247Byun : Sonbaennim
247Byun : Sonbaenniiim
247Byun : Çok önemli ama................
Hot Master : Ne var Baekhyun? Yine mi not istiyorsun?
247Byun : Hocam yunuslar memeli midir?
Hot Master : Neden bunu biyoloji hocana sormuyorsun?
247Byun : Şey. Afedersiniz. Sonbaennim biz memeli miyiz?
Hot Master : Engelliyorum.
247Byun : Tamam tamam tamam tamam tamam. Pardon elim şeyime karıştı da.
247Byun : Ayağıma. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Hot Master : Gerçekten mi..? Neden benimle konuşurken hep saçmalıyorsun? Veli toplantılarında gayet kuzu gibisin.
247Byun : Bu halim sadece size özel. Çünkü sizi çok seviyorum.
Hot Master : Onun için mi dersimde konuşuyorsun ya da defter tutmayıp uyuyorsun.
247Byun : Sonbaennim... anlayın beni. Anlamıyorum işte. Benim sayısalım kötü.
Hot Master :Kimse aranızdaki bazılarınız kadar aptal değildir. Kafanın içindekini çalıştır.
Hot Master : Ezbere yapmaya çalışacağına mantığını anlarsan formüllerle birlikte sen de işlem yaparsın.
247Byun : Ama her şey için çok geç sınavlar geliyor
247Byun : Ama ama... anladım ಢ_ಢ
247Byun : siz not vermeyeceksiniz en iyisi boşa uğraşmayı keseyim.
247Byun : İyi günler. ಢ_ಢ
Hot Master : Fazladan not için haftalardır peşime kuyruk olacağına ders çalışsaydın en azından ortalamanın üstüne güç de olsa çıkabilirdin.
247Byun : peki..... ಢ_ಢ
Hot Master : Çalış hadi. Yavaş yavaş inceleyerek başla işlemleri böylece aklında kalır.
247Byun : ama sizi ben gerçekten çok seviyorum. ༼;'༎ຶ ༎ຶ༽. Beni dersinizden bırakmayın lütfen. ಢ_ಢ
247Byun : ಢ_ಢ
Hot Master : Pekala bir anlaşma yapalım o zaman yüz üzerinden altmış alırsan geçiririm dersten. Bu kıyağımı da unutma.
247Byun : Ama 60 alsam zaten geçiyorum ki sorun da orada. Ben 60 alamam.
247Byun : Hiçbir şey bilmiyorum.
Hot Master : Arkadaşlarından yardım iste.
247Byun : Bizim sınıftan bahsetmiyorsunuz umarım.
Hot Master : Başka sınıfa git.
247Byun : Başka sınıftan arkadaşım yok.
Hot Master : Baekhyun,
Hot Master : ne yapmayı planlıyorsun? Ne yapayım sana? Ne dememi bekliyorsun benden? Ne desem bir cevabın var.
247Byun : Boş A4 vermeyi planlıyorum. Hatta bana sınav kağıdını vermeyin israf olmasın.
Hot Master : Saçmalama. Boş konuşma git çalış. Şimdi.
247Byun: .༼; '༎ຶ ༎ຶ༽
Hot Master : Şimdi dedim. Yalakalıkla bir yere varamazsın.
247Byun : peki.............. ಢ_ಢ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐰𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 || ᶜʰᵃᶰᵇᵃᵉᵏ
Short StoryKonusu: İkinci sınıflardan Byun Baekhyun matematik öğretmeni Park Chanyeol'a karşı hisleriyle boğuşurken, bir yandan öğretmeniyle yakın olan okul birincisi Mark'ın kışkırtmalarıyla uğraşır. Tüm olanlar sınıf grubunda patlak verirken, sonunda öğretme...