Harry
Až teď jsem si uvědomil, jak hodně jsem si ublížil, když jsem nutil věci do pohybu. Byla neděle večer a já ležel na posteli neschopen jediného pohybu. Mamka mě slušně seřvala, když jsem přišel domů a páchnul alfou, ale jako omega mi nijak výrazně nemohla ublížit.Zavřel jsem oči a zhluboka se nadechl. Ten nepořádek v mé hlavě ne a ne zmizet. Už jsem z toho šílel. A při pomyšlení na slíbené rande a ten projekt od Steva jsem málem šel hledat žiletky. Co jsem komu udělal?
Zlomený svou rozpolceností jsem upadl do spánku a ve snech mě pronásledovala modrooká alfa s tou nejhříšnější vůni.
<><><><><><><><><><><><><><><>
Divně zkroucen ve své posteli jsem pozoroval hodiny na své zdi. Při každém tik jsem oči zavřel a každém ťak jsem oči znovu otevřel. To jediné mi nedovolilo usnout a i když jsem už dávno měl vstávat, dosud jsem nevylezl z teplých peřin.
"Harry?" Ozvalo ze za mými dveřmi. Gemmin ustaraný tón mě donutil vypustit ze sebe táhlé zakňučení. Ihned byla alfa u mě a zahřívala mě svým objetím. "Kdo ublížil mému bráškovi?" Strčila mi nos až skoro do obličeje jak se ke mně namáčkla. "Ta alfa, kterou si byl cítil?" Pohladila mě po vlasech.
Vzlykl jsem a schoval se do její hrudi. Moc to všechno bolelo. "Já ji rozbiju hubu," napnula se Gemm.
"Ne," vyletěl jsem jako bych dostal elekrický šok a vyjekl jsem nerozvážně. Hned jsem svých slov litoval. Mělo by mě to být jedno, ale přesto jsem měl potřebu se o něj starat.
Šokován vlastními slovy jsem s rudými tvářemi zapadl znovu do peřin.
"Harolde Edwarde Stylesi," zavrčela má sestra, "jak se ta alfa jmenuje a co ti provedla." Silně mě vytáhla do sedu a donutila mě se ji dívat do očí.
"Potřebuju do školy," zakňoural jsem vykrucujíc se z nepříjemného výslechu.
"Večer si promluvíme," sykla na mě Gemma, dala mi až mateřskou pusu na čelo a odešla z mého pokoje.Zcela čilý díky posledním minutám jsem vstal z postele a naházel na sebe předem připravené oblečení. Vyrazil jsem směr koupelna. Tam jsem si jen vyčistil zuby a prohrábl vlasy; na nic jiného jsem neměl chuť.
Cesta do školy mi uběhla celkem rychle, protože jsem byl hluboce zabrán do svých myšlenek. Nervózně jsem si kousal ret. Jaké bude ho znovu spatřit?
Mé dilema roztrhl pár modrých očích, který mě začal propaloval od chvíle, co jsem stoupil na pozemky školy.
"Ahoj Harry," dokráčel rychlým krokem ke mě a zastavil mě. Oslovil mě jménem a já málem omdlel díky nové dávce té úchvatné vůně. Vzmohl jsem se jen na zaražené ahoj.
"Slyšel jsem o nějaké prezentaci na hudebku, " věnoval mi jeden ze svých zářivých úsměvu a přistoupil ke mě trochu blíž. "A taky jsem slyšel, že si teď v partě," zašeptal jako by to bylo tajemství.
Zmateně jsem rozhodil rukama. "Já to nechtěl. Nechtěl jsem být v partě," fňukl jsem a našpulil smutně rty.
"Ale víš, že nezadaná omega v partě neexistuje. Co nějaká alfa, Harry," dloubl si do mě a nezapomněl zdůraznit mé jméno.Znovu jsem fňukl poražen alfou a rozhlédl jsem se po okolí hledajíc zachraný bod. Pohled na bloňďatou betu mi zvedl koutky.
Alfa, zřejmě nasraná faktem, že jsem ji ignoroval mě chytla za paži a donutila mě se ji kouknout do očí. Fascinovalo mě, jak modrou pohlcuje černá a tak jsem málem promeškal její slova.
"Zítra po vyučování uděláme tu prezentaci. Po škole čekej před školou. Jestli nepříjdeš, tak si mě nepřej," zavrčela alfa a pak odešla.Chvíli jsem neschopen slova zíral na odcházejícího Louise a poté jsem se radši odebral za Niallem.
Leprikon právě snídal -nechci vědět kolikátou snídani- pomeranč a povídal si s lidmi z party. Tak dokonale se zžil s takzvanými králi školy, že jsem mu tajně záviděl jeho nezávislost.
"Ahoj oblíbenče," pověsil se ní kolem krku Troye a vedle mě v tu chvíli zavrčel Connor. Uvědomil jsem si, že Troye voní trochu jinak než obvykle. Asi měl dostat brzo heat, pomyslel jsem si.
Ach ty majetnické alfy.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Náladu jsem ten měl jako na houpačce a hned jak jsem zavřel vchodové dveře našeho domu, už u mě stála Gemm a podupávala si nohou. "Už se z toho nevykroutíš a nepustím tě dřív, než mi řekneš všechno," táhla mě do svého pokoje.
Prostě zařízený bílo-červený pokoj mě svým způsobem vždy uklidňoval, no dnes jsem se bál, že se ji moc otevřu a tak se mi místnost zdála skličující.
"Posaď se," hupsla dětinsky do peřin a rozvalila se přes celou postel. "A pověz mi něco o té záhadné alfě."
"Uhm," začal jsem zrovna ne moc oduševněle, "jmenuje se Louis," vyhledal jsem její oči, abych dostal nepatrné kývnutí, že mohu pokračovat.
"Je to složitý a moc to bolí," padl jsem ji do náruče. "Ale....," polkl jsem; neměl jsem už slov.
"Je to ten pravý, že?" Gemma si mě pohodlněji usadila a propletla si se mnou nohy. "Voní jako domov a když na tebe koukne, už nikdy nechceš vidět nic jiného, jen se navždy dívat do jeho očí," pronesla romanticky až jsem se musel uchechtnout.
"Někdo se nám tady zamiloval," rýpnul jsem si do ní, ale to už mě přetočila pod sebe a pár pohyby mi znemožnila se hýbat.
"Ani slovo mámě," sykla. "Je ještě bláznivější než ty a bůhví co by se stalo, kdyby se to provalilo v nesprávnou dobu. Slib, že nic neřekneš."
"Neboj slečno zaláskovaná," vytáhl jsem své ruce z jejího sevření a svalil ji ze sebe. Přece komu by bylo příjemný, nechat na sobě ležet něco tak těžkýho?
(#sorryGemm)"Říká ten, kterej je v tom až po uši," cvrnkla mě do nosu. Chtěl jsem protestovat, ale když jsem otevřel ústa, podívala se na mě pohledem alà neser mě, když vím pravdu a tak jsem radši znovu svá ústa zavřel.
Už párkrát jsem měl možnost zjistit, že čelit naštvané alfě není moc příjemná záležitost.
Ach ta dominance alf.
----------------------------------------------------
S touhle kapitolou nejsem vůbec spokojená, ale co už....Omlouvám se všem za menší neplánovanou pauzu, kterou jsem si dala :D
Všechno šlo do kytek a hlavně blbla wifi (ještě že to můžu na co svést :D )
Dneska jsem byla na premiéře Krásky a zvířete (ten novej s Emmou Watson) a vřele doporučuju :3 jeden z nejlepších filmů vůbec a Emma je úžasná herečka <3
Vážně by mě potěšilo 27 votes a 3 komentáře...a vůbec neškemrám O:D
Ať se vám plní sny,
Vaše Amayah ^-^
ČTEŠ
TRNDSTTR|| A/B/O L.S.✔
FanficHarry je školní outsider. Jako neoznačená omega to nemá v životě lehké, i když za jediný jeho problém považuje Louise, alfu svých snů. Jednoho dne se jeho život ale obrátí a stane se první populární omegou na škole. Louis je nejpopulárnější alfa na...