-6-

1.1K 84 13
                                    

Hoşgeldiniz." dedim, kapıyı biraz daha aralayarak. Darmaduman olmuş moralimi düzeltmeye gelen arkadaşlarım yüzümü gördüklerinde eminim ki mahvolmuş diye düşünmüşlerdi. Bunu birbirlerine attıkları o bakışta yakalamıştım. Fark etmemiş gibi yaptım o an. İkisini ayaka bekletmek istemediğimden odama götürüp, onlar yatağa otururken, ben de bilgisayar koltuğuna oturmuştum.

"Yeter artık çocuklar.'' dedim, omuzlarım büyük bir yükün altında ezilmiş gibi çökmüşlerdi. Öyle de sayılırdı, fark ise yük omuzlarımda değil göğsümdeydi. ''Artık ben ona sarılmak istiyorum. Doya doya öpmek, okula beraber gitmek, onunla güne başlamak istiyorum. Ona dokunan elleri ittirmek istiyorum. Gördükçe kafayı yiyorum resmen. "

Belki de ikisine delirmiş gibi görünüyordum. Odada volta atarak geziyor bir yandan söyleniyor ve derin nefesler veriyordum. Minho ''Gel şuraya, otur... Başım döndü.'' derken beni biraz daha kenara kayarak, ortalarına oturtmasa buna devam ederdim belki de.

"Üzülme, Baekhyun... Bunları şimdi yapamaman gelecekte yapamayacağın anlamına gelmez." demişti, o an Minho.

Taehyung'da Minho'nun dediklerini başını sallayarak onayladı ve "Ben de öyle düşünüyorum. Biraz zor olabilir ama pes etme. Sonuçta sen Baekhyun'sun. Yapamayacağın şey yok " diye, destek çıktı dediklerine.

Onların söyledikleriyle kendimi biraz daha iyi hissediyordum. Mark yüzünden sinirlerim çok fena gerilmişti... Chanyeol ne zaman bir görev olsa ona yaptırıyordu her ne kadar yapmak için ben gönüllü olsam da.

"Pazartesi bu çocuğu mahvedeceğim." dedi, Minho sinirle.

"Neden benimle bu kadar samimi olmuyor? Mark benden daha mı iyi ona göre?" dedim. Elbette çabalıyor ve onun verdiği öğütlere göre okulda düzgün davranmaya özen gösteriyordum. Tabii elimden geldiği kadarıyla. Yine tüm bunlara rağmen asla gözündeki yerim değişmiyordu.

"Sakin ol... O Mark ikiyüzlünün teki. Onun ilk günlerini hatırlarım. İkiniz yoktunuz. Daha fazla göz önünde olmak için yapmayacağı şey yok. "

Başımı sallayarak, Taehyung'a baktığımda, telefonundan hararetlice bir şeyler yazdığını görünce ona döndüm. "Kime ne yazıyorsun sen öyle, Tae?"

"Chanyeol'e tüm kinini kusuyorum." diye, karşılık verip, yazmaya devam edecekti ki telefonu çektim. "Hayır, sakın böyle bir şeye kalkışma. Zaten notların düşük. Bakın hiç kimse Chanyeol'e kötü davranmasın. Zaten onu bu şekilde sevdiğimi bilmiyor. Sanıyor ki ben ona not için bu denli sırnaşık davranıyorum. Bilse böyle yapmaz değil mi? "

"Baekhyun! "

Annemin aşağıdan gelen sesi Minho'nun söyleyeceklerini bölünce birkaç kez öksürdüm ve yüksek çıkan sesimle cevap verdim sorusuna. "Kafana göre yap bir şeyler anne. Biz senin yaptığın her şeyi yeriz."

____________________________________________

Mark NCT ve Got7'daki Mark değildir...

𝐒𝐰𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 || ᶜʰᵃᶰᵇᵃᵉᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin