The Sınıf Grubu 2018
Baek : *sesli mesaj * - Ben bugün okula gelemeyeceğim. Sağ bileğim dün ufak bir kaza ile çatladı.......
Pornhublink51515: Baek sesli mesaj atmanın sırası mıydı şimdi?
Taeminflakkakr : Hayır olsun????? Ne oldu?
History Jennie : Geçmiş olsun tatlım. Çocuklar Baekhyun'a not çıkarmayı unutmayın. Bugün sınav konularını vereceğim.
Baek : *sesli mesaj* -Teşekkürler öğretmenim. Taemin şey... Basketbol oynarken oldu.
Mark: O boyla mı? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
August D : SENİ YUMRUK MANYAĞI YAPARIM MARK.
Horseok : Mark gerçekten yangına körükle gidiyor.
Taeminflakkakr : Uzun sürmez.
Baek : *sesli mesaj* - Mark ne alakaymış? Dediğim gibi sadece çarptım topa.
Chanyeol : Mark'a yüklenmeyi kesin. Grup içi konuşmalarınız beni ilgilendirmiyor ama burası sınıf grubu, saçma sapan şeyler yazmayın buraya.
Baek: Vay canına...
*Baek kişisi gruptan ayrıldı.*
JungCook : ಠ︵ಠ
August D : Sen de yazma o zaman? Mark'a yüklenmeyi kesinmişmiş. Neyi biliyorsunuz da yüklenmeyin diyorsunuz? Size yalakalık yapıp, gönlünüzü hoş ettiği gibi bize aynısından yapmıyor.
EngJimin: Yoongi, terbiyeni takın hemen. Karşında kimin olduğunu unutuyorsun sanırım?
Chanyeol : :D?? Sen epey aşmışsın kendini. Mezun olacağını sanma. Çünkü elimden geleni yapacağım bunun olmaması için.
August D : ne yapacağını siklemiyorum.
HistoryJennie: Neyiniz var sizin çocuklar... Neden diğer sınıflar gibi birlik olamıyorsunuz, okul sizin eğlence yuvanız değil sadece. Orası eğitim gördüğünüz bir kurum. Buna uygun ölçülü davranın lütfen. Yoongi, hemen özür dile öğretmeninden.
Baek - Chanyeol
(Baek'in tüm mesajları sesli mesaj)
Bilinmeyen Numara: Arkadaşımın kusuruna bakmayın lütfen.
Hot Master: Ettiği hakaretleri görmezden gelmeyeceğim.
Bilinmeyen Numara: Bay Park. Onlar sadece beni savunuyorlar.
Hot Master: Onları Mark'a karşı öyle kışkırtmışsın ki her geldiğinde bana onlardan aldığı mesajları gösterip ağlama krizlerine giriyor çocuk.
Bilinmeyen Numara: Yılan... benim kadar ağlıyor mudur sizce?
Hot Master: Bunu yapmaktan vazgeç Baekhyun. Arkadaşının notlarını kıskanıyorsun diye bunu yapmaya hakkın yok.
Bilinmeyen Numara:Kıskandığım şey notlar mı yoksa siz misiniz?
Hot Master: Dalga
Hot Master: Geçmeyi
Hot Master: Kes
Hot Master: !!!!!
Bilinmeyen Numara: ...
Bilinmeyen Numara: Sayısal olarak çok zekisiniz ama duygular için aynısını söyleyemem.
Hot Master: Seni anlamıyorum Baekhyun.
Bilinmeyen Numara:Keşke benim size olan duygularımı anlatmaya dilim varsa da sonsuza kadar anlatsam siz de beni dinleseniz.
Hot Master: Yoongi bir, sen iki. Siz iki embesil ne anlatıyorsunuz bana?
Bilinmeyen Numara: Ne demeye çalıştığımı bence çoktan anladınız.
Bilinmeyen Numara: Anlamıyor musunuz?
Bilinmeyen Numara: Öyleyse ihtimal dahi vermediğiniz o düşünceye inanın. Tüm bu olanlar... Neyse. İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐰𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 || ᶜʰᵃᶰᵇᵃᵉᵏ
Short StoryKonusu: İkinci sınıflardan Byun Baekhyun matematik öğretmeni Park Chanyeol'a karşı hisleriyle boğuşurken, bir yandan öğretmeniyle yakın olan okul birincisi Mark'ın kışkırtmalarıyla uğraşır. Tüm olanlar sınıf grubunda patlak verirken, sonunda öğretme...