Předem se omlouvám za případné chyby.
Zayn
Měl jsem chuť někdy Lewise zabít. Chudák omega, údajně jeho spřízněná duše, mu podruhé omdlela. "Ty bezcitný hovado," okřikl jsem ho potichu, "takhle ho zabiješ." "Já vím," povzdechl si a se smutným úsměvem se podíval na Harryho, který mu odpočíval v náruči. "Jdu si s ním lehnout," zvedl si ho a odkráčel do ložnice." "Za tohle tě bude nenávidět, víš to?" Šel jsem za ním a pozoroval, jak se ho snaží dostat do svých boxerek. "Vím," vydechl, když se mu to podařilo, "tak mě nech se s ním rozloučit."Lehl si k němu a objal ho. Žasl jsem nad tím, jak dokonale k sobě zapadali. Vzal jsem mobil.
Od: Zee
Pro: Li-Li
Přijď k Louisovi, Harry musí pryč. -ZPak jsem najel na foťák a ty dvě hrdličky si vyblejsknul.
Ještě chvíli jsem na ně koukal. Louis si po chvíli omegu přitáhl těsněji k sobě a nos ji strčil do ohbí krku. Tam měl totiž pachové žlázy a tudíž nejsilnější koncentraci vůně. Harry se pohnul proti němu a hlavu zabořil do jeho vlasů.
Moje dokonalá alfa za chvíli dorazila a já si svůj vztek mohl v klidu vydýchat v ohbí jeho krku. Nasávál jsem Liamovu vůni. "Musíme Harryho odvézt k němu a postarat se o něj. Možná patří k Tommovi, ale teď tu nesmí být," řekl jsem Liamovi a naznačil jsem mu, aby přenesl omegu do jeho auta.
Zatím jsem našel Harryho mobil a najel na jméno Niall. Tahle beta to uměla rozjet, ale když bylo potřeba, tak se dokázala i postarat.
"Konečně voláš, pitomče. Co si dělal celý týden? Mohl si se ozvat," začala na mě bručet beta jakmile to zvedla. "Tady Zayn," přerušil jsem ji, "víš kde bydlí Harry?" Dostal jsem zmatené ano. "Tak až budeš mít čas, zastav se tam. Právě tam povezem tu odvážnou omegu, co teď chrní po boku Tomlinsona." "Tomlinsona? Já ho zabiju. Jestli mu něco udělá. Určitě měl heat a on ho využil-." "Ne, počkej," zastavil jsem jeho vyhrožování, "měl heat ale Tommo ho nevyužil. Jen teď prostě musí mít pauzu. Už musím jít," zpozoroval jsem svou alfu, "kdyby něco zavolej."
Liam držel v náruči Harryho, který ne a ne najít pohodlnou polohu a tak sebou házel a Li-Li ho udržel jen tak tak. "Málem jsem je od sebe nedostal. Jako by nemohli spát bez sebe." "Mám nápad," řekl jsem, když omega málem skončila na zemi. Doběhl jsem do Louisovy ložnice a ve skříni popadl první tričko, co mi přišlo pod ruku. Čichl jsem si k němu. Ano, vonělo jako alfa, co ležela přede mnou a ze spánku volala potichu Harryho, jako by ho mohl slyšet a vrátit se k němu.
Vrátil jsem se ke svému mates a vrazil to tričko do ruky omegy. Ta si strčila tričko pod nos a spolu s fetováním té vůně se uklidnila. "Děkuju, Sherlocku," přitáhla si mě má alfa do polibku tak blízko, jak jen nám to Harry povolil.
Věděl jsem, že se za chvíli Louis vzbudí a tak jsme rychle nasedli do auta a vyjeli směr domov kudrnaté omegy.
Třetí osoba
Modrookou alfu probudil chlad. I když stále cítil (nosem jako vůni, samozřejmě) svou spřízněnou duši, věděl, že už v bytě není. Tam moc se o něj chtěl postarat, ale zelenoočko ho nechtěl vidět. Ale to, že zavolám Liamovi určitě vadit nebude, přemlouval se. S poslední špetkou motivace se zvedl z postele.Na konci města se ve stejnou chvíli jako alfa probudila i naše omega. Přivítalo ji slunce, pomerančový džus, prášek na bolest hlavy a tři páry oči se soucitným pohledem. Nechtěl o něm teď přemýšlet, chtěl prostě zapomenout. A tak za chvíli Zayn, Liam i Niall Harryho nechali v pokoji samotného. Bohužel si tam Liam zapomněl mobilní telefon.
Ten po chvíli začal vibrovat a omega překypujíc zvědavostí pohlédla na display.
Tommo
Louis? Zelenoočko se trhaně nadechl a schoval se pod peřinu. Bál se. Krčil se pod přikrývkou dokud mobil neztichl. Harry už od prvního nádechu věděl, že Louis je jeho spřízněná alfa, ale teď by udělal cokoliv, aby to tak nebylo.
Protože jeho to zkurveně moc bolelo.
Modrooká alfa zatím se strachem smícháným s frustrací přecházela po bytě a vyřvával svou bolest alfa hlasem. Bylo mu jedno jestli to ubližuje nějaké omeze.
Protože jeho to zkurveně moc bolelo.
Ale jak může získat zpět to, co nikdy nebylo jeho?
--------------------------------------------------
Trochu mě zabolelo, že u minulé kapitoly byl jen jeden komentář....ano, mám krámy a tak teď všechno neskutečně prožívám :DJedna otázka: ráda bych věděla, kdo jste (gay, bi, hetero,...), abych si mohla udělat obrázek toho, kdo mě sleduje (však víte co myslím :3 ).
Hoďte ňákej libovej koment (např. Larents jsou nejvíc sexy manželé na světě :D ) a vote.... protože vás miluju lidi <3
Už se tady moc rozkecávám takže....
Amayah ^-^
ČTEŠ
TRNDSTTR|| A/B/O L.S.✔
FanfictionHarry je školní outsider. Jako neoznačená omega to nemá v životě lehké, i když za jediný jeho problém považuje Louise, alfu svých snů. Jednoho dne se jeho život ale obrátí a stane se první populární omegou na škole. Louis je nejpopulárnější alfa na...