela do koberce. Klekl jsem si na kolena a vzal její tělo do náruče.

"Proč nemůžu být šťastná?" křečovitě tiskla mé tričko a vzlykala mi do hrudi.

"Můžeš, ale Tomlinson měl pravdu. Miluju tě jako betu, tak jí prosím buď," zašeptal jsem a vtiskl ji pusu do vlasů.

"Miluješ?!" její znovu uslzené oči si našli ty mé. "Nialle," vydechla, když jsem se neměl k odpovědi.

"Jo," poníženě jsem odvrátil zrak od krásně vonícího těla v mých pažích.

"Uhm, můžu něco zkusit?" nepustila mě, jak jsem se obával a štouchla do mě nosem.

"Klidně," spojil jsem s ní zrak.

Rychle překonala vzdálenost mezi námi a přitiskla rty na ty mé. Nebylo to žádné vášnivé líbání, jen testování vod a užívání si situace.

Když jsme skončili, opřela si své čelo o to mé. A se zavřenýma očima promluvila: "Nechci ti nic slibovat, ale pokusím se být betou. Jen tu zůstaň, nenechávej mě v tom znovu samotnou," věnovala mi malou pusu a pak spadla do mého objetí.

A já se na tu malou chvíli cítil jako by vše bylo tak, jak to má být.

Děkuju Toml..... děkuju Louisi.

------------------------------------------------
Hiiii!!!!!
Jsem úplně happy a nevím proč.... :D

Doufejme, že na Nouis jako bromance vydrží.... :P

Od středy jsem na výletu (cca na 4 dny), takže nevím, jak to bude s vydáváním, ale jednu kapitolu mám předepsanou *poplácává se na rameně* takže tak :D

S Trish máte happyend a doufám, že jste spokojený.

Jinak Kacuky si myslela, že nedokážu vecpat do 4 kapitol drama, takže se máte na co těšit *evil laught*

Vaše AMAYAHKat ^-^

TRNDSTTR|| A/B/O L.S.✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat