Přečtěte si author note na konci....je to důležitý :D
Jinak vítejte u poslední části a užijte si každé slovo... ;)
-------------------------------------------------Louis
Chvíli bylo ticho a pak ke mně přiběhl Harry, tváře rudé a popotahoval. Hned jsem ho skryl v náruči a kolíbáním ze strany na stranu jsem se ho snažil uklidnit."Harry, víš že jsem to nemyslela špatně," jeho máma přišla také zpátky do místnosti. Trochu jsem se zamračil. Takhle mi rozrušovat omegu, která si zvyká na novou situaci.
"My už raději půjdeme, Anne. Tuhle novinku musíme oslavit i s jinými. Pojď, Harry," pobídl jsem Hazzu.
"Ahoj mami, ahoj Gemm," věnoval Harry oběma ženám krátké rozpačité objetí a zase se dožadoval mého doteku. Chytl jsem ho za ruku a rychle jsem se rozloučil s jeho rodinou.
Podivná atmosféra zmizela až v autě, i když Hazz byl pořád trochu napjatý.
"Vytoč Liama a dej to na hlasito," podal jsem při jízdě omeze svůj mobil a ta se souhlasným zakýváním hlavy udělala, o co jsem ji poprosil."Čau Tommo, co potřebuješ?" smála se alfa z přístroje.
"Vem Zayna, zavolejte Horanovi a co nejdřív přijeďte ke mně do bytu. Mám pro vás novinu," řekl jsem trochu hlasitěji, aby to telefon zachytil a naznačil Harrymu, aby byl potichu. Přece jen, chtěl jsem to udělat jako překvapení.
"Jestli tě znova něčím zvolili ve třídě, tak ti na to seru!"
"Veř mi, tohle je lepší," spiklenecky jsem na Harryho mrkl a ten se snažil udržet smích. Tohle bylo opravdu mnohem lepší, rozplýval jsem se nad sladkostí omegy a málem jsem zapomněl, že mám stále přítele na telefonu. (#kdochcebýtmilionářem)
"Bůhví, co zas provedl," ozval se hlas Liamovi omegy. Ty šmejdi nás -mě- měli na hlasito taky.
"Přijďte a uvidíte, nikomu jinýmu nic neříkejte a nevolejte. Ahoj," řekl jsem a naznačil Harrymu, aby hovor típl.
"Miluju tě," řekl jsem -poprvé bez nějakého dramatu- do tichého auta.
"Taky tě miluju," líčka omegy se zbavila do růžova a já ji rychle chytl za ruku, aby se mi tady nerozplakala. Na Harryho toho dnes bylo dost; a to ani není večer.
<><><><><><><><><><><><><><><><><>
"Nemám přichystat nějaké občerstvení, Lou?" Harry se vrtěl na gauči snažil se něčím zaměstnat ruce i mozek. Byl opravdu velmi nervózní a já ho chápal.
"Jediný co bys měl udělat, je zůstat tak perfektní, jako jsi teď. Všechno ostatní nech na mě, ano?" vzal jsem mu tváře do dlaní a slíbl jsem mu rty. Pak znovu a pak znovu. A nakonec jsem ho pomalu a hluboce líbal. Snažil jsem se mu doslova vylíbat ten nepořádek z hlavy.
Když zazvonil zvonek, Hazza sebou polekaně škubl a rozpojil naše rty. "Jdu otevřít, zlato. Trochu si srovnej vlasy, bůhví z čeho by nás podezírali," vyplázl jsem na něj jazyk a šel klukům otevřít.
Dveře byly dokořán a já se musel usmát nad trojicí u prahu. Liam se snažil udržet kamenou tvář a hlavně udržet lehce hyperaktivního Zayna, který měl skoro šílený úsměv. Niall držel v ruce mobil a zamilovaně se na něj usmíval.
ČTEŠ
TRNDSTTR|| A/B/O L.S.✔
FanfictionHarry je školní outsider. Jako neoznačená omega to nemá v životě lehké, i když za jediný jeho problém považuje Louise, alfu svých snů. Jednoho dne se jeho život ale obrátí a stane se první populární omegou na škole. Louis je nejpopulárnější alfa na...